Aby postać mogła zostać zakwalifikowana jako wojownik, musi średnio co poziom rozdawać minimum 1 punkt w siłę i jednocześnie poniżej 1 punkta w magię.
Aby postać mogła zostać zakwalifikowana jako mag, musi średnio co poziom rozdawać minimum 1 punkt w magię i jednocześnie poniżej 1 punkta w siłę.
Pozostałe przypadki - hybryda.
Dodatkowo od poziomu 100, jeśli z powyższych warunków wyszła by hybryda:
Wojownikiem zostanie uznana postać, która ma minimum 10 razy więcej siły niż magii.
Magiem zostanie uznana postać, która ma minimum 10 razy więcej magii niż siły.
[ Dodano: 13-05-2016, 09:44 ]
W sumie już nie potrzeba, bo sam miałem walkę. Dobór EQ nie jest tu zależny od profesji, błąd jest w innym miejscu. Zaczekałbym z walkami aż Tomi zbada sprawę.
Aby postać mogła zostać zakwalifikowana jako wojownik, musi średnio co poziom rozdawać minimum 1 punkt w siłę i jednocześnie poniżej 1 punkta w magię.
Aby postać mogła zostać zakwalifikowana jako mag, musi średnio co poziom rozdawać minimum 1 punkt w magię i jednocześnie poniżej 1 punkta w siłę.
Pozostałe przypadki - hybryda.
Dodatkowo od poziomu 100, jeśli z powyższych warunków wyszła by hybryda:
Wojownikiem zostanie uznana postać, która ma minimum 10 razy więcej siły niż magii.
Magiem zostanie uznana postać, która ma minimum 10 razy więcej magii niż siły.
Tak, chyba każdy zauważył. Błąd też byś zauważył, gdybyś walczył pvp
Kolejny przypadek bugu z gry (pisze za Dałmiana bo ma bana na forum)
http://w6.mfo2.pl/battle_...0909&vid=141023
Kuriozalne jest to, że w każdym profilu eq ma on ustawiony gem ataku i leczenia.
Powinny być zwrócone starty za takie walki i nie piszę tylko o jego przypadku, ale też każdego innego.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach