Wysłany: 04-06-2016, 09:32 Nowa kategoria rankingowa - najszybsze przejście gry.
Tak jak w temacie, moja propozycja to wprowadzenie nowej kategorii rankingowej.
Zliczanie rankingu można by zacząć od momentu rozmowy z "matką" przez gracza (ponieważ każde kolejne przejście fabuły może być szybsze! ) i kończyć w momencie w którym ukończy fabułę. Po co? A czemu nie, wielu graczy lubi mieć medale w swoich profilach w przeróżnych kategoriach, świat 6 jest dowodem na to, że jeśli ktoś nie jest w stanie zdobyć najwyższego poziomu, największej liczby ukończeń gry, największej liczby punktów rankingowych czy czegokolwiek, to po prostu zabiera się za atakowanie słabszych. Taka kategoria byłaby świetną podstawą dla graczy na najwyższych poziomach, żeby założyć drugie konto i wyruszyć w nim w "Speedrunie MFO".
Ostatnio zmieniony przez Aquagen 04-06-2016, 09:49, w całości zmieniany 2 razy
* najszybsze ukończenie gry bez doładowywania energii
* najszybsze ukończenie gry z pomocą doładowań
Wiadomo, że ItemShopowcy będą szybsi. Rozróżnienie dałoby realne spojrzenie na to kto po prostu ma talent, a kto nabił sobie levele i skończył szybko grę dzięki PLNom
Ogólnie sądzę, że taki ranking sam w sobie nie ma sensu, ale jeśli ludzie będą się ścigać o medale i sponsorować serwer to nie mam nic przeciwko.
Podobnie jak system czaszek, liczba niesprawiedliwych ataków/śmierci, liczba przegranych z potworami oraz remisów. Mniejsza z tym, według mnie ten ranking jest na podobnym poziomie co wymienione i jeszcze kilka innych a gracze mają świetną perspektywę żeby wykazać się znajomością fabuły oraz mądrym wykorzystywaniem ruchów w celu najszybszego ukończenia gry.
Mixerslayer napisał/a:
Tutaj dwie kategorie do tego bym proponował:
* najszybsze ukończenie gry bez doładowywania energii
* najszybsze ukończenie gry z pomocą doładowań
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach