Ogółem wprowadzenie wszędzie atrybutów zakończy etap wydawania MF na dostanie się do Eliar przez niski poziomy. To nie będzie miało żadnego wpływu na gęstsze walki powiedzmy sobie szczerze, zakończy się na kilkudniowym poruszeniu
Dla wysokiego poziomu nie powinno mieć znaczenia wydać 2kk na karawanę. Bo skoro już zdecydował się grać na fabułę to pewnie ma fundusze na osiągnięcie celu. Rozumiem że się nie chce bo to trwa dużo czasu, ale tak jak pisałem nie popadajmy w skrajności
Jestem w pierwszym momencie, kiedy muszę zmienić atrybuty, mianowicie 25 50 lodu.
Ktoś powie - wydaj kilka milionów na Arkadię, zmień sobie i wróć...
Czy takowy inteligent zdaje sobie sprawę z tego, że tym sposobem trzeba latać na Arkadię przez każdego bossa magicznego?
Z powodu czystej wygody proponuję dodanie do Ballis pozostałych 3 bóstw, aby chociaż w 1 mieście można było zmieniać to co należy... Macie rację, że 2kk czy 1kk na podróże to nie jest dużo, ale nie przesadzajmy. Fajnie byłoby pograć, a nie tracić czas na latanie po kontynentach i tracenie na to kasy.
Już wystarczy, że na zmianę atrybutów jest potrzebna opłata ruchów lub złota.
Profesja: Wojownik
Nick: wisla12h
Level: 283
Dołączył: 09 Mar 2008
Wysłany: 13-06-2016, 06:52
Ale co wy mówicie...kilka milionów na Salamandrii to są grosze, o które wstyd się w ogóle upominać A po drugie...nic nie poradzimy na to, że na Salamandrii są ogniste bóstwa...tak już ukształtował się ten świat Chcecie łatwizny a to wcale nie jest dobre....pozdrawiam!
Dobra, skoro uważacie że dodanie wszystkich świątyń do każdego miasta wpłynie negatywnie na walki na low lvl (nie walczę i nie mam postaci na niskim lvl więc się nie wypowiadam czy faktycznie tak jest) to można by chociaż zmienić bóstwo w Ozaroth z Ifrita na Shivę. Wtedy na Salamndrii byłyby bóstwa ziemi, lodu i ognia, a wiatru w Folhord więc wystarczy tylko przepłynąć statkiem i nie trzeba chodzić po innych miastach.
To chyba najbardziej kompromisowe wyjście
_________________ Moje postacie:
Pawel_123: 314lv, trzykrotne ukończenie fabuły bez wykorzystania nawet jednego punktu MF
tiger_fish: 122lv, próbuję swoich sił magiem
Bardzo dobra opcja pawel_tiger. Choć obawiam się, że nawet to nie przejdzie, bo zawsze znajdzie się jakiś "kox", któremu nic się nie podoba, bo "będzie za łatwo"... Odechciewa się grać przez takich ludzi.
Bardzo dobra opcja pawel_tiger. Choć obawiam się, że nawet to nie przejdzie, bo zawsze znajdzie się jakiś "kox", któremu nic się nie podoba, bo "będzie za łatwo"... Odechciewa się grać przez takich ludzi.
Ale to Ty chcesz wszystko ułatwić i dopasować grę do swoich wymagań na wysoki poziom, zaburzając przy tym życie na niższych poziomach. Rozwiązanie pawła dobre, aczkolwiek po przeczytaniu wszystkich wypowiedzi ja również dochodzę do wniosku, że nie potrzeba żadnej zmiany w kwestii atrybutów.
Neni czy Ty potrafisz czytać?
Czy ja chcę wszystkich świątyń ze wszystkimi atrybutami?
Czy ja chcę świątyni na Salamandrii, gdzie są wszystkie 4 atrybuty?
Nie interesuje mnie gra low lvli, tam nie musi się nic zmieniać.
Mnie interesuje tylko gra na moim lvlu, gdzie chore jest, że trzeba latać na inny kontynent dla głupich atrybutów, tracąc przy tym ruchy i złoto, choć za samo robienie atrybutów trzeba w świątyni już płacić.
Wyzszym lvl zapewne bardziej sie rozchodzi o krater i bossy co sie tam znajduja. Zrobcie sobie postacie pod bossy Arty ulozcie wzachowujac jakas rownowage i po problemie.
Bostwo ognia to nie jest wynagajacy przeciwnik wiec dajcie w ten Art mniej pkt i problem z glowy
Dobra, skoro uważacie że dodanie wszystkich świątyń do każdego miasta wpłynie negatywnie na walki na low lvl (nie walczę i nie mam postaci na niskim lvl więc się nie wypowiadam czy faktycznie tak jest) to można by chociaż zmienić bóstwo w Ozaroth z Ifrita na Shivę. Wtedy na Salamndrii byłyby bóstwa ziemi, lodu i ognia, a wiatru w Folhord więc wystarczy tylko przepłynąć statkiem i nie trzeba chodzić po innych miastach.
To chyba najbardziej kompromisowe wyjście
Najlepsze rozwiązanie. Wprowadzenie świątyni takich jak na s5 sprawiłoby ze starboj już by nie potrafił wygrywać
Bardzo dobra opcja pawel_tiger. Choć obawiam się, że nawet to nie przejdzie, bo zawsze znajdzie się jakiś "kox", któremu nic się nie podoba, bo "będzie za łatwo"... Odechciewa się grać przez takich ludzi.
Ale to Ty chcesz wszystko ułatwić i dopasować grę do swoich wymagań na wysoki poziom, zaburzając przy tym życie na niższych poziomach. Rozwiązanie pawła dobre, aczkolwiek po przeczytaniu wszystkich wypowiedzi ja również dochodzę do wniosku, że nie potrzeba żadnej zmiany w kwestii atrybutów.
W którym momencie on napisał że chce dopasować wszystko do wysokich poziomów? Z jego posta wynika, że zależy mu tylko na drobnej korekcie świątyń na Salamandrii i Folhord (nie wiem czy tam jest wiatr, czy nie).
Star Boy v1 napisał/a:
Ok ale niech wprowadza przy okazji 10 lvl turkowy. Tłumy by przyszły na niskie
Przedział do 20 poziomu na tym by stracił, bo część zrezygnowałaby z niego kosztem poprzedniego. Zresztą, ten przedział nie ma jak funkcjonować. Przy 90 punktach statystyk, nie dałoby się wyłonić kogoś, kto najbardziej zasługuje na zwycięstwo w grupie. Wszyscy mieliby podobne statystyki, byłby to przedział dla antywojów, bo mag nie ma szans na 10 poziomie dorównać wojownikowi którego nie zabije 1 atakiem, ewentualnie dwoma pod rząd. Zresztą, offtop.
Jedyna opcja zmiany to taka jak na świecie PVP - każde miasto ma wszystkie bóstwa.
Padła taka propozycja ze strony administracji, zatem jeszcze raz rozważcie wszystkie argumenty za i przeciw. Zmiany mogą być nie odwracalne, dlatego zbierzcie ludzi a ja za kilka dni (sobota/niedziela) wrzucę ankietę kilkudniową (co najmniej 7 dniowa) - w celu sprawdzenia zainteresowania ludzi tematem.
_________________ "Et si tu n'existais pas..."
Ostatnio zmieniony przez MiT 29-06-2016, 11:35, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach