Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Solucja folhord
Autor Wiadomość
Grajcz 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Level: 340
Świat: 1+2+4
Wiek: 32
Dołączył: 23 Lis 2008
Wysłany: 28-12-2013, 00:15   Solucja folhord

Wolałbym nie krytykować bo samemu by mi się nie chciało jej robić ale mam do niej sporo uwag przechodząc fabułę po latach i ślepo podążając za solucją.
1. Po wejściu kierujemy się od razu na lewo tam uruchamiamy pompę, następnie kierujemy się w dół tam widzimy skrzynkę ( tarcza krasnoluda). Następnie na północny wschód i po schodkach gore tam zgodnie z kolejnością odkręcamy zawory: lewy (3)...
Zakładając że ktoś nie ma odkrytej całej mapy nie trafi tak łatwo na zawory, miło by było gdyby od schodków podać gdzie jest ten 3 zawór zamiast zostawiać szukanie graczowi który marnuje ruchy.
Odkręcałem je w kolejności innej niż w solucji bo już po odkręceniu lewy (3) coś poszło nie tak i nie mogłem się dostać do prawy (3).
Co? Nie mam pojęcia, robiłem to co kazano w solucji.
Zresztą widząc ilość pytań na forum o ścieki Folhord domyślam się że nie ja jeden pogubiłem się tej solucji.
2. Skakanie po skałach w jaskiniach folhord, to już kompletna bajka.
Chodzi o opis drugiej drogi.
-prawy-lewy (skrzynia, eliksir) -prawy (skrzynia, sejmistar) ·-lewy (skrzynia, gem inteligencji) -przełączamy dźwignię
Tu się zaczynają schody, po 4 skoku lądujemy na dole a nie jak pisze przy skrzyni z gemem inteligencji i dźwignią.
Domyślam się że ten znaczek przy lewym to się klepnął wstawiającemu zamiast entera i dzięki temu gracz się kompletnie gubi, nie mówiąc już o tym że przed dźwignią jest jeszcze jeden skok w lewo którego tutaj nie ma kompletnie.
Reasumując straciłem jakieś 500 ruchów żeby sprawdzić każdą opcję zanim trafiłem na dźwignię, szybciej by nawet poszło gdyby wcale z tej solucji nie skorzystał bo tylko namieszała.

Co będzie dalej jeszcze nie sprawdzałem ale mogę stwierdzić że solucja jest pomieszana i nieprecyzyjna przez co gracz łatwo może coś pomieszać w dość skomplikowanych lokacjach i traci sporo ruchów bo autor pozostawił sporo w domysłach.
Solucja Dilii-Folhord mówiła o każdym zakręcie i tak to powinno wyglądać skoro już gracz idzie krok po kroku za poleceniami.
 
 
Pay2Kill 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: s1 Boing, Bless, P2K
Level: 200
Wiek: 26
Dołączył: 07 Sie 2012
Skąd: Polska
Wysłany: 28-12-2013, 09:26   

Ja z tymi skalkami nie kierowalem się solucja tylko mapą;) jest tu gdzieś na forum
_________________
 
 
Grajcz 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Level: 340
Świat: 1+2+4
Wiek: 32
Dołączył: 23 Lis 2008
Wysłany: 28-12-2013, 13:34   

Kolejna uwaga, u mnie nieznajomy pojawił się w karczmie dopiero po 3 noclegu, nie jak pisze w solucji po 2.
 
 
KisS 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: KisS
Level: 180
Dołączył: 30 Paź 2010
Wysłany: 28-12-2013, 15:22   

jest troche błędów., ale ciekawsza zabawa jak się okrązą całe Ballis 4x żeby znależć 1 dźwignie :D
_________________
 
 
Szyybki 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Level: 112
Świat: 3
Dołączył: 17 Sty 2017
Wysłany: 17-01-2017, 23:30   

Gdzie pojawi sie Nieznajomy? zaraz po wejsciu do lochow w folhord czy w jakims miejscu odpowiednim? :mrgreen: :mrgreen:
_________________
Pozdro :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom