Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: MiT
13-07-2017, 10:22
Wasze własne questy
Autor Wiadomość
Daraz96 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: 123dariusz321
Level: 220
Wiek: 27
Dołączył: 28 Sty 2016
Wysłany: 16-07-2017, 11:48   

Spicer napisał/a:
Moja propozycja to quest poboczny na salamandrii, jeśli dobrze pamiętam niedaleko ballis, obok jaskini zjaw jest jakiś niewykorzystany zamek.
Właściwie nie byłoby z tym dużo roboty, bo to może być boss taki w stylu maga/woja ciemności, wchodzisz tam i walczysz... "Jak śmiesz tu wchodzić nędzny robaku ?! zginiesz !" czy coś w tym stylu


Mit bedziesz chcial robic tylko pomniejsze wypenienia w sensie questy poboczne czy głowna fabule moze w przyszlosci chcialbys ruszyc ? Ja zdaje sobie sprawe z tego ze bylo by przy tym duzo pracy
bo tak szczerze w lokacja która Spicer opisal to wieża przeznaczenia, ale czy stalo by cos na przeszkodzie aby dodac tam bossa ? Jak bym ja to widzial? Pustelnik z wiezy i Herald byli kiedys przyjaciolmi i kiedy Herald wraca do domu pustelnik postanawai zlozyc mu wizyte, pzez co wieza staje sie pusta i mozna tam jakiegos bossa dac tylko ze to by wymagalo zmiany zakonczenia bo ta scena musiala by sie dziac po pokonaniu Demona Ciemnosci.
No chyba ze jest inna opcja ze ten stwor wtargnie do wiezy siła i pustelnik ucieknie z przerazenia i bedzie na nas czekal przed wieza i prosil o pomoc

Mit jesli mozesz to daj znac co chcesz jako pierwsze w tej grze dodawac to wtedy ludzie beda myslec jak to zagospodarowac
_________________
Kupie Legendarny Pierścień
Sprzedam Legendarny Helm
 
 
Kronoxus 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 200
Dołączył: 21 Lut 2016
Wysłany: 17-07-2017, 18:25   

W mojej wizji questa, nasza postać wcieli się w chłopca na posyłki :)

Przedział poziomowy to od ok. 100 poziomu (zależy na jakim poziomie odblokujemy Ballis) do 120-130 (przedział pokonania drugiego karczmarza).

W karczmie Ballis został zatrudniony młody pomocnik, któremu już od początku rzucają kłody pod nogi :razz:
Dostał on zlecenie, aby zdobyć zaopatrzenie do karczemnej piwnicy, jednakże poszczególne składniki musi odebrać we wszystkich karczmach miast na Arkadii.
Jako że biedaczysko ma pełne ręce roboty, obiecuje nas wynagrodzić, jeśli mu w tym pomożemy. Naturalnie quest rozpoczynamy w karczmie Ballis. Po jego zaakceptowaniu otrzymujemy do plecaka przedmiot specjalny, jakim jest notatka młodzieńca, na której zapisane są potrzebne przedmioty wraz z miastem, w którym je zdobędziemy.
Karczmy możemy odwiedzać w dowolnej kolejności, ale pomocnik z Ballis przyjmie przedmioty dopiero wtedy, gdy zbierzemy wszystko.

Nazwy przedmiotów do ewentualnej poprawy (nie jestem w tym za dobry :-| ), to samo tyczy się statystyk bossów oraz końcowej zbroi (ciężko mi je dobrze zbalansować).

Karczma Eternii:
Karczmarz zgadza się dać nam korzenie medry, jeśli zdobędziemy dla niego 10 skór dzika i 10 żądeł szerszenia.

Karczma Langeburg:
Jeśli oddaliśmy babci Reginie medalion bez żądania znaleźnego, wyciąg z leśnych jagód otrzymamy za darmo.
Jeśli natomiast nie ukończyliśmy questa z medalionem babci lub zażądaliśmy znaleźnego, musimy zapłacić karczmarzowi 500000 G.

Karczma Urkaden:
Karczmarz zaopatrzy nas w zdobione naczynia, jeśli uda nam się stawić mu czoła.
Optymalny poziom do pokonania karczmarza to 110, atak wyłącznie fizyczny, wysoka ilość szczęścia.
Za pokonanie otrzymujemy stosowną ilość expa, złota oraz AP, nie dropią żadne przedmioty.

Karczma Eliar:
Otrzymamy młode wino z Eliar w zamian za dostarczenie karczmarzowi czarnego mchu, który znajdziemy na polanie pod lasem.

Karczma Devos:
Olejek z Rakumy nabędziemy za 1000000 G.

Karczma Nordii:
Od karczmarza otrzymujemy informację, że krystalicznie czysty lód, którego potrzebujemy, zdobędziemy w podziemiach miasta. Udajemy się tam i obok miejsca walki z wielkim żywiołakiem lodu zbieramy leżące na ziemi kryształy.

Karczma Azarad:
Otrzymamy nordycki ser, jeśli pokonamy karczmarza.
Poziom pokonania: 120-130. Około 55 000 HP, gdy spadnie poniżej 10 000, używa raz eliksiru. Atak magiczny pociskiem magicznym 6** lub lodem 6**.
Po zużyciu many, atakuje słabiej, fizycznie, ale gdy odzyska manę z eliksiru, ponownie atakuje magicznie aż do jej zużycia.
Za wygraną otrzymujemy doświadczenie, złoto i AP.

Karczma Scythe:
Aby otrzymać ogony jaszczurek, należy zakupić coś do jedzenia lub picia (nie pamiętam co karczmarz tam oferował ;p )

Karczma Kurthus:
Przynosimy karczmarzowi porcję świetlistych grzybów z jaskini chochlików, w zamian dostajemy ognisty wywar.

Karczma Oasis:
Karczmarz chętnie wymieni się z nami słodkimi pędami Beluminy za 100 kawałków kaktusa lub 3000000 G.

Karczma Folhord:
Otrzymujemy dzban i udajemy się do lasu cieni. Z najwyżej położonego wodospadu (wzdłuż którego przebiega powalona kłoda) zbieramy do naczynia kojącą wodę.
Wracamy do karczmy i oddajemy ją, otrzymując za to ryby szlachetnego gatunku.


Po zdobyciu wszystkiego, wracamy do karczmy Ballis i oddajemy młodzieńcowi zaopatrzenie.
Oprócz gorących podziękowań, w ramach wdzięczności, młodzieniec daje nam 3500000 G oraz gem (losowy gem ofensywny poziomu 7). Jeśli odmówimy przyjęcia nagrody, otrzymamy 40 mikstur regeneracji lv2 oraz płaszcz, który posiada po swoim zmarłym ojcu-podróżniku.

Płaszcz burzy
Poziom: 131
Sloty: 11
Obrona +289
Obrona mag +289
Uniki +62
Uniki mag +79
Szybkość + 57

[ Dodano: 31-07-2017, 19:39 ]
Wiem, że nie pisze się posta pod postem ale jakoś tu pusto, temat otwarty na propozycje a tu nic :-|

Bedzie co? :-D
Ostatnio zmieniony przez Kronoxus 31-07-2017, 18:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom