Po rozmowach z graczami, stwierdziłem że należy w końcu dopiąć dwie sprawy do końca.
Nim napiszę do Tomiego, chcę mieć pewność że społeczność graczy, która ma dostęp do Salamandrii czuje potrzebę poniższych zmian:
[1] Zwiększenie tur powyżej 200 poziomu, bądź całkowite zniesienie. [2] Likwidacja blokady pvp na Salamandrii (mapa świata).
DWIE STRONY POD MOIM POSTEM SĄ WARUNKIEM ROZMÓW Z TOMIM
Ps. Weźcie pod uwagę, że jest prawdopodobieństwo stworzenia nowych itemów.
To zapewne też będzie miało wpływ na proces ich tworzenia
Z racji, że Arkadia jest objęta pvp i nowi gracze mają małe pole manewru w tej kwestii i pozostaje im tylko schron w postaci miasta, to nie widzę przeciwwskazań aby na salamandrii było tak samo. Nie nawiązując już do ilości ruchów, umożliwiających swobodny dostęp, powrót do miasta względem niższych lv, graczy znajdujących się na arkadii.
Jeżeli chodzi o aktualną ilość tur w przedziale 200/+, to w tym wypadku walki na mapie z konkretnym przeciwnikiem są mocno ograniczone- sama ilość leczeń/per gracz ogranicza się do 15-20 tur na walkę. Proponowałbym 250 tur, bądź całkowite ich zniesienie [200lv+].
Chętnie podpisuje się pod obiema propozycjami, znieść PvP na Salamandrii, jak wspomniał Dark Dlaczego nowi gracze mają mieć gorzej niż Ci, którzy podbili już te ponad 100 lvli?
Na temat limitu tur nie powinienem się wypowiadać bo mnie to nie dotyczy.
Co do zniesienia blokady pvp na mapie Salamandrii jestem przeciwny, nie walczę pvp i nie mam ochoty za każdym razem uciekać do miasta.
Jak ktoś chce walczyć to niech się umawia w innych lokacjach a polowanie na bezbronnych graczy zawszę uważałem za patologię w grze.
Jak ktoś chce walczyć to niech się umawia w innych lokacjach a polowanie na bezbronnych graczy zawszę uważałem za patologię w grze.
Każdy gracz powinien mieć na uwadze fakt, liczyć się z tym, że w każdej chwili, każdym miejscu może zostać zaatakowany. Jak wspomniał przedmówca- walki są ideą, nieodłączną częścią tej gry, więc gracz powinien mieć to na uwadze. Podałem prosty, banalny przykład chociażby względem arkadii, gdzie tam nowi są praktycznie do odstrzału w każdym miejscu- 1 kwestia. 2 Kwestią, jest Twój problem (?) z powrotem do miasta. Co w takim razie ma powiedzieć gracz na 20-70lv, mający 150-300 ruchów o powrocie do miasta przed schronem względem Ciebie (nie wspominając o braku dośw. w rozdawaniu statystyk), gdzie na salamandrii wszystkie postacie operują co najmniej dwu,trzykrotną ilością ruchów? W złotych czasach mfo było pvp na salamandrii i nie rozumiem kompletnie dlaczego zostało ono zniesione- pewnie przez garstkę osób, którym było ciężko poświęcić te 30-50 ruchów aby wrócić do miasta. Tym bardziej, że przy takim mnożniku stratę exp itp, można odrobić raptem w 20-30 ruchów, bo rankingu nie ma co uwzględniać jeżeli ktoś gra na fabułę-tak? . Nie każdy gra PvP jak wspomniałeś ale to nie powód, aby komuś ograniczać i uniemożliwiać walki- główne założenie tej gry. Owe zmiany tyczyłyby się głównie wyższych poziomów (150+) więc nie można tu w jakikolwiek sposób robić komuś ulg, ochraniać przed ew. atakami-> jeżeli miałby być już jakiś kontynent z mapą główną n-pvp to powinna nim być bardziej arkadia jak salamandria- na podstawie w/w przykładów.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach