Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Nowe mikstury.
Autor Wiadomość
louisie 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: Louisie
Level: 311
Świat: 1+2+4
Wiek: 30
Dołączył: 15 Paź 2008
Skąd: Polska - Małopolska
Wysłany: 05-02-2019, 21:38   Nowe mikstury.

Moim pomysłem jest wprowadzić w życie następujaco:
- Mikstura życia lv.8 na 250.lv która by leczyła 25.000 HP lub 28.000 HP
- Mikstura Many lv.8 na 250.lv która by odnawiała 12.000 MP
- Mikstura Regeneracji lv.4 na 250.lv która by odnawiała 20.000 HP i 8.000 MP

Wszystkie te przedmioty dostępne by były w ostatnim mieście Salamandri.
Cena każdego z nich po 200.000 za sztukę.
Ale można je kupić dopiero gdy ktoś pokona solucje 3 razy i więcej.

Oraz Gem Leczenie 7
Który wygladał by tak:
Leczenie 7*
cena: 20.000.000g
Ilość AP do uzyskania poziomu 2 to 5.000.000 AP

Leczenie 7**
Cena: 22.144.903g
Ilość AP do wbicia na poziom 3 to 10.000.000 AP

Leczenie 7***
Cena 27.650.000g
Ilość AP do wbicia na poziom 4 to 20.000.000 AP

Leczenie 7****
Cena 30.000.000g
Ilość AP do wbicia na poziom 5 to 25.000.000 AP

Leczenie 7*****
Cena: 32.971.106
Ilość AP całkowite to 50.000.000 AP.

Gem leczenie 7 będzie dostępny za zrobienie mini questa w trakcie gry.
Dostępny po pokonaniu fabuły gry minimum 3x i więcej.


Co wy o tym sądzicie?
Proszę wypowiedzcie się.
Ostatnio zmieniony przez louisie 06-02-2019, 00:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
MiT 
Użytkownik



Nick: MiT
Level: 1
Dołączył: 26 Sty 2012
Wysłany: 05-02-2019, 22:38   Re: Nowe mikstury.

louisie napisał/a:
Moim pomysłem jest wprowadzić w życie następujaco:
- Mikstura życia lv.8 na 250.lv która by leczyła 25.000 HP lub 28.000 HP
- Mikstura Many lv.8 na 250.lv która by odnawiała 12.000 MP
- Mikstura Regeneracji lv.4 na 250.lv która by odnawiała 20.000 HP i 8.000 MP

Wszystkie te przedmioty dostępne by były w ostatnim mieście Salamandri.
Cena każdego z nich po 200.000 za sztukę.
Ale można je kupić dopiero gdy ktoś pokona solucje 3 razy i więcej.

Oraz Gem Leczenie 7
Który wygladał by tak:
Leczenie 7*
cena: 20.000.000g
Ilość AP do uzyskania poziomu 2 to 5.000.000 AP

Leczenie 7**
Cena: 22.144.903g
Ilość AP do wbicia na poziom 3 to 10.000.000 AP

Leczenie 7***
Cena 27.650.000g
Ilość AP do wbicia na poziom 4 to 20.000.000 AP

Leczenie 7****
Cena 30.000.000g
Ilość AP do wbicia na poziom 5 to 25.000.000 AP

Leczenie 7*****
Cena: 32.971.106
Ilość AP całkowite to 50.000.000 AP.

Gem leczenie 7 będzie dostępny za zrobienie mini questa w trakcie gry.
Dostępny po pokonaniu fabuły gry minimum 3x i więcej.


Co wy o tym sądzicie?
Proszę wypowiedzcie się.



Brak informacji szczegółowych:

Ile by dawało HP?
Ile by dawało MP? (Może i wojownik z tego skorzysta dodatkowo? Jeśli nie, to w postaci eq trzeba nadrobić przepaść)
Skąd by pochodziło to leczenie oraz jaka byłaby cena rynkowa?
Od którego poziomu byłoby dostępne?
Czy nie byłoby zbyt słabe/za dobre względem wymaganych/obecnych mikstur/sposobów leczeń?
Jaki by miało wpływ na walki PvP (balans profesji chyba trzeba zachować, bo co jak mag będzie znacznie silniejszy)?

Zakładając, że masz pewną koncepcję na wprowadzenie nowości MUSISZ adminowi przedstawić SZTYWNE dane o których wspomniałem wyżej... Próbuję od tematu "ankiety" uświadomić, że robione coś na "opak" nie przyciągnie uwagi Tomiego, a co dopiero przekona do działań :-)
_________________
"Et si tu n'existais pas..."
 
 
louisie 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: Louisie
Level: 311
Świat: 1+2+4
Wiek: 30
Dołączył: 15 Paź 2008
Skąd: Polska - Małopolska
Wysłany: 05-02-2019, 22:40   

Masz napisaną cene rynkową pod każdym gemem.
Co do ilości MP to tutaj właśnie się zastanawiam.
Jesli chodzi o wklejenie tego w fabułe to tutaj już od Tomiego zależy.
 
 
MiT 
Użytkownik



Nick: MiT
Level: 1
Dołączył: 26 Sty 2012
Wysłany: 05-02-2019, 22:41   

louisie napisał/a:
Masz napisaną cene rynkową pod każdym gemem.
Co do ilości MP to tutaj właśnie się zastanawiam.
Jesli chodzi o wklejenie tego w fabułe to tutaj już od Tomiego zależy.


Cena rynkowa, nie sklepowa.
_________________
"Et si tu n'existais pas..."
 
 
louisie 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: Louisie
Level: 311
Świat: 1+2+4
Wiek: 30
Dołączył: 15 Paź 2008
Skąd: Polska - Małopolska
Wysłany: 05-02-2019, 23:35   

Temat muszę dopracować. jak wspomniał mit.
Ale wierzę że temat jest możliwy.
Jak go tylko dopracuję do perfekcji to go wystawie na forum.
 
 
Danio19 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Cookie
Level: 267
Świat: 6
Dołączył: 13 Sty 2009
Wysłany: 06-02-2019, 02:02   

Trzeba też wziąć pod uwagę że jeżeli pojawi się nowa mikstura many oraz regenka to da to sporo możliwości magom i doliczając jeszcze do tego dodatkowe polecenie w inteligencji (które wygrało dużą przewagą głosów w ankiecie na każdym serwerze) to można się spodziewać, że walki na 250+ już niestety bez wojów, chociaż na dobrą sprawę kto walczy na takim lvl obecnie x D
 
 
louisie 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: Louisie
Level: 311
Świat: 1+2+4
Wiek: 30
Dołączył: 15 Paź 2008
Skąd: Polska - Małopolska
Wysłany: 06-02-2019, 10:54   

Danio19 napisał/a:
Trzeba też wziąć pod uwagę że jeżeli pojawi się nowa mikstura many oraz regenka to da to sporo możliwości magom i doliczając jeszcze do tego dodatkowe polecenie w inteligencji (które wygrało dużą przewagą głosów w ankiecie na każdym serwerze) to można się spodziewać, że walki na 250+ już niestety bez wojów, chociaż na dobrą sprawę kto walczy na takim lvl obecnie x D


A dlaczego pomyślałeś że to ma być na pojedynki pvp, ranq czy turnieje?
Tak samo można to użyć do walki z bossami lub użyć to jak chcesz expić w lokacjach gdzie masz silniejsze potworki.
 
 
Danio19 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Cookie
Level: 267
Świat: 6
Dołączył: 13 Sty 2009
Wysłany: 06-02-2019, 15:26   

I właśnie ze względu na to, że to ma nie być na ppv, trzeba myśleć o tym w jakim stopniu będzie użyteczne w ppv, tak by jednej profesji nie przygnieść drugą ;)
 
 
louisie 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: Louisie
Level: 311
Świat: 1+2+4
Wiek: 30
Dołączył: 15 Paź 2008
Skąd: Polska - Małopolska
Wysłany: 10-03-2019, 23:05   

Mikstury:



Mikstura życia lv.8
poziom 250.lv
Ulecza: 28.000 HP
Cena: 200.000g

Mikstura Many lv.8
poziom 250.lv
Ulecza: 12.000 HP
Cena: 200.000g

Mikstura Regeneracji lv.4
poziom 280.lv
Ulecza: 28.000 HP / 8.000 MP
Cena: 200.000g

Warunki:
-> Pojawia się na Salamandria
-> dopiero po pokonaniu solucji 3 razy i więcej
-> występuje w miastach
* Ballis
* Ozaroth
* Obóz

Wszystkie te przedmioty dostępne by były w ostatnim mieście Salamandri.
Cena każdego z nich po 200.000 za sztukę.
Ale można je kupić dopiero gdy ktoś pokona solucje 3 razy i więcej.



Gem Leczenie 7



Leczenie 7*
Poziom 251
Ulecza: 20.000 HP
koszt: 800MP
cena sklepowa: 20.000.000g
Ilość AP do uzyskania poziomu 2 to 5.000.000 AP

Leczenie 7**
|Poziom 256
Ulecza: 22.000 HP
koszt: 880 MP
Cena sklepowa: 22.144.903g
Ilość AP do wbicia na poziom 3 to 10.000.000 AP

Leczenie 7***
Poziom 261
Ulecza: 24.200 HP
koszt: 968 MP
Cena sklepowa: 27.650.000g
Ilość AP do wbicia na poziom 4 to 20.000.000 AP

Leczenie 7****
Poziom 266
Ulecza 26.620 HP
Koszt: 1065 MP
Cena sklepowa 30.000.000g
Ilość AP do wbicia na poziom 5 to 25.000.000 AP

Leczenie 7*****
Poziom 271
Ulecza: 29,282 HP
koszt: 1172 MP
Cena sklepowa: 32.971.106
Ilość AP całkowite to 50.000.000 AP.

Wymagania:
-> jako prezent po wykonaniu mini quest lub w każdym mieście ( jako zakup leczenie lv.7* w Ballis, Ozaroth, Obóz)
-> minimum 3-cie przejscie i więcej
-> gem do użytku przeciw bossom i potworom
-> nie działa w walce z innymi graczami (PvP)
 
 
mattcalm 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: JacekHiszpan1
Level: 370
Świat: 6
Wiek: 48
Dołączył: 26 Gru 2015
Skąd: Śląsk
Wysłany: 22-03-2019, 15:09   

jak najbardziej popieram ten pomysł :twisted:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom