Moim pomysłem jest wprowadzić w życie następujaco:
- Mikstura życia lv.8 na 250.lv która by leczyła 25.000 HP lub 28.000 HP
- Mikstura Many lv.8 na 250.lv która by odnawiała 12.000 MP
- Mikstura Regeneracji lv.4 na 250.lv która by odnawiała 20.000 HP i 8.000 MP
Wszystkie te przedmioty dostępne by były w ostatnim mieście Salamandri.
Cena każdego z nich po 200.000 za sztukę.
Ale można je kupić dopiero gdy ktoś pokona solucje 3 razy i więcej.
Oraz Gem Leczenie 7
Który wygladał by tak:
Leczenie 7*
cena: 20.000.000g
Ilość AP do uzyskania poziomu 2 to 5.000.000 AP
Leczenie 7**
Cena: 22.144.903g
Ilość AP do wbicia na poziom 3 to 10.000.000 AP
Leczenie 7***
Cena 27.650.000g
Ilość AP do wbicia na poziom 4 to 20.000.000 AP
Leczenie 7****
Cena 30.000.000g
Ilość AP do wbicia na poziom 5 to 25.000.000 AP
Leczenie 7*****
Cena: 32.971.106
Ilość AP całkowite to 50.000.000 AP.
Gem leczenie 7 będzie dostępny za zrobienie mini questa w trakcie gry.
Dostępny po pokonaniu fabuły gry minimum 3x i więcej.
Co wy o tym sądzicie?
Proszę wypowiedzcie się.
Ostatnio zmieniony przez louisie 06-02-2019, 00:19, w całości zmieniany 1 raz
Moim pomysłem jest wprowadzić w życie następujaco:
- Mikstura życia lv.8 na 250.lv która by leczyła 25.000 HP lub 28.000 HP
- Mikstura Many lv.8 na 250.lv która by odnawiała 12.000 MP
- Mikstura Regeneracji lv.4 na 250.lv która by odnawiała 20.000 HP i 8.000 MP
Wszystkie te przedmioty dostępne by były w ostatnim mieście Salamandri.
Cena każdego z nich po 200.000 za sztukę.
Ale można je kupić dopiero gdy ktoś pokona solucje 3 razy i więcej.
Oraz Gem Leczenie 7
Który wygladał by tak:
Leczenie 7*
cena: 20.000.000g
Ilość AP do uzyskania poziomu 2 to 5.000.000 AP
Leczenie 7**
Cena: 22.144.903g
Ilość AP do wbicia na poziom 3 to 10.000.000 AP
Leczenie 7***
Cena 27.650.000g
Ilość AP do wbicia na poziom 4 to 20.000.000 AP
Leczenie 7****
Cena 30.000.000g
Ilość AP do wbicia na poziom 5 to 25.000.000 AP
Leczenie 7*****
Cena: 32.971.106
Ilość AP całkowite to 50.000.000 AP.
Gem leczenie 7 będzie dostępny za zrobienie mini questa w trakcie gry.
Dostępny po pokonaniu fabuły gry minimum 3x i więcej.
Co wy o tym sądzicie?
Proszę wypowiedzcie się.
Brak informacji szczegółowych:
Ile by dawało HP?
Ile by dawało MP? (Może i wojownik z tego skorzysta dodatkowo? Jeśli nie, to w postaci eq trzeba nadrobić przepaść)
Skąd by pochodziło to leczenie oraz jaka byłaby cena rynkowa?
Od którego poziomu byłoby dostępne?
Czy nie byłoby zbyt słabe/za dobre względem wymaganych/obecnych mikstur/sposobów leczeń?
Jaki by miało wpływ na walki PvP (balans profesji chyba trzeba zachować, bo co jak mag będzie znacznie silniejszy)?
Zakładając, że masz pewną koncepcję na wprowadzenie nowości MUSISZ adminowi przedstawić SZTYWNE dane o których wspomniałem wyżej... Próbuję od tematu "ankiety" uświadomić, że robione coś na "opak" nie przyciągnie uwagi Tomiego, a co dopiero przekona do działań
Masz napisaną cene rynkową pod każdym gemem.
Co do ilości MP to tutaj właśnie się zastanawiam.
Jesli chodzi o wklejenie tego w fabułe to tutaj już od Tomiego zależy.
Masz napisaną cene rynkową pod każdym gemem.
Co do ilości MP to tutaj właśnie się zastanawiam.
Jesli chodzi o wklejenie tego w fabułe to tutaj już od Tomiego zależy.
Trzeba też wziąć pod uwagę że jeżeli pojawi się nowa mikstura many oraz regenka to da to sporo możliwości magom i doliczając jeszcze do tego dodatkowe polecenie w inteligencji (które wygrało dużą przewagą głosów w ankiecie na każdym serwerze) to można się spodziewać, że walki na 250+ już niestety bez wojów, chociaż na dobrą sprawę kto walczy na takim lvl obecnie x D
Trzeba też wziąć pod uwagę że jeżeli pojawi się nowa mikstura many oraz regenka to da to sporo możliwości magom i doliczając jeszcze do tego dodatkowe polecenie w inteligencji (które wygrało dużą przewagą głosów w ankiecie na każdym serwerze) to można się spodziewać, że walki na 250+ już niestety bez wojów, chociaż na dobrą sprawę kto walczy na takim lvl obecnie x D
A dlaczego pomyślałeś że to ma być na pojedynki pvp, ranq czy turnieje?
Tak samo można to użyć do walki z bossami lub użyć to jak chcesz expić w lokacjach gdzie masz silniejsze potworki.
I właśnie ze względu na to, że to ma nie być na ppv, trzeba myśleć o tym w jakim stopniu będzie użyteczne w ppv, tak by jednej profesji nie przygnieść drugą
Mikstura życia lv.8
poziom 250.lv
Ulecza: 28.000 HP
Cena: 200.000g
Mikstura Many lv.8
poziom 250.lv
Ulecza: 12.000 HP
Cena: 200.000g
Mikstura Regeneracji lv.4
poziom 280.lv
Ulecza: 28.000 HP / 8.000 MP
Cena: 200.000g
Warunki:
Pojawia się na Salamandria
dopiero po pokonaniu solucji 3 razy i więcej
występuje w miastach
* Ballis
* Ozaroth
* Obóz
Wszystkie te przedmioty dostępne by były w ostatnim mieście Salamandri.
Cena każdego z nich po 200.000 za sztukę.
Ale można je kupić dopiero gdy ktoś pokona solucje 3 razy i więcej.
Gem Leczenie 7
Leczenie 7*
Poziom 251
Ulecza: 20.000 HP
koszt: 800MP
cena sklepowa: 20.000.000g
Ilość AP do uzyskania poziomu 2 to 5.000.000 AP
Leczenie 7**
|Poziom 256
Ulecza: 22.000 HP
koszt: 880 MP
Cena sklepowa: 22.144.903g
Ilość AP do wbicia na poziom 3 to 10.000.000 AP
Leczenie 7***
Poziom 261
Ulecza: 24.200 HP
koszt: 968 MP
Cena sklepowa: 27.650.000g
Ilość AP do wbicia na poziom 4 to 20.000.000 AP
Leczenie 7****
Poziom 266
Ulecza 26.620 HP
Koszt: 1065 MP
Cena sklepowa 30.000.000g
Ilość AP do wbicia na poziom 5 to 25.000.000 AP
Leczenie 7*****
Poziom 271
Ulecza: 29,282 HP
koszt: 1172 MP
Cena sklepowa: 32.971.106
Ilość AP całkowite to 50.000.000 AP.
Wymagania:
jako prezent po wykonaniu mini quest lub w każdym mieście ( jako zakup leczenie lv.7* w Ballis, Ozaroth, Obóz)
minimum 3-cie przejscie i więcej
gem do użytku przeciw bossom i potworom
nie działa w walce z innymi graczami (PvP)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach