- Dodano nowe lokacje, miasta i questy (zajrzyjcie też do Devos).
- Wprowadzono limit poziomów na gemy na podobnych zasadach jak bronie.
- Nieznacznie zmodyfikowano sposób naliczania obrony w walkach. Jeśli obrona pochodzi wyłącznie z pancerzy to nie jest w 100% skuteczna.
- Dodano opcję 'Włóż do depozytu' bezpośrednio na ekranie plecaka.
Edit: Limity poziomy dla gemów działają nastepująco:
Np. Ogień 2 wymaga 26 poziomu, żeby go założyć. Ty masz poziom 28. Jeśli zdobędziesz druga gwiazdkę to limit wzrośnie do 31. Nadal będziesz go mógł używac, ale jego moc będzie taka jak na pierwszej gwiazdce.
Ostatnio zmieniony przez admin 03-05-2006, 22:31, w całości zmieniany 3 razy
chcialem zauwazyc ze... ci ludzie ktorzy miali zalozone gemy przed lvl'em 26 ktory jest wymagany teraz na gem poziomu 2 to im one zostaly:/ wiec co to za sprawiedliwosc?:/
A wyobraź sobie że ktoś tam, np mag 20 level sobie chodzi z takim gemem. I nagle mu go rozbiorą a swojego starego sprzedał. I co ma z laski bić czy z lodu 1 po 200?
No troszkę mają magowie problem, no ale niestety trza sobie po prostu poradzić, bo teraz jest moim zdaniem sprawiedliwie.
Tylko, że dziwi mnie to, że każdy gem po zdobyciu lvl up nagle wymaga 5 lvli więcej od użytkownika... a nie powinno tak być dla każdego gemu, bo na lvlach mniej więcej 35+ na kolejny potrzeba zdobyć ok. 120k expa, czyli 65k ap na kolejny poziom gemu da się zrobić w góra 3 lvle i wychodzi na to, że trza by czekać jeszcze 2 lvle, aby móc używać danego gemu...
Chyba, że zmieniliście sposób rozdawania ap pomiędzy gemy
Jednak nawrocili sie na dobra droge;) Brawa dla Admina. Szkoda tylko ,ze zostaja czary tym ktorzy zakupili juz wczesniej. Mozna by zabrac im je, a w zamian dac, jeden z tych, ktore moga byc uzywane na niskim lvlu i np. przeniesc uzyskana liczbe ap na te czary. Rozwizaloby to sprawe , lecz zapewne jest czasochlonne.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach