Proponuje,aby byla dowolna ilosc/o wiele zwiekszona ilosc polecen w inteligencji.Nadal bedzie mozna uzywac tylko 5 przedmiotow,ale dzieki zwiekszonej ilosci polecen,inteligencja bedzie o wiele wazniejsza czescia gry-mozna bedzie kombinowac jak ustawic itd...wiadome...
_________________
pyry nie som strofe
Pisze nie poprawnie po polskiemu.
Profesja: Wojownik
Level: 224
Dołączył: 31 Sie 2007
Wysłany: 14-05-2009, 15:06
ja sie meczylem dzisiaj z inta ,aby ladnie ustawic w 5 poleceniach leczenie i miksy ,az sie udalo po paru minutach ;p po tym co zaporoponowales moje meki by poszly na marne
Nie wiem czy to dobry pomysł, rzeczywiście jest troche mało poleceń, ale o jakich nowych poleceniach myślisz?Podaj jakiś przykład.(na razie jestem raczej na tak)
ale macie 5 poleceń w których mogą być jeszcze 3 warunki, więc jest dużo do dyspozycji pomysłow, na moje jest wystarczająco dużo polecen jak by bylo wiecej polecen to by bylo za latwo, a tak to musisz pomyslec
no i co ze 3 warunki?przykladowo chce ustawic,ze <30%HP eliksir,a pozniej od np 55% leczenie 4,miks rege lv2,miks hp lv5,miks rege lv1 i eliksir-ale juz nie moge 6 polecenia
_________________
pyry nie som strofe
Pisze nie poprawnie po polskiemu.
Jemu chodzi o to, żeby była większa ilość poleceń a nie nowe polecenia.
Wałkowałem to 2 lata temu, rok temu i nic z tego
Takie zmiany w grze nie będą wprowadzone moim zdaniem dlatego, że jednak średnia wieku jest zbyt niska. Poza tym która z naszych propozycji weszła od tego trzeba zacząć Cały ten dział jest po to, byśmy się nie czuli bierni
Proponowałem nawet dodanie nowych warunków takich jak :
Ostatni cios przeciwnika Krytyczny\Podwójny\Normalny
Ostatni cios gracza ( Jak wyżej )
Ostatnio cios zadany przeciwnikowi Procent\Ilosć HP
Ostatni cios zadany graczowi ( Jak wyżej )
No ale jak już pisałem w poprzednim temacie o tejże zmianie, admin woli dodawać nowe bossy i lokacje, ponieważ na przejście fabuły ludzie wyślą SMS-y. A taka zmiana nie przyniosła by mu zysku za włożoną pracę Pozatym dzieci wysyłają najwięcej SMS-ów, i nie można ich odstraszać zwiększając poziom trudności gry
SaKe, wszystko ładnie i pięknie, ale czy nie uważasz, ze wtedy nie byłoby więcej remisów ?? Bo normalna walka trwa tylko określoną ilość "tur" a dodając nowe polecenia zwiększasz możliwości leczenia się graczy Chociaż i tak jestem za tym pomysłem, bo to by wyrównało szanse hybryd i antyleszczy
Kod:
Takie zmiany w grze nie będą wprowadzone moim zdaniem dlatego, że jednak średnia wieku jest zbyt niska. Poza tym która z naszych propozycji weszła od tego trzeba zacząć Cały ten dział jest po to, byśmy się nie czuli bierni
Z tego co się orientuję, to pomysły graczy wchodzą w życie rzadko, ale wchodzą
moze i byloby wiecej remisow,ale moze tez zadzialac w druga strone-gdy lepiej ustawimy inte,mozemy wygrac...
Co masz na myśli ?? ;> ustawienia w stylu " przeciwnik procent Hp < X , Magia czar X "?? Już teraz da się tak zrobić na niskim poziomie, al na wyższym by to urozmaiciło grę, ale jest jeden minus lament graczy którzy grają na ranq, że ich ubił jakiś nup haxor . Ale pomysł warty uwagi
SaKe, to jest dość ciekawe użycie inteligencji, nie tylko w celu uleczenia, ale także w celu zaatakowanie przeciwnika
Kolejny powód dla którego trzeba poważnie rozważyć ten pomysł.
mnietuniema, nie ty jeden zapewne miałeś z tym problemy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach