Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
24-02-2015, 23:39
Korekta inteligencji
Autor Wiadomość
SaKe 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Cervantez
Level: 230
Wiek: 31
Dołączył: 27 Paź 2006
Wysłany: 14-05-2009, 14:55   Korekta inteligencji

Proponuje,aby byla dowolna ilosc/o wiele zwiekszona ilosc polecen w inteligencji.Nadal bedzie mozna uzywac tylko 5 przedmiotow,ale dzieki zwiekszonej ilosci polecen,inteligencja bedzie o wiele wazniejsza czescia gry-mozna bedzie kombinowac jak ustawic itd...wiadome...
_________________


pyry nie som strofe
Pisze nie poprawnie po polskiemu.
 
 
 
Nerus 
Użytkownik



Nick: Nerus
Level: 300
Świat: 3
Wiek: 30
Dołączył: 13 Sie 2008
Wysłany: 14-05-2009, 15:04   

Dużo razy już były takie tematy.... tyle ile jest starczy, można dużo wykombinować
 
 
Daniero 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 224
Dołączył: 31 Sie 2007
Wysłany: 14-05-2009, 15:06   

ja sie meczylem dzisiaj z inta ,aby ladnie ustawic w 5 poleceniach leczenie i miksy ,az sie udalo po paru minutach ;p po tym co zaporoponowales moje meki by poszly na marne xD
_________________
 
 
Anakin S. 
Użytkownik



Level: 126
Wiek: 29
Dołączył: 22 Sty 2009
Wysłany: 14-05-2009, 15:11   

Nie wiem czy to dobry pomysł, rzeczywiście jest troche mało poleceń, ale o jakich nowych poleceniach myślisz?Podaj jakiś przykład.(na razie jestem raczej na tak)
_________________

 
 
 
Nerus 
Użytkownik



Nick: Nerus
Level: 300
Świat: 3
Wiek: 30
Dołączył: 13 Sie 2008
Wysłany: 14-05-2009, 15:19   

ale macie 5 poleceń w których mogą być jeszcze 3 warunki, więc jest dużo do dyspozycji pomysłow, na moje jest wystarczająco dużo polecen jak by bylo wiecej polecen to by bylo za latwo, a tak to musisz pomyslec :-P
 
 
SaKe 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Cervantez
Level: 230
Wiek: 31
Dołączył: 27 Paź 2006
Wysłany: 14-05-2009, 15:46   

no i co ze 3 warunki?przykladowo chce ustawic,ze <30%HP eliksir,a pozniej od np 55% leczenie 4,miks rege lv2,miks hp lv5,miks rege lv1 i eliksir-ale juz nie moge 6 polecenia
_________________


pyry nie som strofe
Pisze nie poprawnie po polskiemu.
 
 
 
Wariat
Użytkownik



Nick: Wariat
Level: 10
Dołączył: 19 Mar 2009
Wysłany: 14-05-2009, 15:52   

Jemu chodzi o to, żeby była większa ilość poleceń a nie nowe polecenia.


Wałkowałem to 2 lata temu, rok temu i nic z tego :)

Takie zmiany w grze nie będą wprowadzone moim zdaniem dlatego, że jednak średnia wieku jest zbyt niska. Poza tym która z naszych propozycji weszła od tego trzeba zacząć :) Cały ten dział jest po to, byśmy się nie czuli bierni :D

Proponowałem nawet dodanie nowych warunków takich jak :

Ostatni cios przeciwnika -> Krytyczny\Podwójny\Normalny
Ostatni cios gracza -> ( Jak wyżej )
Ostatnio cios zadany przeciwnikowi -> Procent\Ilosć HP
Ostatni cios zadany graczowi -> ( Jak wyżej )

No ale jak już pisałem w poprzednim temacie o tejże zmianie, admin woli dodawać nowe bossy i lokacje, ponieważ na przejście fabuły ludzie wyślą SMS-y. A taka zmiana nie przyniosła by mu zysku za włożoną pracę :) Pozatym dzieci wysyłają najwięcej SMS-ów, i nie można ich odstraszać zwiększając poziom trudności gry :)
 
 
SaKe 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Cervantez
Level: 230
Wiek: 31
Dołączył: 27 Paź 2006
Wysłany: 14-05-2009, 16:06   

takie nowe polecenia beda,bo sa chyba na liscie TODO

a moja propozycja pomoglaby wielu graczom,zwlaszcza tym na wyzszych poziomach
_________________


pyry nie som strofe
Pisze nie poprawnie po polskiemu.
 
 
 
Jelsyn 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: voodoo child
Level: 10
Wiek: 34
Dołączył: 16 Gru 2005
Skąd: Danzig
Wysłany: 14-05-2009, 16:39   

SaKe, wszystko ładnie i pięknie, ale czy nie uważasz, ze wtedy nie byłoby więcej remisów ?? Bo normalna walka trwa tylko określoną ilość "tur" a dodając nowe polecenia zwiększasz możliwości leczenia się graczy ;) Chociaż i tak jestem za tym pomysłem, bo to by wyrównało szanse hybryd i antyleszczy :)
Kod:

Takie zmiany w grze nie będą wprowadzone moim zdaniem dlatego, że jednak średnia wieku jest zbyt niska. Poza tym która z naszych propozycji weszła od tego trzeba zacząć  Cały ten dział jest po to, byśmy się nie czuli bierni 

Z tego co się orientuję, to pomysły graczy wchodzą w życie :roll: rzadko, ale wchodzą :)
 
 
SaKe 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Cervantez
Level: 230
Wiek: 31
Dołączył: 27 Paź 2006
Wysłany: 14-05-2009, 16:55   

moze i byloby wiecej remisow,ale moze tez zadzialac w druga strone-gdy lepiej ustawimy inte,mozemy wygrac...
_________________


pyry nie som strofe
Pisze nie poprawnie po polskiemu.
 
 
 
Jelsyn 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: voodoo child
Level: 10
Wiek: 34
Dołączył: 16 Gru 2005
Skąd: Danzig
Wysłany: 14-05-2009, 17:37   

Kod:
 moze i byloby wiecej remisow,ale moze tez zadzialac w druga strone-gdy lepiej ustawimy inte,mozemy wygrac...


Co masz na myśli ?? ;> ustawienia w stylu " przeciwnik -> procent Hp < X , Magia -> czar X "?? ;] Już teraz da się tak zrobić na niskim poziomie, al na wyższym by to urozmaiciło grę, ale jest jeden minus lament graczy którzy grają na ranq, że ich ubił jakiś nup haxor g:zla . Ale pomysł warty uwagi ;)
 
 
SaKe 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Cervantez
Level: 230
Wiek: 31
Dołączył: 27 Paź 2006
Wysłany: 14-05-2009, 17:40   

miedzy innymi-a przy obecnej ilosci polecen nie da sie tego zrobic bez straty jakiegos uleczenia
_________________


pyry nie som strofe
Pisze nie poprawnie po polskiemu.
 
 
 
mnietuniema
Użytkownik


Level: 1
Dołączył: 22 Paź 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-05-2009, 17:42   

Ja ze swojego doświadczenia mogę powiedzieć, że gracze i tak nie wykorzystują dobrze tego co mają...
 
 
Jelsyn 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: voodoo child
Level: 10
Wiek: 34
Dołączył: 16 Gru 2005
Skąd: Danzig
Wysłany: 14-05-2009, 17:48   

SaKe, to jest dość ciekawe użycie inteligencji, nie tylko w celu uleczenia, ale także w celu zaatakowanie przeciwnika ;)
Kolejny powód dla którego trzeba poważnie rozważyć ten pomysł.
mnietuniema, nie ty jeden zapewne miałeś z tym problemy ;)
 
 
SaKe 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Cervantez
Level: 230
Wiek: 31
Dołączył: 27 Paź 2006
Wysłany: 14-05-2009, 17:54   

nie boj sie, ten,KtoryJestIOszukujeZeGoNieMa zapewne umie o wiele lepiej od nas ulozyc inte

mnietuniema,wiadomo,ze nie wszyscy,ale sa gracze,ktorzy zrobili sobie naprawde dobra i ciekawa inte
_________________


pyry nie som strofe
Pisze nie poprawnie po polskiemu.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom