Z tego co się oriętuje 1 ptk dany w witalność odpowiada 3 ptk w obrony zw
To słabo się orientujesz ...
Dlaczego postać na 1 lvl ma 16 obrony? Bo ma 10 wity, a 10^1,2~16.
Te wzory, które ja podałem sprawdziłem na dużych wartościach (wysokie lvl) i zgadzają się co do punktu... a nie na oko.
kmk995 napisał/a:
widac ze dlugo w tym siedzisz pozdro
W mfo niedługo, więcej w szeroko pojętej matematyce ... niby wielkiej matmy tu nie potrzeba ale jakaś taka "intuicja" się przydaje.
ja zdaje matme na maturze ale w mfo nie doszedlem nawet do 50lvla wiec nie moglem zauwazyc ze przy wiekszym lvlu czym ma sie wiecej sily/witalnosci/inteligencji tym wiecej ataku/obrony daja nastepne punkty. jak napisalem myslalem ze ta funckja ma wzor y=2(x-10)+16 (b=16 poniewaz tyle ma sie na 1lvlu ataku/obrony). pozniej doszedlem do tego ze a jest rowne 2,3 a nie 2 ale i tak sie mylilem co do rodzaju funkcji
Dodam fakt, że tego tak co do punktu wyliczyć się nadzwyczajniej nie da. Tutaj po przeszłym update`cie wprowadzono jakieś dziwne uderzenia. Zdarzają mi się walki (bo sam walcze tylko z wojownikami a jestem antywojem), że przykładowo zadaje komuś na początku walki cios krytyczny, tutaj ilość zadanego HP nie jest ważna, a on pod koniec walki też mi je uderza. Tu nie chodzi o to kto ma więcej szczęścia, chociaż to też ma w tym jakieś swoje znaczenie. Tutaj możesz uderzyć cios krytyczny mając nic nie dane w szczęście, bo specjalnie robiłem takie triki z paroma graczami na św3 i widocznie zadziałały. Także tutaj nie jest ważne szczeście, tylko to jest kwestia FARTA, ale nie chodzi o fart w statystykach bazowych/ekw. tylko o życiowty fart A obrażenia ciosem krytycznym są zazwyczaj 2 razy większe od zwykłego ataku, lub zadawane 50% obrażen z zadanego ataku przez przeciwnika, czyli obliczyć można go ze zwykłego równania 150%x = ?
Za zmienną 'x' podstawiasz sobie zadany cios przez przeciwnika i Ci wyjdzie. Oczywiście nie jest tak że zawsze zada Ci równe 50% więcej ciosem krytycznym. Bo to zależy tak jak już powiedziałem od ataku i efektywności jaką ma przeciwnik, oraz od Twojej efektywności obrony Bo możesz mieć np. 150 obrony, ale (załóżmy) 57% efektywności to lecisz na hita Największą kwestie spełniają tutaj efektywność, obrażenia i tak jak wspomniałem zwykły fart Tutaj nie da się nic obliczyć co do punktu. Próbować owszem można. Cios krytyczny to jakieś 50-70% zwykłego ataku
Tutaj po przeszłym update`cie wprowadzono jakieś dziwne uderzenia. Zdarzają mi się walki (bo sam walcze tylko z wojownikami a jestem antywojem), że przykładowo zadaje komuś na początku walki cios krytyczny, tutaj ilość zadanego HP nie jest ważna, a on pod koniec walki też mi je uderza.
w Aktualnosciach po updacie napisali:
*Zmieniono algorytm odpowiadający za częstotliwość obrażeń krytycznych, teraz jest liczony wg wzoru: luck atakującego / luck broniącego * 100 - 100. Dodatkowo współczynnik ten nie może być mniejszy od 10 i większy od 90.
jak widac chodzbys mial 100000 szczescia a przeciwnik 10 to i tak on ma 10% szans na uderzenie krytycznego co w ciagu 15 tur w walce jest dosc prawdopodobne (gdyby zawsze trafial ) i jak Edwin nas poinformowal krytyczny zawsze wynosi 140% zwyklego ciosu, dodajac wahania od 91%-109% krytyczny moze dojsc do 153% przecietnego hitu
Tutaj po przeszłym update`cie wprowadzono jakieś dziwne uderzenia. Zdarzają mi się walki (bo sam walcze tylko z wojownikami a jestem antywojem), że przykładowo zadaje komuś na początku walki cios krytyczny, tutaj ilość zadanego HP nie jest ważna, a on pod koniec walki też mi je uderza.
w Aktualnosciach po updacie napisali:
*Zmieniono algorytm odpowiadający za częstotliwość obrażeń krytycznych, teraz jest liczony wg wzoru: luck atakującego / luck broniącego * 100 - 100. Dodatkowo współczynnik ten nie może być mniejszy od 10 i większy od 90.
jak widac chodzbys mial 100000 szczescia a przeciwnik 10 to i tak on ma 10% szans na uderzenie krytycznego co w ciagu 15 tur w walce jest dosc prawdopodobne (gdyby zawsze trafial ) i jak Edwin nas poinformowal krytyczny zawsze wynosi 140% zwyklego ciosu, dodajac wahania od 91%-109% krytyczny moze dojsc do 153% przecietnego hitu
Po 1 100000 szczęścia to jest raczej mało prowdopodobne żeby ktokolwiek tyle miał W walce jest łącznie 30 tur a nie 15 ;> I po 2 Ja trzymam się swojej opinii i tego nie da się obliczyć ze zwykłego wzoru bo nigdy nie dowiesz się ile atakujący ma ataku bo nie jest na tyle głupi żeby Ci to podać przed walką Chyba że trafiłeś na jakiegoś totalnego nupka, który poda Ci swoje staty = wtedy możesz sobie liczyć Tyle miałem do powiedzenia w tej sprawie.
kmk995, ale później dopowiedzieli, że jeśli masz 2x mniej lucka od przeciwnika, to już tracisz nawet te 10% szansy. Jednak nie powiedziano jak dokładnie ta szansa maleje przy takiej przewadze lucka. A zbadanie prawdopodobieństwa na podstawie walk jest praktycznie niemożliwe.
Ayg napisał/a:
A obrażenia ciosem krytycznym są zazwyczaj 2 razy większe od zwykłego ataku, lub zadawane 50% obrażen z zadanego ataku przez przeciwnika
Po co takie bzdury opowiadasz .. skoro tak to pokaż choć jedną walkę, gdzie krytyk jest aż 2x mocniejszy od zwykłego ciosu. Z góry wiem, że nie pokażesz, bo to niemożliwe. A już w ogóle to że "korzystasz" z 50% siły przeciwnika ... brednie.
[ Dodano: 22-02-2009, 15:24 ]
Ayg napisał/a:
Ja trzymam się swojej opinii i tego nie da się obliczyć ze zwykłego wzoru bo nigdy nie dowiesz się ile atakujący ma ataku bo nie jest na tyle głupi żeby Ci to podać przed walką
Taki jesteś pewien? Ja kiedyś obejrzałem 2 walki kolegi z bossami i TYLKO na tej podstawie mu powiedziałem ile ma magii, a nawet że nosi mp+ dające mu +96%. Ale się zdziwił ....Ty tak nie umiesz? To nie mędrkuj...
Ja trzymam się swojej opinii i tego nie da się obliczyć ze zwykłego wzoru bo nigdy nie dowiesz się ile atakujący ma ataku bo nie jest na tyle głupi żeby Ci to podać przed walką Chyba że trafiłeś na jakiegoś totalnego nupka, który poda Ci swoje staty = wtedy możesz sobie liczyć
omg, metoda prob i bledow mozna dojsc do paru waznych wzorow na ktorych opiera sie system walk w tej grze. tworzysz sobie dwa konta na s3 wbijasz na nich 5lvl lub wyzszy jesli jest potrzeba, rozdajesz na kazdym inaczej punkty statystyk i zakladasz rozne eq, walczysz poje o nic i w koncu dojdziesz do wnioskow i wzorow.
Ayg napisał/a:
W walce jest łącznie 30 tur a nie 15 ;>
faktycznie, pomylka ;p
EdwinOdesseiron napisał/a:
ale później dopowiedzieli, że jeśli masz 2x mniej lucka od przeciwnika, to już tracisz nawet te 10% szansy. Jednak nie powiedziano jak dokładnie ta szansa maleje przy takiej przewadze lucka
gdzie to jest napisane? cos nie chce mi sie wierzyc ;p
Po co takie bzdury opowiadasz .. skoro tak to pokaż choć jedną walkę, gdzie krytyk jest aż 2x mocniejszy od zwykłego ciosu. Z góry wiem, że nie pokażesz, bo to niemożliwe. A już w ogóle to że "korzystasz" z 50% siły przeciwnika ... brednie.
Taki jesteś pewien? Ja kiedyś obejrzałem 2 walki kolegi z bossami i TYLKO na tej podstawie mu powiedziałem ile ma magii, a nawet że nosi mp+ dające mu +96%. Ale się zdziwił ....Ty tak nie umiesz? To nie mędrkuj...
Myślisz że w każdym sposobie obliczysz ile kto ma siły :O chyba sobie żarty stroisz Teraz to już się ośmieszasz Nie miałem na myśli 2x większe A słowo PRAWIE to nie znaczy że równe; naucz się czytać ze zrozumieniem. Tutaj chodzi o jakieś 150% ataku zwykłego, tak napisałem.
Metodą prób i błędów doszedłem do czego doszedłem. Robiłem konta zarówno na low jak i high lv. z innym graczami. Robiliśmy to także ze speedem. Chcieliśmy sprawdzić kto kiedy atakuje, czy to zależność przypadku czy mniejszości/większości szybkości - i nic z tego nie wyszło. Tego się nie da konkretnie wyliczyć...
Podsumowuje wszystkie wypowiedzi i dochodze do tego co sam osiągnałem. Nie ma nic do znaczenia szczęście. Sam się przekonasz Śmiało, rób konto na św3 i sobie próbuj z innymi graczami a sam się przekonasz
wlasnie zrobilem i 4,4k ranku na 12lvlu, rozdaje staty z kalkulatorem a dzieki temu z czym podzielil sie ze mna Edwin moja postac bedzie jeszcze lepsza
wlasnie zrobilem i 4,4k ranku na 12lvlu, rozdaje staty z kalkulatorem a dzieki temu z czym podzielil sie ze mna Edwin moja postac bedzie jeszcze lepsza
Ten temat był chyba poświęcony 'hitom krytycznym' a nie przechwalaniu się jaką ma się postać
Nie przechwalaj się zbyt bardzo bo nie tacy już byli.. Co na początku im szło super extra, a potem w kolejnych paru walkach same przegrane ^,^ Never say never
Tutaj możesz uderzyć cios krytyczny mając nic nie dane w szczęście, bo specjalnie robiłem takie triki z paroma graczami na św3 i widocznie zadziałały.
Robiłeś to na 100 lvl czy na 20 ? No właśnie ...
Ayg napisał/a:
A obrażenia ciosem krytycznym są zazwyczaj 2 razy większe od zwykłego ataku, lub zadawane 50% obrażen z zadanego ataku przez przeciwnika
Ayg napisał/a:
Cios krytyczny to jakieś 50-70% zwykłego ataku
Cios krytyczny to max. 140% zwykłego ciosu ew. w skrajnych przypadkach 150% .
Czyli jakby cios zwykły * 1.4/1.5 . A nie 2x większy lub od 50 do 70% większy .
Mało na ten temat wiesz .
Ayg napisał/a:
Ten temat był chyba poświęcony 'hitom krytycznym' a nie przechwalaniu się jaką ma się postać
Nie przechwalaj się zbyt bardzo bo nie tacy już byli.. Co na początku im szło super extra, a potem w kolejnych paru walkach same przegrane ^,^ Never say never
Wow, a to był argument, a nie przechwalanie się
Ayg napisał/a:
Nie miałem na myśli 2x większe A słowo PRAWIE to nie znaczy że równe; naucz się czytać ze zrozumieniem. Tutaj chodzi o jakieś 150% ataku zwykłego, tak napisałem.
Napisałeś, że są ZAZWYCZAJ 2 razy większe, wg tego Co napisałeś krytyk waha
się między 150-170% ciosy zwykłego, a zaraz po tym napisałeś, że o jakieś 150% .
Zdecyduj się chłopie, bo wypisujesz głupoty
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach