Trade we wszystkich MMO to możliwość wymiany mięczy graczami przedmiotów i golda jak również ich przekazywania..Polega na tym, że gracze ustawiają w swoich okienkach rzeczy którymi chcą się wymienić po czym naciskają "akceptuj" by je sobie przekazać.
no właśnie. Więc Trade to uwolniony targ! A skoro jest uwolniony to nie ma takiego czegoś jak przekaz, bo to uwolniony targ, miszczu. Logiczne myślenie się kłania.
Cytat:
Cały czas powtarzasz to samo ale po napisaniu poprzedniego posta skapowałem o co ci chodzi
Powtórzyłem 2 raz ;> Wiesz, bo logika nie jest Twoją mocną stroną
Dobra, już nie chcę się kłócić.
Ostatnio zmieniony przez Shark 03-08-2009, 14:50, w całości zmieniany 1 raz
Mniejsza o to, dla mnie MFO tym różni się od innych MMO że nie ma opcji 'trade'. To czyni tą grę 'inną' wśród większości gier tego gatunku. Skill > Friends.
Nic dodać, nic ująć.
Inne nie znaczy lepsze.
Mi osobiście w MFO nie podoba sie to, że mimo iż jest to gra multiplayer, jest bardzo słabo rozbudowana współpraca z innymi graczami.
Twój pomysł Singami niesie za sobą wiele wad (przekręty, przekazy etc), jednak ja uważam że funkcje które zaproponowałęś wcześniej czy później (raczej później, eh) powinny zostać wprowadzone.
Oczywiście, nie wymagajmy zbyt wiele od gry przeglądarkowej ale rozbudowa interakcji z innymi graczami, która na tą chwilę ogranicza sie do czatu i walk teamowych, jest imo niezbędna.
Co do wykupywania z wiezienia jestem negatywnie nastawiony ale może i to w praniu zdało by egzamin.
_________________
I Pan powiedział:
Najpierw wyjmiesz świętą zawleczkę,
potem policzysz do trzech; ani mniej, ani więcej.
Trzy jest liczbą, do której policzysz,
a liczbą twojego liczenia będzie trzy.
Nie policzysz do czterech, ani do dwóch,
chyba że w czasie liczenia do trzech.
ADIHC1: endry to jeszcze nic, w planach miałem zazielenienie NC - pech chciał, że akurat wtedy miał knebel ;>
razem z tym pójdą różne inne poprawki. A pierwsza z nich powinna umożliwiać WYMIANĘ PRZEDMIOTÓW MIĘDZY GRACZAMI.
Night Crawler napisał/a:
rozbudowa interakcji z innymi graczami, która na tą chwilę ogranicza sie do czatu i walk teamowych, jest imo niezbędna.
O ile dobrze rozumiem NC, odniosłeś się do tej wypowiedzi Singami'ego.
Twoim zdaniem umożliwienie przelewów wspomoże interakcję? Wręcz przeciwnie, nowicjusz, który chce się "integrować" nikogo nie obchodzi - póki nie ma kolegów na wyższych poziomach. Na tej propozycji skorzystają Ci, którzy są już ustawieni.
Wręcz przeciwnie, nowicjusz, który chce się "integrować" nikogo nie obchodzi - póki nie ma kolegów na wyższych poziomach. Na tej propozycji skorzystają Ci, którzy są już ustawieni.
No tak, to jest minus. Z drugiej strony w każdej grze multiplayer (w jaką grałem) tak jest..
EdwinOdesseiron napisał/a:
Wręcz przeciwnie, nowicjusz, który chce się "integrować" nikogo nie obchodzi
Każdy tak zaczynał, poczatki zawsze są trudne. Ale przecież nic nie stoi na przeszkodzie by fabułę przechodzić samotnie (bez pomocy kumpli)
P.S.
Żeby było jasne,
Ja nie jestem 100% zwolennikiem tego typu rozwiązania, zdaję sobie sprawe jakie negatywne skutki by to za sobą poniosło, jednak staram sie patrzeć na to troche przez pryzmat innych gier tego typu. Może warto by było zaryzykować?
_________________
I Pan powiedział:
Najpierw wyjmiesz świętą zawleczkę,
potem policzysz do trzech; ani mniej, ani więcej.
Trzy jest liczbą, do której policzysz,
a liczbą twojego liczenia będzie trzy.
Nie policzysz do czterech, ani do dwóch,
chyba że w czasie liczenia do trzech.
ADIHC1: endry to jeszcze nic, w planach miałem zazielenienie NC - pech chciał, że akurat wtedy miał knebel ;>
jesli chodzi o ta usluge z wykupywaniem z pierdla albo blokad na czata to nie mam zdania... to jest sprawa adminow i mnie to rybka czy to wejdzie czy nie
jesli chodzi o trade to jestem na nie.. ci co niemaja znajomosci wyzszych lvlow mieli by krotko mowiac przerypane... sam wszystko musisz zbierac a taki inny low lvl mialby wszystko podane na tacy mozna powiedziec, fakt ze teraz i tak sa metody na przelew eq.. ( i mowie tu o wszystkich swiatach... to ze na w1/w2 jest zabronione dla wielu graczy nic nie znaczy i maja gleboko w powazaniu to ze jest regulamin, ze jest wykaz kar i tym podobne ), ale dodajac trade zwiekszylyby sie manewry o 150%. sam doszedlem w tej grze do wielu rzeczy i mysle ze powinien kazdy tak zaczynac a nie czerpac korzysci ze znajomosci hight lvla
nie pamietam kiedy sie tak rozpisalem w sumie ; p
_________________ Ukradli mi Łopadke... / wez sie ogarnij !! / wieczny 13-latek ^^
W kolejnej wersji gry z całą pewnością targ będzie "uwolniony".
Natomiast będą inne czynniki niż złoto, na które trzeba będzie sobie zapracować - zdobywane tylko i wyłącznie poprzez walki. Tak więc posiadając nawet furę złota, a nie rozwijając długo i systematycznie swojej postaci, nie będzie można być dobrym graczem. Druga sprawa - złoto jako towar rzeczywiście deficytowy - na każdym etapie gry.
Jak to wyjdzie - zobaczymy....
Co do wykupowania za lżejsze kary - może to jakaś metoda, jak ktoś za np. 3 karą dojdzie do kwoty 100 zł za odblokowanie chatu to się potem 5 razy zastanowi czy nadal spamować
Wysłany: 10-08-2009, 22:43 nsekwencjami ktore dotycza danego przewinienia. Multi? Bano
Gdyby usprawnic ceny minimalne i maksymalne na targu to nie byloby przekretow. Cena minimalna to srednia cena przedmiotu liczona ze wszystkich miast w ktorych sprzedawany byl przedmiot, maksymalna liczona tak jak liczona jest teraz. W takim przedziale player moze sprzedawac item innemu playerowi bezposrednio i jest gites i prawo rynku zachowane bo przedmiot nie idzie za bezcen albo za miliony. Moze tak?
Kupowanie wyjscia z wiezienia? Owszem nawet za 35MF ale jedynie z tymi konsekwencjami jakie byly poprzednio:) multi ? Ban bez mozliwosci wykupienia
Wysłany: 10-08-2009, 23:49 Re: nsekwencjami ktore dotycza danego przewinienia. Multi? B
NaPatelniChomik napisał/a:
Gdyby usprawnic ceny minimalne i maksymalne na targu to nie byloby przekretow. Cena minimalna to srednia cena przedmiotu liczona ze wszystkich miast w ktorych sprzedawany byl przedmiot, maksymalna liczona tak jak liczona jest teraz. W takim przedziale player moze sprzedawac item innemu playerowi bezposrednio i jest gites i prawo rynku zachowane bo przedmiot nie idzie za bezcen albo za miliony. Moze tak?
Nie chcemy się już bawić w żadne sztuczne ograniczenia cen, które powodują więcej zamieszania niż pożytku i wymagają nakładania coraz to nowych mechanizmów/obostrzeń a i tak nie uderza to w największych "cfaniaków". Będzie czyste prawo rynku - za ile pójdzie za tyle pójdzie.
Gdyby usprawnic ceny minimalne i maksymalne na targu to nie byloby przekretow. Cena minimalna to srednia cena przedmiotu liczona ze wszystkich miast w ktorych sprzedawany byl przedmiot, maksymalna liczona tak jak liczona jest teraz. W takim przedziale player moze sprzedawac item innemu playerowi bezposrednio i jest gites i prawo rynku zachowane bo przedmiot nie idzie za bezcen albo za miliony.
Obecne ceny są zbyt zaburzone przez przelewy, żeby coś robić na ich podstawie. Trzeba by poprawiać ręcznie, albo robić od nowa. Za dużo roboty, a nawet jakby to ktoś wykonał ... to co np po upku, gdy ceny się mocno zmieniają? (np. niegdyś najlepsze eq tanieje).
Ja już obecnie zauważyłem zmiany ... paradoksalnie zarabiam więcej niż kiedyś, bo ludzie "walą" cenę maksymalną, robiąc coś jakby "kup teraz". Czy to źle, czy dobrze? Dziwnie, zwłaszcza że niektórych cen nie ustalisz dokładnie, inne zależą od miasta (gdy dana rzecz jest w sklepie).
Tomi napisał/a:
Nie chcemy się już bawić w żadne sztuczne ograniczenia cen, które powodują więcej zamieszania niż pożytku i wymagają nakładania coraz to nowych mechanizmów/obostrzeń a i tak nie uderza to w największych "cfaniaków". Będzie czyste prawo rynku - za ile pójdzie za tyle pójdzie.
Trudno to nazwać rynkiem, bo na zwykłym rynku nie ma czegoś takiego jak przelewy. Prawa ekonomii tym na pewno nie będą rządziły. No ale skoro mówisz, że w jakiś sposób będzie to zrekompensowane ... sprawdzimy
Po pierwsze - nie ma czegoś takiego jak "Ma kolegów na wyższym poziomi i jest lepszy", bo zrozumcie, że trade między graczami jest od zawsze w innych grach MMO, i jakoś nie widzę żeby burzył gameplay. Zgadnijcie dlaczego - bo to buduje relacje między graczami! Każdy może dołączyć do klanu, jeżeli sprawdzi się jako gracz, to lepsi gracze zafundują mu EQ i BUDUJEMY SPOŁECZNOŚĆ. Gra niejako zmusza do robienia znajomości i dlatego jest to MMO a nie Single. A MF na razie przypomina najbardziej grę Single-Player z możliwością zrobienia sobie naszej-klasy i okazjonalnego pojedynku.
Po drugie, co do wykupywania z więzienia. Załóżmy że zmniejszenie sobie kary o:
1 godzinę - 1 MF
1 dzień - 5 MF
1 tydzień - 15 MF
1 dożywocie - 35 MF
Każde kolejne użycie tej usługi kosztuje nas 2 razy drożej, do tego kary są dwa razy większe więc..
Aha, wykupienie z dożywocia wyłącznie raz.
Singami, zauważ, że mfo różni się nieco od innych mmo ; ] W silkroad (i chyba wszystkich mmorpg) "kumple na wyższym lvlu" ufundują jakiemuś newbie super eq z którym będzie nie do rozwalenia (w mfo kasa low levelom przyda się między innymi na gemy i kaktusy).Na s3 przecież wolno przekazywać kasę, rank itp. i zbiegają się tam głównie ci którzy nie potrafią nic ugrać uczciwie.Coś mi się zdaje, że chciałbyś zmienić cały regulamin i zasady panujące w mfo ; ]
Gdyby w tej grze chodziło tylko o level można by coś takiego wprowadzić ale tutaj najbardziej pożądaną rzeczą są punkty rankingowe o które wszyscy ciągle rywalizują więc dla czego w takim razie ludzie z "kumplami na wyższym lvlu" mieli by być lepsi? Wtedy coś takiego jak ranking również musiało by być wycofane ; ]
cybershot, zauważ że ta propozycja napewno nie wejdzie do MF2, przymierzana jest wyłącznie do MF3. W MF3 grą rządzić bedą nowe zasady i a nuż sie to przyjmie
Singami napisał/a:
o zrozumcie, że trade między graczami jest od zawsze w innych grach MMO, i jakoś nie widzę żeby burzył gameplay. Zgadnijcie dlaczego - bo to buduje relacje między graczami! Każdy może dołączyć do klanu, jeżeli sprawdzi się jako gracz, to lepsi gracze zafundują mu EQ i BUDUJEMY SPOŁECZNOŚĆ. Gra niejako zmusza do robienia znajomości i dlatego jest to MMO a nie Single. A MF na razie przypomina najbardziej grę Single-Player z możliwością zrobienia sobie naszej-klasy i okazjonalnego pojedynku.
Dokładnie, dlatego jestem za tym by to wprowadzono w MF3.
_________________
I Pan powiedział:
Najpierw wyjmiesz świętą zawleczkę,
potem policzysz do trzech; ani mniej, ani więcej.
Trzy jest liczbą, do której policzysz,
a liczbą twojego liczenia będzie trzy.
Nie policzysz do czterech, ani do dwóch,
chyba że w czasie liczenia do trzech.
ADIHC1: endry to jeszcze nic, w planach miałem zazielenienie NC - pech chciał, że akurat wtedy miał knebel ;>
Jak czytam to co piszecie to nasuwa mi się taka myśl, że przez uwolnienie targu zrobiłby się taki mniej więcej s3. Po to właśnie został on zrobiony, by można było robić wszystko (w granicach rozsądku) i żeby gracze nie marudzili już więcej.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach