Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
24-02-2015, 23:36
Nowy system walki
Autor Wiadomość
Singami 
Użytkownik



Level: 666
Wiek: 31
Dołączył: 24 Paź 2005
Skąd: K-ce
Wysłany: 11-03-2007, 20:36   Nowy system walki

Podczas walk manualnych z bossami (bądź ew. z graczami jeżeli będzie taka opcja) dostajemy pole walki o następujących cechach:
-5x5
-w losowych miejscach przeszkody
-wygląd w zależności od terenu
Czyli coś w stylu normalnej mapki.
Na tym pole ustawiamy się na swojej stronie (atakujący - góra, broniący się - dół) w przedziale 2x5.
Ruszamy się strzałkami jak po zwykłej mapie. Nie można wchodzić na przeszkody (ani ew. na sojuszników). Jeżeli jesteśmy przy wrogu, strzałka w jego stronę zamienia się na czerwoną. Klikając na nią uderzamy.
Jeżeli chcemy użyć magii klikamy na pasek "magia" i wybieramy cel na mapce.
W każdym ruchu możemy wykonac 1 akcję (oczywiste chyba)
Po najechaniu na inną postać pokazuje się: nick (nazwa), avek, HP, MP.
Ginący znikają (bądź pozostawiają grafikę szkieletu).

Zalety:
-Możliwość wprowadzenia łucznika
-Taktyka o wiele ważniejsza

Mam nadzieję że napisałem wszystko. Coment plx.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Singami 12-03-2007, 14:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Ziomusiq 
Użytkownik



Profesja: Mag
Level: 120
Wiek: 30
Dołączył: 29 Gru 2006
Wysłany: 11-03-2007, 21:11   

po prostu nie
1. inteligencja byłaby zbędna
2. tibiopodobne ( a teraz to wewnętrzne FUJ to takie PSIEEE)
_________________
 
 
 
blackraider 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: blackraider
Level: 42
Dołączył: 03 Lut 2007
Skąd: W-awa
Wysłany: 11-03-2007, 21:16   

Koleś to nie są heroesy żeby była mapka do walki
_________________
black r


 
 
 
Q.U. 
Użytkownik


Level: -1
Dołączył: 28 Gru 2006
Wysłany: 11-03-2007, 22:24   

Fakt, że walki drużynowe mogłyby być ciekawsze w takim układzie. Np. magowie osłaniani przez wojów i atakujący na odległość itp. do tego dochodzą umiejętności taktyczne. Ale niestety walk manualnych z graczami chyba nigdy nie będzie, w dodatku zbyt wiele wprowadziłoby to dodatkowych utrudnień... choć koncept ciekawy.
_________________

 
 
skulio 
Użytkownik



Level: 1
Wiek: 35
Dołączył: 29 Sie 2006
Wysłany: 11-03-2007, 22:53   

kozak idea fajna ale myslisz ze serwer to wytrzyma? a poza tym to by bylo roboty na 2 updaty...
_________________
 
 
Simon08 
Użytkownik



Level: 1
Wiek: 31
Dołączył: 10 Kwi 2006
Wysłany: 11-03-2007, 22:56   

tak jak mówi skulio serwer bylby zbyt przeciazony a to oznacza lagi stanowczo nie chociaz pomysl nie jest zly :)
 
 
 
0 Thunder 0 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: The Bat
Level: 9
Wiek: 29
Dołączył: 25 Lut 2007
Skąd: Dzierżoniów
Wysłany: 11-03-2007, 23:48   

Mi się podoba tak jak jest, a poza tym serwer by tego nie wytrzymał.
_________________
Moje animacje:
 
 
 
resetck 
Użytkownik



Profesja: Mag
Level: 52
Dołączył: 15 Lut 2007
Wysłany: 12-03-2007, 09:52   Re: Nowy system walki

Kozakpoland napisał/a:
Na tym pole ustawiamy się na swojej stronie (atakujący - góra, broniący się - dół) w przedziale 2x5.
Ruszamy się strzałkami jak po zwykłej mapie. Nie można wchodzić na przeszkody (ani ew. na sojuszników). Jeżeli jesteśmy przy wrogu, strzałka w jego stronę zamienia się na czerwoną. Klikając na nią uderzamy.
Jeżeli chcemy użyć magii klikamy na pasek "magia" i wybieramy cel na mapce.
W każdym ruchu możemy wykonac 1 akcję (oczywiste chyba)
Po najechaniu na inną postać pokazuje się: nick (nazwa), avek, HP, MP.
Ginący znikają (bądź pozostawiają grafikę szkieletu).

Mam nadzieję że napisałem wszystko. Coment plx.


opisales na czym w zasadzie polega gra Disciplace 2.

to jest My Fantsy !!!! :-P
 
 
 
ADIHC1 
Junior Admin
Game Master




Level: 132
Dołączył: 30 Paź 2006
Wysłany: 12-03-2007, 12:45   Re: Nowy system walki

resetck napisał/a:
Kozakpoland napisał/a:
Na tym pole ustawiamy się na swojej stronie (atakujący - góra, broniący się - dół) w przedziale 2x5.
Ruszamy się strzałkami jak po zwykłej mapie. Nie można wchodzić na przeszkody (ani ew. na sojuszników). Jeżeli jesteśmy przy wrogu, strzałka w jego stronę zamienia się na czerwoną. Klikając na nią uderzamy.
Jeżeli chcemy użyć magii klikamy na pasek "magia" i wybieramy cel na mapce.
W każdym ruchu możemy wykonac 1 akcję (oczywiste chyba)
Po najechaniu na inną postać pokazuje się: nick (nazwa), avek, HP, MP.
Ginący znikają (bądź pozostawiają grafikę szkieletu).

Mam nadzieję że napisałem wszystko. Coment plx.


opisales na czym w zasadzie polega gra Disciplace 2.

to jest My Fantsy !!!! :-P


Chyba o Disciples Ci chodzi.. Tam nie poruszales sie po mapie
(podczas walki) - a to o czym pisze Kozakpoland, bardziej
przypomina mi system walki w Gorky 17, lub HoM&M (troche mniej).
Jesli chodzi o zmiane systemu walki w mfo jestem calkowicie na nie -
po co to zmieniac? Po co naprawiac cos, co dziala dobrze.. Takze
kolejny Twoj pomysl - a ja znowu na nie..
 
 
resetck 
Użytkownik



Profesja: Mag
Level: 52
Dołączył: 15 Lut 2007
Wysłany: 12-03-2007, 12:48   

nie wazne jak sie pisze to Disc.. ale tten opis mi przypomina wlasnie ta gre, a to jest MFO a nie Disciples
 
 
 
Singami 
Użytkownik



Level: 666
Wiek: 31
Dołączył: 24 Paź 2005
Skąd: K-ce
Wysłany: 12-03-2007, 15:02   

resetck napisał/a:
opisales na czym w zasadzie polega gra Disciplace 2.

W disciples jednostki się nie ruszają! To nie to!
adihc1 napisał/a:
Gorky 17

To chyba raczej skradanka, a nie RPG czy strategia
ziomusiq napisał/a:
tibiopodobne

Człowieku!!! A gdzie tu podobieństwo do tibii???
skulio napisał/a:
ale myslisz ze serwer to wytrzyma?

No, możnaby zamiast 4 servów zrobić 1 potężny :twisted: SERV :twisted:
_________________
 
 
ADIHC1 
Junior Admin
Game Master




Level: 132
Dołączył: 30 Paź 2006
Wysłany: 12-03-2007, 15:21   

Kozakpoland napisał/a:

adihc1 napisał/a:
Gorky 17

To chyba raczej skradanka, a nie RPG czy strategia

A pamietasz jak tam wygladaly walki? No wlasnie..

@down
Kozakpoland napisał/a:
Jeżeli chcemy użyć magii klikamy na pasek "magia" i wybieramy cel na mapce.

A czym to sie rozni od:
Kozakpoland napisał/a:
Wyglądały-celujesz we wroga naciskasz LPM, i gościu pada. Nic do tematu.

?
Byly tez walki 'wrecz' jakbys nie pamietal..
Wbrew pozorom, calkiem podobne to, do tego co przedstwailes w pierwszym poscie..


A, i zeby bylo jasne - nie widze sensu zmian systemu walk w MFO..
Ostatnio zmieniony przez ADIHC1 12-03-2007, 17:12, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Singami 
Użytkownik



Level: 666
Wiek: 31
Dołączył: 24 Paź 2005
Skąd: K-ce
Wysłany: 12-03-2007, 16:52   

adihc1 napisał/a:
Kozakpoland napisał/a:

adihc1 napisał/a:
Gorky 17

To chyba raczej skradanka, a nie RPG czy strategia

A pamietasz jak tam wygladaly walki? No wlasnie..

Wyglądały-celujesz we wroga naciskasz LPM, i gościu pada. Nic do tematu.
_________________
 
 
luke
Użytkownik



Profesja: Mag
Level: 63
Dołączył: 17 Sty 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-03-2007, 17:04   

Kozakpoland napisał/a:
adihc1 napisał/a:
Kozakpoland napisał/a:

adihc1 napisał/a:
Gorky 17

To chyba raczej skradanka, a nie RPG czy strategia

A pamietasz jak tam wygladaly walki? No wlasnie..

Wyglądały-celujesz we wroga naciskasz LPM, i gościu pada. Nic do tematu.


Zgadzam się z nimi ^^^^

wole by zostało tak jak jest....
_________________
500g w karczmie

best pkt:8973
best rank: 2 (na początku 2wersji, trzymałem sie w 10 przez około 2 tyg.)
teraz mało :( jakies 4k :D
 
 
 
SaPeRe AuDe 
Użytkownik



Profesja: Mag
Level: 1
Wiek: 34
Dołączył: 31 Gru 2006
Skąd: St-ce
Wysłany: 13-03-2007, 16:00   

Niepotrzebne...
1. Obciązyło by serwer
2. Walka by się znacznie wydłużyła
3. MFO to nie Heroes ;)
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom