Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
24-02-2015, 23:36
I kolejne dziwne propozycje
Autor Wiadomość
Corso 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 1
Dołączył: 15 Cze 2007
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-08-2007, 17:06   I kolejne dziwne propozycje

Propozycja nr 1

Niesprawiedliwe ataki

Atakując słabszego nie jest trudno wygrać. Chodzi o to by niesprawiedliwy atak nie był zaliczany do wygranych (w przypadku niesprawiedliwej śmierci do przegranych). Dlaczego ?
Nie jest w ten sposób zgarnąć medal za wygrane z graczami.
Przykład: s2, gracz giertych, 3000 wygranych, 9 lvl :neutral: z czego 3/4 to ataki na słabszych

Propozycja nr 2

Po przegranej z potworkiem dostawałoby sie minute prota. Pomogłoby to w zużywaniu ruchów gdy nie mamy jeszcze zbyt dobrej postaci stworzonej do walki PvP. Możnaby przegrać, zużyć ruchy i schować sie do miasta nie martwiąc sie że w tym czasie ktoś nas zaatakuje.


Proszę o bardziej rozbudowane odpowiedzi, a nie
PODOBA MI SIE/ NIE PODOBA MI SIE !
 
 
Kactuzz 
Tester



Profesja: Wojownik
Wiek: 33
Dołączył: 23 Cze 2006
Wysłany: 30-08-2007, 17:41   

Co do 1, to niesprawiedliwe ataki znacznie się zmniejszą po wprowadzeniu +-10%lv, ale i tak wygrana to wygrana nieważne czy z mniejszym czy z większym.

Przy przegranej z potworkami nie powinno być prota, ale myślę, że po remisie już tak. Bo zanim przewiniemy raport i się uleczymy już nas ktoś może zabić.
_________________
Najnowszy MF3 trailer!
 
 
Sintui 
Tester



Profesja: Wojownik
Level: 151
Wiek: 31
Dołączył: 31 Gru 2006
Wysłany: 30-08-2007, 19:13   

1. Wygrana to wygrana ... nawet z mniejszym lvl'em.
Ja bym się bardziej zastanowił, dlaczego wygrane są przyznawane za zabijanie graczy z czaszką, np 200 lv vs 5 lv (czacha) -> wygrywa 200lv i zyskuje jedną wygraną ... chociaż z drugiej strony to jakaś motywacja do tępienia czach ... ^^

2. Hmm raczej mi się to nie podoba ... gracze specjalnie by się zabijali i robili sobie prota by wyjśc przed miasto i zaatakowac kogoś (mówię o tych, którzy normalnie nie lubią wychodzić poza bezpieczna strefę ; ) )
_________________
 
 
Corso 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 1
Dołączył: 15 Cze 2007
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-08-2007, 19:17   

Cytat:
Hmm raczej mi się to nie podoba ... gracze specjalnie by się zabijali i robili sobie prota by wyjśc przed miasto i zaatakowac kogoś (mówię o tych, którzy normalnie nie lubią wychodzić poza bezpieczna strefę


Nie no, ja pisałem o minucie prota, a nie godzinie. Raczej niewiele zdziała w minute.
 
 
Sintui 
Tester



Profesja: Wojownik
Level: 151
Wiek: 31
Dołączył: 31 Gru 2006
Wysłany: 30-08-2007, 19:18   

Cytat:
Nie no, ja pisałem o minucie prota, a nie godzinie. Raczej niewiele zdziała w minute.


Tak, wiem że o minucie ...
W minutę można wiele zrobić ... np zaatakowac kogoś i mieć kolejną minutę prota.
Potem znowu padamy na stworkach i jeszcze jedna minuta ... i tak cały czas. :)
_________________
 
 
Crypton 
Game Master



Level: 230
Dołączył: 14 Gru 2006
Skąd: Opole
Wysłany: 30-08-2007, 20:41   

Corso napisał/a:
Propozycja nr 1

Niesprawiedliwe ataki

Atakując słabszego nie jest trudno wygrać. Chodzi o to by niesprawiedliwy atak nie był zaliczany do wygranych (w przypadku niesprawiedliwej śmierci do przegranych). Dlaczego ?
Nie jest w ten sposób zgarnąć medal za wygrane z graczami.
Przykład: s2, gracz giertych, 3000 wygranych, 9 lvl :neutral: z czego 3/4 to ataki na słabszych


To 75% wygranych płynie z uczciwych walk. No ... może nie do końca.
Nieznaczna część płynie z walk graczy do max 4 poziomu którzy nie mogą
się doczekać pierwszej walki.

Dla mnie taki medal nie ma największego znaczenia.

Cytat:
Propozycja nr 2

Po przegranej z potworkiem dostawałoby sie minute prota. Pomogłoby to w zużywaniu ruchów gdy nie mamy jeszcze zbyt dobrej postaci stworzonej do walki PvP. Możnaby przegrać, zużyć ruchy i schować sie do miasta nie martwiąc sie że w tym czasie ktoś nas zaatakuje.


Od tego została stworzona usługa wykupienia czasu ochrony.
 
 
Lag 
Użytkownik



Level: 1
Dołączył: 13 Lut 2007
Wysłany: 30-08-2007, 22:19   

Corso napisał/a:
Propozycja nr 1

Niesprawiedliwe ataki

Atakując słabszego nie jest trudno wygrać. Chodzi o to by niesprawiedliwy atak nie był zaliczany do wygranych (w przypadku niesprawiedliwej śmierci do przegranych). Dlaczego ?
Nie jest w ten sposób zgarnąć medal za wygrane z graczami.
Przykład: s2, gracz giertych, 3000 wygranych, 9 lvl :neutral: z czego 3/4 to ataki na słabszych

Walka to walka... Przegrałeś walka leci do przegranych...

Cytat:
Propozycja nr 2

Po przegranej z potworkiem dostawałoby sie minute prota. Pomogłoby to w zużywaniu ruchów gdy nie mamy jeszcze zbyt dobrej postaci stworzonej do walki PvP. Możnaby przegrać, zużyć ruchy i schować sie do miasta nie martwiąc sie że w tym czasie ktoś nas zaatakuje.

Jestem jak najbardziej na TAK... Prawie zawsze mi sie zdarzało że expiłem na potworach... zabiły mnie ktoś mnie dobił i od nowa trzeba nabijać ... :-D
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom