Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
24-02-2015, 23:36
Mała przeróbka MF vol2

Czy chcesz aby ta prtzeróbka zostła wprowadzona?
TAK
44%
 44%  [ 8 ]
NIE
55%
 55%  [ 10 ]
Głosowań: 18
Wszystkich Głosów: 18

Autor Wiadomość
Darganon
Użytkownik


Dołączył: 22 Sie 2007
Wysłany: 22-08-2007, 15:48   Mała przeróbka MF vol2

https://forum.mfo2.pl/viewtopic.php?t=14976 pierwsza część przeróbki

6. Statki i podróże morskie
Dzisiaj chciełbym zaproponować utworzenie miast portowych. Wiem że taki temat już był i spotkał się z ogromną krytyką, ale uważam, że gdzyby zostało to dobrze wykonane był by to duży postęp na MF.

6a. Porty
Najpierw zacznijmy od miast. Niektóre miasta położone niedaleko morza miałyby porty, gdzie gracze mogiby kupować, robić, ulepszać, naprawiać i przechowywać statki.

6b. Statki
Statek możnaby było kupić w mieście portowym. Statkowi moglibyśmy nadać jakąś nazwę. Po wypłynięciu w morze panel zmieniałby się i dochodziła by nowa opcja "statek", gdzie pokazane by były statystyki i lvl statku. Statek zdobywałby doświadczenie, ale trochę wolniej niż gracz. Podczas bitwy na morzu exp byłby dzielony między statek i naszą postać. Do statku moglibyśmy dokupywać działa, kule armatnie, maszty, opancerzenie na kadłub czy figurki na dziób okrętu.

6c. Statystyki statku
Co lvl ststek dostawałby do podziału ustaloną liczbę punktów do rozdania w statystyki. Statystyki odpowiadały by między innymi za ilość dział jaką możemy umieścić na statku, jego zwrotność, siłę ataku dział, obronę. Statek posiadałby wszystkie statystyki takie jak gracz tylko z innymi nazwmi. Zastanawiam się nad atakiem magicznym, bo nie mam za bardzo pomysłu czym statek mógły atakować. Może magicznymi kulami armatnimi, albo Zagemowanymi działami... nad tym się trzeba zastanowić

6d. Podróże morskie
Po morzu pływałoby się zużywając taką samą ilośc punktów ruchu jak na lądzie. Trzebaby było dorobić jakieś wyspy na morzu, masę potworów morskich i kilka bossów. Było by to fajne do rozwinięcia fabuły (np. spotkanie Jacka Sparrowa :D ale to chyba przesada... :P )

7. Drop z potworów
Już od dawna się zastanawiałem, dlaczego potwory nie dropią żadnych itemów, tylko same mixy. Od czasu do czasu z jakiegoś potworka mogłoby coś wypaść np: owoc, roślinka, ruda metalu a nawet raz na rok jakieś uzbrojenie. Było by to powiązane z moim pomysłem na robienie przedmiotów w grze (patrz: https://forum.mfo2.pl/viewtopic.php?p=217975#217975 punkt 3)

8. Fabuła
Ten pomysł raczej nie przejdzie, bo wymagałby całkowitej modyfikacji gry, ale jednak napiszę co żem wymyślił. Chodzi mi o stworzenie jakiegoś ciekawego konfliktu (między rasami, miastami, albo hordami wściekłych potworów pod dowództwem jakiegoś szaleńca próbującym zdobyć tą krainę) i możliwość opowiedzenia się po stronie tego konfliktu.

9. Rasy
Nie chodzi tutaj o zmianę rasy bohatera, ale o stworzenie jakiś miast elfickich, orkowych, krasnoludzkich. W dużej mierze chodzi o konflikt ras, ale także te rasy mogłyby służyć do innych celów, ale o tym w następnej części przeróbki :P

Coż, nadal nie napisałem wszystkiego co chciałem. Mam coraz więcej pomysłów i nie nadążam nimi. Punkty 8 i 9 są tylko wstępem do następnej przeróbki. Czekam na komentarze. Pozdrawiam
 
 
Sintui 
Tester



Profesja: Wojownik
Level: 151
Wiek: 31
Dołączył: 31 Gru 2006
Wysłany: 22-08-2007, 16:07   

6. Przecież są takie miasta (może nie ma budowy statków, ale są miasta położone blisko morza ). Podróż statkiem też jest. Przeszedłeś całą fabułę? :)

Co do reszty punktu 6

Jestem na nie. Dlaczego? W MF każdy ma swoja postac, a nie statek.
Takie coś jak customizacja statków, kupowanie i ulepszanie ich wydaje mi się po prostu śmieszne :) .

Co do jakieś fabuły na morzu (oczywiście jakiś NPC płynąłby z nami statkiem) to to już jest lepszy pomysł (choć znowu powtarzam - jest jedna walka na morzu w grze).

7. Takie propozycje już były.
Mogłyby lecieć ze stworków jakieś itemki ... byleby nie za dobre.

8. To już ciekawsza rzecz, ale wymagałaby duzych zmian co sprawia, że szanse na przejście tego są niewielkie ...

9. Mi się podoba tak jak jest ... zadnych ras, klas etc.
Każdy gra jak chce o jak mu się podoba.
Nie musi wybierać, czy jest krasnalem, duchem czy innym badziewiem.

To tyle ... czekamy na kolejną "przeróbkę" g:P
_________________
 
 
mariossjex
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Fallen Mario
Level: 52
Wiek: 30
Dołączył: 30 Cze 2005
Wysłany: 22-08-2007, 17:00   

Nie gram w MF,ale spodobał mi się jeden pomysł :
Darganon napisał/a:
7. Drop z potworów

Wg. mnie coś takiego powinno być.I powinien wypadać jakiś eq który wypadał by bardzo rzadko ale byłby dosyć dobry.By nie było że na 100 lvlu dostaniesz pałke.Ale taki limitowany eq (powiedzmy 50 takich w grze) który wypadał by raz na 100 000 :P
 
 
 
Corso 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 1
Dołączył: 15 Cze 2007
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-08-2007, 17:02   

Odpowiem na twój post z tamtego tematu:
Cytat:
Przyznam szczerze że na więksdzość pomysłów wpadłem grając właśnie w Morrowinda i Obliviona ale czy nie lepiej gdyby gra zyskała popularność na miarę Morrowinda??
co do twojego "zniszczenia klimatu" to sprecyzuj to dokładnie bo jest to krytyka typu: dlaczego nie? bo nie!

Nie wiesz że MFO ma być orginalne i jedyne w swoim rodzaju ? To teraz wiesz ;)

Szczerze to nie przeczytałem tych twoich propozycji bo same słowa nad nimi mi wystarczają. Graj sobie w tibie, a nie tu nam niszczysz klimat.

A doczytałem coś. Czy ty chcesz zrobić z naszej postaci pirata g:> ? Po cholere mi statek jak mam ogromny toporek albo mieczyk ? Jeszcze może wymyślisz chorobe morską przez którą będziemy tracić 3 pkt ruchu za przemieszczenie sie :grin:

Graj dalej w Morrowinda czy Obliviona i nie wracaj z takimi propozycjami.
 
 
mariossjex
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Fallen Mario
Level: 52
Wiek: 30
Dołączył: 30 Cze 2005
Wysłany: 22-08-2007, 17:10   

Czyli innym słowem:nie przeczytałeś propozycji którą komentujesz ? :| Wybaczcie zabawe w moderatora z upominaniem innych ale to jest żenujące.Niektóre pomysły warto wziąść z innych gier.Myślisz że Raps i Shiva skąd są ? Otóż z tego co wiem zostały ściągnięte z serii Final Fantasy [z VII zdaje sie :P ].
 
 
 
Corso 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 1
Dołączył: 15 Cze 2007
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-08-2007, 17:12   

Widzisz nie czytałem, ale wiem dokładnie o co chodzi we wszystkich punktach (magia ?). Rasy- było, drop- było, potworki morskie- było i wszystko na nie :-P
 
 
Pitazboras 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 220
Wiek: 25
Dołączył: 05 Sty 2007
Skąd: Kraków
Wysłany: 22-08-2007, 19:33   

Z takimi dyskusjami proponuję się przenieść na PW.

Darganon napisał/a:
Dzisiaj chciełbym zaproponować utworzenie miast portowych.

Darganon napisał/a:
(np. spotkanie Jacka Sparrowa :D

To już jest w grze.

Darganon napisał/a:
Już od dawna się zastanawiałem, dlaczego potwory nie dropią żadnych itemów, tylko same mixy.

Od jak dawna? Bo jeśli myślisz, że z potworków dropują wyłącznie miksy, to znaczy że jeszcze nie doszedłeś do dzików g:galy

Darganon napisał/a:
Chodzi mi o stworzenie jakiegoś ciekawego konfliktu (między rasami, miastami

Już jest konflikt między miastami. Niezbyt rozbudowany, ale jest.

mariossjex napisał/a:
Myślisz że Raps i Shiva skąd są ? Otóż z tego co wiem zostały ściągnięte z serii Final Fantasy [z VII zdaje sie :P ].

Źle ci się zdaje (przynajmniej w połowie). Shiva nie została ściągnięta z FF tylko z Hinduizmu. Tak jak Ifryt z Islamu, a Hades i Zefir z wierzeń Grecji antycznej.

A teraz ogólnie o propozycjach. Wszystkie są bardzo fajne. Naprawdę. Jedynym problemem wspólnym dla prawie wszystkich z tych 9 pomysłów jest to, że one po prostu tu nie pasują. MFO jest grą, nie ukrywajmy, prostą (czyt. niezłożoną). Nie widzę tu miejsca na zabawy w kupców czy rolników. Chłopakowi porwali brata, powinien pędzić ile sił żeby dogonić złego Thanacośtam (nigdy nie zapamiętam jak się nazywa), a tu ma krowy paść? Wybacz, nie trafia to do mnie.

Pojawił się tu gdzieś argument popularności Morrowinda. Myślicie, że jak upodobnimy do niego MFO, to stanie się tak popularne? Najpopularniejszą grą wszech czasów, o ile mnie pamięć nie zawodzi, jest The Sims. Błagam, nie każcie mi w MFO wychowywać dzieci czy uprawiać jogging, żeby tylko osiągnąć taką popularność.
 
 
S_H 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Silent_Hunter
Level: 67
Wiek: 31
Dołączył: 22 Sie 2007
Skąd: Firlej
Wysłany: 22-08-2007, 21:21   

Po robic zmiany jak większości graczy się podoba... Żadnych statków, w tej grze rozwijamy tylko swoją postać. Można zastanowić się nad DROP'em. Bardzo ciekawe i przydatne w kilku grach MMORPG. Jednak tutaj unikatowe itemy były by drobną przesadą. W tej grze może być co najwyżej np. item na którym zaoszczędzimy pewną (niewielką) ilość kaski. :?:
 
 
 
mariossjex
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Fallen Mario
Level: 52
Wiek: 30
Dołączył: 30 Cze 2005
Wysłany: 22-08-2007, 21:52   

Pitazboras napisał/a:
Źle ci się zdaje (przynajmniej w połowie). Shiva nie została ściągnięta z FF tylko z Hinduizmu. Tak jak Ifryt z Islamu, a Hades i Zefir z wierzeń Grecji antycznej.

Wiem kim jest Shiva.Poprostu kojarze kiedyś wątek na forum o tym że zostało to wzięte z FF VII.Wybaczcie jeśli się myle

Pitazboras napisał/a:
Od jak dawna? Bo jeśli myślisz, że z potworków dropują wyłącznie miksy, to znaczy że jeszcze nie doszedłeś do dzików g:galy

Ale jednak coś po za skórami itp. przydało by się jakieś urozmaicenie :P Raczej chodziło mu o eq jakiś?
 
 
 
Mateuszek
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Spoks ZIom
Level: 65
Dołączył: 26 Cze 2007
Wysłany: 23-08-2007, 01:15   

Mi się nie podobają pomysły ;| Po co Ci te statki ? Wtedy by jedni się chwalili że mają dobre statki drudzy że mają dobre postacie :| Trzeba by było wymyślić chyba następną cześć MFO bo tu to po prostu nie pasuje ta gra jest po prostu wyśmienita jak jest w tej chwili bardzo mnie wciągneła jako jedyna gra RPG po co chcieć więcej ? A te klasy to może i by się przydały bo i tak jest za mało ich :/
 
 
Buzzek 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Level: 49
Dołączył: 28 Gru 2006
Wysłany: 24-08-2007, 16:14   Re: Mała przeróbka MF vol2

6. Nie. To nudny i głupi pomysł.
Statek vs. potwór :?:
Jeszcze dodaj że na lądzie statek też dodaje expa :-P

7. Następny głupi pomysł.
Jak już to jakiś przedmiot potwora.

8. Fabuła
[quote=Darganon]Ten pomysł raczej nie przejdzie, bo wymagałby całkowitej modyfikacji gry, ale jednak napiszę co żem wymyślił.[/quote]
A nie bo można zrobić tak :
Uratowaliśmy tego swojego brata.
A tutaj np. nowy wróg (powiedzmy Aratorn) ma naszego ojca na innej wyspie w innej części świata.
Przechodzimy przez wyspy , walczymy z wrogami i bossami (ale on se podchodzi do nas i mówi : "Stój , jeśli chcesz dalej iść musisz mnie pokonać").
No ale nie będę mówił dalej bo niedługo wszystko wymyśle :D .

9. To następny niezły pomysł.
Idziemy do finałowej walki z Thanargiem a tu orki. (100 nie za dobrych).
Jest ich po 5.
I pokonujemy ich huraaaaa. :P .
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom