Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
24-02-2015, 23:32
Mała wielka zmiana dotycząca statystyk. :D

Jestem na
Tak
33%
 33%  [ 2 ]
50\50
0%
 0%  [ 0 ]
Nie
66%
 66%  [ 4 ]
Wymaga dopracowania
0%
 0%  [ 0 ]
Głosowań: 6
Wszystkich Głosów: 6

Autor Wiadomość
koshiba 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: bater
Level: 114
Wiek: 29
Dołączył: 13 Lut 2007
Skąd: Lębork
Wysłany: 17-02-2008, 13:08   Mała wielka zmiana dotycząca statystyk. :D

A więc tak. Napisanie tego tematu nęciło mnie od kilku (nastu?) dobrych dni, ale w końcu się zdecydowałem to napisać. Propozycja ta zlikwidowała by hiterów, speederów i ogólnie całe gówno, które pałęta się po grze pozostawiając graczowi zwykłą, ale najlepszą dla graczy hybrydkę :razz: . A sprawa tyczy się statystyk. Obecnie:

-hiter wali przy awansie 10 pkt w magię;10 pkt w hp i co tam jeszcze ładuje,
-speeder wali najwięcej w speeda,
-anty w obronę.

Ogólnie wychodzi z tego niezły szajs.

Lecz wpadłem na pomysł. A gdyby tak przy awansie ilość pkt-ów możliwych do dodania wynosiłaby 5?? Chodzi o to, że jak mamy awans to:

-na 2 lvl w obronie moglibyśmy mieć max 15 pkt z bazy,
-na 3 lvl 20
itd., itp.

No tak, ale ktoś może wpaść na pomysł, że jeśli na 2 lvl wpakowałby 10 w magię, a na 3 10 w hp to może wpakować 5 pkt w magię i hp i tak samo zrobić przy 3 lvl`u. Więc trzeba byłoby zmienić, że przy awansie dostajemy 8 pkt (albo 7).

Korzyści?

Tak jak pisałem wyżej, grałoby się samą hybrydką, a nie jakimś nie wiadomo czym.

Wady??

Trochę przy tym roboty.


Aha jeszcze jedno. Proszę nie pisać postów: "nie zabronisz nikomu grać jak chce", bo chyba każdy chce się pozbyć tej plagi.

To na tyle.
 
 
 
Ku_Zi 
Tester



Level: 194
Wiek: 33
Dołączył: 18 Maj 2007
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 17-02-2008, 13:11   

REGULAMIN napisał/a:
5.10. Propozycje wszelkiego ograniczania statystyk, np: żeby szczęście nie dawało tyle do uników, siła do ataku, etc. Modyfikacje narzucające jakiekolwiek rozdanie statystyk, ograniczniki obrony/HP.

Każdy gra jak chce... Jak ktoś zadaje Ci dużo obrażeń to przypakuj w obrony/atrybuty, jak bierze Cię na doubla to w speeda, etc.
_________________
Offtopy SĄ fajne.
 
 
koshiba 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: bater
Level: 114
Wiek: 29
Dołączył: 13 Lut 2007
Skąd: Lębork
Wysłany: 17-02-2008, 13:15   

Ale ja nie narzucam żeby siła nie dawała tyle do ataku. Ja chciałbym, żeby ilość punktów możliwa przy awansie wynosiła i rosła co 5 pkt. Człowiek sie stara, a inni tylko przeczytają nazwę tematu i już mu wyjeżdżają z regulaminem, a nawet nie przeczytają tematu.

http://w3.my-fantasy.net/...43653&vid=27042 proszę. Wszedłem sobie właśnie na s3 i co??? 1 godz prota znowu.

Aha pomysł jest wykorzystany z areny albionu. Skoro to najlepszy RPG (bo jest na 1 miejscu) to pomysły w nim są chyba dopracowane i dobre, nie?
Ostatnio zmieniony przez koshiba 17-02-2008, 13:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Ku_Zi 
Tester



Level: 194
Wiek: 33
Dołączył: 18 Maj 2007
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 17-02-2008, 13:18   

Przeczytałem cały Twój post...
Cytat:
na 2 lvl w obronie moglibyśmy mieć max 15 pkt z bazy
Cytat:
ograniczniki obrony/HP.
To chyba wyjaśnia sprawę g;)
_________________
Offtopy SĄ fajne.
 
 
Wilu 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: WoLfiK
Level: 247
Wiek: 30
Dołączył: 26 Gru 2006
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 17-02-2008, 13:18   

REGULAMIN napisał/a:
5.10. Propozycje wszelkiego ograniczania statystyk, np: żeby szczęście nie dawało tyle do uników, siła do ataku, etc. Modyfikacje narzucające jakiekolwiek rozdanie statystyk, ograniczniki obrony/HP. /nie rozumiesz??co do walki dodaj do atrybutu i po kłopocie albo do obr.AA a MF to dwie inne gry.
_________________
g:D g:P g;) g:\ g:< g:> g:| g:D> g:o g:hmm g:zla g:galy g:okulary
Ostatnio zmieniony przez Wilu 17-02-2008, 13:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
koshiba 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: bater
Level: 114
Wiek: 29
Dołączył: 13 Lut 2007
Skąd: Lębork
Wysłany: 17-02-2008, 13:22   

A proszę dajcie mi ostrygę i zamknijcie ten temat. Widzę, że nie obchodzi was to, bo pewnie sami jesteście jednym z tych szajsów i dlatego nie chcecie tej propozycji wprowadzić w życie i wcale się wam nie dziwię.

O a patrzcie co znalazłem na czacie:

[37:37] S-i-m-b-a: http://w3.my-fantasy.net/battle_report.php?r_id=4343824 KUR**** PRZESTAJE GRAC W TA POJE****** GRE Z NOOBSTATAMI... NARKA

Widzicie?
 
 
 
JYN 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: JYN
Level: 250
Wiek: 36
Dołączył: 21 Maj 2007
Skąd: Krosno
Wysłany: 17-02-2008, 13:25   Re: Mała wielka zmiana dotycząca statystyk. :D

Powiem Ci szczerze że to i tak by nic nie dało patrz napisałeś tak:
Cytat:
-hiter wali przy awansie 10 pkt w magię;10 pkt w hp i co tam jeszcze ładuje

no to teraz chodź by to weszło(w co wątpię) to ten hiter będzie dawał co lewel 5 w hp i 5 w siłe/magię i na jedno wyjdzie xD

Mi się to w ogóle nie podoba bo powiedzmy odę na jakiegoś bosa i przegrywa bo mnie bierze na speeda to wbijam lewel/dwa i ładuję wszystko w speeda, a ta to bym był ograniczony i musiał czekać kilka leweli żeby pokonać tego bosa.

Ogólnie pomysł na nie.

PS: Mam taką radę wbij +80lv i tam już hiterów nie ma.

@Edit
koshiba napisał/a:
O a patrzcie co znalazłem na czacie:

[37:37] S-i-m-b-a: http://w3.my-fantasy.net/battle_report.php?r_id=4343824 KUR**** PRZESTAJE GRAC W TA POJE****** GRE Z NOOBSTATAMI... NARKA

Widzicie?

myślisz że ten kolo przestanie grać heh -> raczej wątpię.
Jak dla mnie jakieś usprawnienie mogło by wejść odnoście hiterów ale co zrobić żeby nie zrazić przez to innych graczy.
 
 
koshiba 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: bater
Level: 114
Wiek: 29
Dołączył: 13 Lut 2007
Skąd: Lębork
Wysłany: 17-02-2008, 13:36   

JYN napisał/a:
Powiem Ci szczerze że to i tak by nic nie dało patrz napisałeś tak:
Cytat:
-hiter wali przy awansie 10 pkt w magię;10 pkt w hp i co tam jeszcze ładuje

no to teraz chodź by to weszło(w co wątpię) to ten hiter będzie dawał co lewel 5 w hp i 5 w siłe/magię i na jedno wyjdzie xD


Tak, wiem więc napisałem, że można to naprawić.

Cytat:
No tak, ale ktoś może wpaść na pomysł, że jeśli na 2 lvl wpakowałby 10 w magię, a na 3 10 w hp to może wpakować 5 pkt w magię i hp i tak samo zrobić przy 3 lvl`u. Więc trzeba byłoby zmienić, że przy awansie dostajemy 8 pkt (albo 7).
 
 
 
Pitazboras 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 220
Wiek: 25
Dołączył: 05 Sty 2007
Skąd: Kraków
Wysłany: 17-02-2008, 14:01   

koshiba napisał/a:
Tak jak pisałem wyżej, grałoby się samą hybrydką, a nie jakimś nie wiadomo czym.

Mam lepszy pomysł. Zlikwidujmy całkowicie rozdawanie statystyk - nie będzie hiterów, nie będzie speederów, nie będzie niczego.



coś a'la Konon ;D /Crypton
Ostatnio zmieniony przez Crypton 17-02-2008, 14:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom