Proponuje powiekszyć okno walki i manualnej i atomatycznej, ponieważ jeśli chce sie znaleść jakiś szczegół w walce to ciężko jest do niego dojść ponieważ sie zlewa....
chyba mu chodzi o to by więcej ruchów było widoczne i żeby np. łatwiej było duble wyłapywać
w sumie - drobiazg, są ważniejsze rzeczy
o to chodzi.... wei m że drobiazg ale porzyteczny
dawno, dawno temu, za górami, za lasami w odległym królestwie ludzie tam mieszkający do przekazywania informacji używali nie tylko myszki i klawiatury ale także kawałka papieru i np. długopisu... potem nadeszła plaga moli książkowych, pożarła cały papier i ludzie zatracili umiejętność posługiwania się tą zaginioną sztuką - pisaniem odręcznym...
(mole pożarły też słowniki ortograficzne, a inne bugi wyłączyły tę opcję w ff...)
poza tym niektóre walki są tak długie, że do wyłapania jakichkolwiek zależności potrzeba kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt tur, więc kilka linijek nikogo nie zbawi
Nie widze potrzeby zmieniania czegokolwiek. A jesli to przeszkadza Ci
w analizowaniu przebiegu walki, to od tego jest Paser raportow - daje
wystarczajaco duzo informacji o stoczonej walce..
_________________ Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów. S. Lem
trele morele
tutaj wkracza GreaseMonkey(dodatek do mozilla firefox), masz jakiś problem to zainstaluj i napisz skrypt w JS
JS(JavaScript) to język dokonujący zmian po stronie użytkownika( w połączeniu z PHP to prawdziwe cudo dla stronorobów) - można skonstruować skrypt który rozwiąże twój problem.
widzę też coś o rozmiarze czcionki: tu polecam stylish(dodatek do firefoxa) pozwala dodawać własne pliki stylu(CSS) zwiększenie czcionki to około 30 sekund roboty z czego 20 to szukanie odpowiedniej linijki kodu
Czy powiekszyc to moze nie, poprostu zeby naprzyklad ataki jednej osoby od drugiej (badz potwora) w jakis sposub by sie roznily, moze chociazby slabym kolorem, ktory nierzuca sie bardzo w oczy ale jednakj sie odroznia, by bylo wtedy latwiej po walce cos znalezc.
; > mi sie wydaje ze jest czytelny, chociaz dawno nie walczylem.. predzej jakis 1mm odstepu miedzy jednym ruchem a drugim...
_________________ Weź się oderwij na chwilę z tych bloków pełnych smogów,
od nałogów, od wrogów, święty spokój daj Bogu
zacznij działać, więcej przemyślanych ruchów
czas polegać na sobie i wierzyć mocno w duchu
weź rusz dupsko, na każdym rogu czai sie okazja
jakich mnóstwo, by z godnością patrzeć w lustro
powiesz ze znów to samo, a jednak perspektywa
swiatły rozum, kiedy coś porywa i masz dozór
na pozór, wszystko wydaje się proste
toniesz w morzu możliwosci własnego losu...
Chyba kumam o co ci biega
Myślę, że to mogłoby być przydatne! Często po przegranej walce analizuję swoje błędy i poprawiam intę. I niestety masz rację w tak małym oknie trudno zaleźć ten szczegół przez który przegraliśmy ;\ Choć muszę przyznać, że czasami takie błędy widać na pierwszy rzut oka
Khrm to jest tak potrzebne jak wrzód na pupie , oj tam pare linijek dluzsze a nie mozesz sobie przewinac/ogladac walki powoli i analizowac ?
Takie to ciezkie ?
Watpie , a jak nawet przegrales walke i masz prota to mozesz obejrzec ja kilka razy.
Wg. mnie propo nie potrzebna
Hmmm jestem na NIE.Lepiej byłoby zrobić coś takie jak zatrzymanie walki w tym momencie który my chcemy.Chodzi o coś takiego jak WINAMP.Przyspieszanie,zwalnianie,stopowanie,branie walki od początku.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach