Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
24-02-2015, 23:37
Coś o obrażeniach

Zgadzasz się?
Tak
72%
 72%  [ 47 ]
Mi to <><
10%
 10%  [ 7 ]
Nie
16%
 16%  [ 11 ]
Głosowań: 65
Wszystkich Głosów: 65

Autor Wiadomość
koshiba 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: bater
Level: 114
Wiek: 30
Dołączył: 13 Lut 2007
Skąd: Lębork
Wysłany: 07-07-2007, 14:28   Coś o obrażeniach

Witam. Wpadłem na pewien pomysł. Być może pomogło by to w walce z hiterami (nie chodzi mi o pozbycie się ich). Jeśli temat był to proszę zamknąć.
Przejdę do rzeczy. Jak walczymy z hitowcami i na hita lecimy (g:\) to widzimy atak przeciwnika w wysokości naszego hp (jak nas na hita ściąga), ale nie widzimy jego prawdziwego ataku. Gdyby moja propozycja weszła w życie to sytuacja wyglądała by tak:
mamy 7184 (zbieżność liczb przypadkowa). Atakuje nas noobstat i ściąga nas na hita i pisałoby, że gracz X zadał cios i gracz Y stracił 8542 hp. Nasza ilość hp byłaby pokazana na minusie, ale w mieście mielibyśmy (tak jak zawsze) 1 hp. Dzięki temu łatwiej można było by zabić noobstata, bo wiadomo, że jeśli ilość obrażeń jest minimalnie większa (500-1000 hp) to wpakujemy przy awansie w hp lub obronę i możemy takiego noobstata zabić.

Comment please. :-)
 
 
 
~Fret~ 
Użytkownik



Wiek: 31
Dołączył: 16 Kwi 2007
Skąd: Ustroń
Wysłany: 07-07-2007, 14:30   

Na tak g:> Ułatwiło by to walke z noobstatami na wyższym lvlu z pewnością(prosiło by się kogoś o walek z tym noobstatem i żeby powiedział ile w ted miał obrony)

Bardzo trafna propozycja g:>
_________________
 
 
 
Charlie 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Kenshin Himura
Level: 129
Wiek: 30
Dołączył: 30 Mar 2007
Wysłany: 07-07-2007, 14:33   

Lekko że na Tak g;)
mogło byc że walnie nam więcej niż my mamy życia i dalej by było to 0 HP a nie na minusie g:P
W wielu grach takie coś widzialem i się zdizwiłem że takiego czegoś tutaj niema g:P
 
 
 
mitchel
[Usunięty]

Wysłany: 07-07-2007, 14:36   

Hmm... na TAK.
Dobry pomysł.
 
 
Zawy 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Zawy
Level: 122
Wiek: 34
Dołączył: 10 Kwi 2007
Skąd: Bobolice k/Koszalina
Wysłany: 07-07-2007, 14:43   

Bardzo ułatwiło by to robienie taktyki na noobstata jeżeli bysmy z nim chciali drugi raz zawalczyć. Nice pomysł, z tego co pamiętam kiedys było tak w starym mfo w walkach z potworami, jak w osy ładowało się po 10k, ale nie pamiętam czy z ludzmi tak samo ( chyba nie ;/ ).
_________________
Nie zwracajcie uwagi na błędy.
 
 
 
MichuL 
Moderator Roku 2009!
Game Master



Profesja: Mag
Wiek: 34
Dołączył: 31 Lip 2005
Skąd: Białystok
Wysłany: 07-07-2007, 14:55   

"Dzięki temu łatwiej można było by zabić noobstata, bo wiadomo, że jeśli ilość obrażeń jest minimalnie większa (500-1000 hp) to wpakujemy przy awansie w hp lub obronę i możemy takiego noobstata zabić."

zauważ, że przy tym awansie ten tzw. 'noobstat' doda w dmg i nici z naszego planu g:>

mi cała propozycja jest błędna wg, mnie, bo to jest tak jak np. z odcinaniem palców,
człowiek ma 20 palców, to jak można mu obciąć 24 palce ? to nie realne g:P tak samo jak zadanie 8k obrażeń komuś, kto ma 7k hp
_________________


 
 
 
koshiba 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: bater
Level: 114
Wiek: 30
Dołączył: 13 Lut 2007
Skąd: Lębork
Wysłany: 07-07-2007, 15:00   

MichuL napisał/a:
zauważ, że przy tym awansie ten tzw. 'noobstat' doda w dmg i nici z naszego planu


Kurde, wiedziałem, że ktoś się do tego przeczepi g:P . Ale jak nie da w dmg? Ta propozycja na pewno nie pomoże w wygraniu walk z wszystkimi hitowcami, ale przynajmniej z częścią.

MichuL napisał/a:
człowiek ma 20 palców, to jak można mu obciąć 24 palce ? to nie realne


a gra jest realna? g:D>

Chodzi mi tylko o to, żeby pomóc graczom w walce z hitowcami. Nic innego. :-D
 
 
 
mnietuniema
Użytkownik


Level: 1
Dołączył: 22 Paź 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-07-2007, 16:22   

MichuL napisał/a:
"Dzięki temu łatwiej można było by zabić noobstata, bo wiadomo, że jeśli ilość obrażeń jest minimalnie większa (500-1000 hp) to wpakujemy przy awansie w hp lub obronę i możemy takiego noobstata zabić."

zauważ, że przy tym awansie ten tzw. 'noobstat' doda w dmg i nici z naszego planu g:>

awans to nienajlepszy przykład - ale np. ktoś używa broni dwuręcznej, ale z wyliczeń wychodzi mu że z tarczą sobie powalczy... albo zdjąć gemy hp jak ma się go dużo i w speeda dać... różnie być może...
wg mnie pomysł przydatny :)
 
 
Kill3rs4 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Level: 108
Świat: 6
Wiek: 30
Dołączył: 23 Lip 2006
Wysłany: 07-07-2007, 16:45   

Oczywiście że na tak... Wreszcie nuubstaty będą mniały ciężko więc popieram :)
 
 
Kawu_ 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: KaWu
Level: 109
Wiek: 32
Dołączył: 15 Lut 2007
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 08-07-2007, 09:27   

Nie do konca jestem za (i nie dlatego ze sam mam take staty g:P ).
Chodzi o to ze po update powinna wejsc korekta obron wiec i tak nie bedzie juz noob statow.

Poza tym jak chcesz to wprowadzic? Nie lepiej od razu wypisac kous na czole noob-stat? To musialo by wtedy dzialac na kazdego, tzn mowisz tylko o sytuacji hiterow, a co z normalnymi graczami? Jak bedzie to wizualizowane, jesli nie zdejma Cie na hita?
_________________
 
 
 
mnietuniema
Użytkownik


Level: 1
Dołączył: 22 Paź 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-07-2007, 09:33   

Cytat:
To musialo by wtedy dzialac na kazdego, tzn mowisz tylko o sytuacji hiterow, a co z normalnymi graczami? Jak bedzie to wizualizowane, jesli nie zdejma Cie na hita?

problem polega na tym że obecnie to działa na każdego, z wyjątkiem właśnie - hiterów
jeśli masz 8k hp i powiedzmy hybryda wali ci za 5k - to znasz siłę jego ciosu, jak hiter zdejmuje na hita, to nie wiesz czy siła tego ciosu to 8001 czy 10000
a sama wizualizacja na pasku hp nie jest potrzebna - wystarczy realna wartość ciosu w raporcie
 
 
Kawu_ 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: KaWu
Level: 109
Wiek: 32
Dołączył: 15 Lut 2007
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 08-07-2007, 09:37   

No tak to dzialanie niedokonczonego snu...
Haha zignorujcie to, wiem co zle napisalem itp wiec kazda kolejna osoba ktora bedzie spamowac i wypomni mi to po raz enty dostanie niespodzianke (nie dla tego ze nie umiem sie przyznac do bledu bo to zrobilem, ale dla tego zeby nie robil sie spam g;) )

W takim razie jesem na tak chociaz nie do konca, uwazam ze ten pomysl jest ze tak to ujme nie na czasie, jak juz powiedzialem po upie ma byc korekta obron w ekwipunkach, wiec i nooby znikna (i pewnie pojawia sie nowe g:D ). Jesli tak sie jednak nie stanie, wtedy dopiero popre ten pomysl.
_________________
 
 
 
cochiloco 
Użytkownik



Profesja: Mag
Wiek: 37
Dołączył: 22 Sty 2007
Skąd: TYCHY
Wysłany: 08-07-2007, 09:51   

pomysl jest dobry
jesli przeciwnik wali nam po 800 hp a nasza postac posiada 1000 hp to ostani cios powinien byc wyswiatlany tez jako 800 hp a nie 200. nie trzeba bylo by wprowadzac zadnych liczb ujemych tylko wpisac prawdziwa wartosc ciosu konczacego walke

korekta uzbrojenia moze przyczynic sie tylko do powstania jeszcze wiekszej ilosci noobów jesli zostanie zmniejszona ilosc obron w ekw to bedzie jzu kazdy na hita lecial i wygrana bedzie zalezala od tego kto pierwszy zaatakowal
a jesli ilosc oborn z ekwipunku zostanie zwiekszona to i tek nic sie nie zmieni sytuacja bedzie takka jak teraz

najlepszym rozwiazaniem byla by korekta obron bazowych i wielkosc punktów zalezna byla by od lvl
np na 1 lvl za 10 pkt danych w witalnosc/inteligencje teraz dostajemy 26 pkt obrony/obrny magicznej
gdyby bylo tak ze na 2 lvl za 10 pkt dostejemy juz np 30 to bylo by bardziej oplacalne i nikt nie pomijal by tych statystyk

@DOWN
w sumie chyba masz racje. wiec po zmianie statystyk ekw bedzie trzeba dawac w oborny a to pociagnie za soba powrót anty bo po co dawac w obydwie obrony jak mozna dac w jedna a zaaoszczedzona ilosc pkt rozdac w cos innego
w sumie wole juz hiterów niz anty poniewaz hitera mozna w latwy sposób poknac a z anty juz tak kolorowo nie ma ma :/



--------------
pozdro
Ostatnio zmieniony przez cochiloco 08-07-2007, 10:24, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Kawu_ 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: KaWu
Level: 109
Wiek: 32
Dołączył: 15 Lut 2007
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 08-07-2007, 10:03   

cOcHiLoCo napisał/a:
korekta uzbrojenia moze przyczynic sie tylko do powstania jeszcze wiekszej ilosci noobów jesli zostanie zmniejszona ilosc obron w ekw to bedzie jzu kazdy na hita lecial i wygrana bedzie zalezala od tego kto pierwszy zaatakowal


Mylisz sie i to bardzo.
Noobstaty faktycznie bazuja przede wszystkm na ogromnym ataku i duzym szczesciu, ale robia to tylko dlatego, ze otrzymuja male obrazenia od przeciwnika, dzieki temu, ze obrony w ekwipunku sa sporo zawyzone (tak jak kiedys zawyzona byla szybkosc w ekwipunku - kazdy pamieta speederow i ludzi w brazowych rekawicach i butach poslanca ;) ). Wniosek z tego taki, ze noobstaty znikna, z chwila obnizenia obron w ekwipunkach, bo nie beda w stanie wytrzymac 3/4 atakow przeciwnika, bez utraty calego HP.
_________________
 
 
 
Mateuszek
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Spoks ZIom
Level: 65
Dołączył: 26 Cze 2007
Wysłany: 08-07-2007, 15:44   

Kawu masz racje ale to jednak dużo nie zmieni chyba że naprawdę dużo ta obrona się zmniejszy ja muszę na 3 ciosy brać noobstata to co da nawet jak się o połowę zmniejszy sam mówisz że mają dużo obrony i często noobstaty mają inte że się nie leczy i i tak biorą na hita to co będzie jak ja będę miał mniej obrony ?? Za pomysłem jestem na tak bo się przyda i powinna się wyświetlać ostatni hit po którym umarłeś to się przyda :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom