Jak wiemy My Fantasy można by równie dobrze nazwać Final Fantasy Online A co jest najważniejsze w FF? Drużyny!
Wrzucę więc kilka pomysłów dzięki którym drużyny będą o wiele ważniejsze w grze, a ludzie zaczną przywiązywać do nich większą wagę:
1. Możliwość walki drużynowej z KAŻDYM bossem. Minus jest taki że exp rozkłada się na uczestniczących, a loot jest przydzielany losowo.
2. To co już jest na TODO - chodzenie całą drużyną na raz.
3. Dodanie do inteligencji komendy "jeżeli ktoś z twojej drużyny" i "użyj na"
4. Wprowadzenie tzw. "Chain". Można go porównać do Combo. Każde nasze (lub przyjaciela) kolejne uderzenie jest silniejsze, jednak gdy nastąpi tura przeciwnika Chain zeruje się.
1. Możliwość walki drużynowej z KAŻDYM bossem. Minus jest taki że exp rozkłada się na uczestniczących, a loot jest przydzielany losowo.
Było, było i to wiele razy
Kozak napisał/a:
2. To co już jest na TODO - chodzenie całą drużyną na raz.
Jest coś takiego na TODO dziwne to...
Kozak napisał/a:
3. Dodanie do inteligencji komendy "jeżeli ktoś z twojej drużyny" i "użyj na"
Pomysł niezwykle przydatny... Jak powiedział Crypt, Walki drużynowe "to tylko nazwa" i większa ilość osób podczas walki... teraz będzie można wspierać drużyne... np. można by też dodać:
Jeżeli ktoś z twojej drużyny
Ulecz siebie/członka(ew. "poległego") Miksturą Życia (np.) lv5
I dodać oddzielną zakładke w inteligencji "Drużyna"
Kozak napisał/a:
4. Wprowadzenie tzw. "Chain". Można go porównać do Combo. Każde nasze (lub przyjaciela) kolejne uderzenie jest silniejsze, jednak gdy nastąpi tura przeciwnika Chain zeruje się.
Czyżby TODO było wreszcie zaktualizowane? bo ja tego nie widzę
Pomysł b. dobry, lecz dla tych co zaczną i dla speederów
Ad1: mhm... i tym sposobem niedługo przywitamy w Ballis 5lvle...
Ad2: Jak jest an TODO to po kiego grzyba jeszcze raz piszesz tą propozycję ? O.o
Ad3: ... niezłe
Ad4: Dodałbym: "Uderzenie w daną osobę" . . .
1. za. Co do uprzedzeń bartosha, to aż tak źle by nie było. Pamietaj, że boss też atakuje. A w razie czego można by zrobić że przyjmować do drużyny można z poziomem o 10 lvl różnicy od zakładającego
2. skoro jest na TODO to super
3. Oby weszło
4. przeciw. Prędzej już za każdy trafiony atak, szanse na kritikala zwiększają się o 5%. Każdemu członkowi drużyny oczywiście. W momencie kiedy ktoś zostanie zaatakowany traci cały bonus.
Przeczytałem to trzy razy i jakoś nie znalazłem wątku...
Uprzedzając twoją zapewne "niezbyt mądrą" odpowiedź - to:
kiriki-kun napisał/a:
Prędzej już za każdy trafiony atak, szanse na kritikala zwiększają się o 5%. Każdemu członkowi drużyny oczywiście. W momencie kiedy ktoś zostanie zaatakowany traci cały bonus.
1. Możliwość walki drużynowej z KAŻDYM bossem. Minus jest taki że exp rozkłada się na uczestniczących, a loot jest przydzielany losowo.
Tu jestem na NIE. W tej grze wg. fabuły jedynymi postaciami jakie spotykamy to npc w karczmach/inne specjalne. Myślę, że także była by potrzeba przerobienia nieco fabuły.
Kozak napisał/a:
2. To co już jest na TODO - chodzenie całą drużyną na raz.
Skoro jest na TODO, to nie wiem po co o tym wspomniałeś
Kozak napisał/a:
3. Dodanie do inteligencji komendy "jeżeli ktoś z twojej drużyny" i "użyj na"
Za. Urealistycznienie gry - przecież przyjaciele z drużyny muszą sobie pomagać w walkach nawzajem by wygrać
Kozak napisał/a:
4. Wprowadzenie tzw. "Chain". Można go porównać do Combo. Każde nasze (lub przyjaciela) kolejne uderzenie jest silniejsze, jednak gdy nastąpi tura przeciwnika Chain zeruje się.
Nie bardzo rozumiem idei tego pomysłu. Kolega atakuje, przeciwnik, ty, przeciwnik, kolega. Wychodzi na to, że "Chain" będzie ciągle na "0"
Tylko problem jest taki że bossy też atakują, a sprytny gracz który gra wyłącznie na bossy zagra wojem i będzie co level dodawał 5 do hp i 5 do luck (ew. 6 hp, 4 luck) i spokojnie pokona wszystkich, problem w tym że trzeba by cierpliwym albo włączyć samoklikacza i zostawić kompa na noc ^^
Lag napisał/a:
Nie bardzo rozumiem idei tego pomysłu. Kolega atakuje, przeciwnik, ty, przeciwnik, kolega. Wychodzi na to, że "Chain" będzie ciągle na "0"
A jak będzie ja, kumpel, przeciwnik, ja, kumpel, przeciwnik...?
Tylko problem jest taki że bossy też atakują, a sprytny gracz który gra wyłącznie na bossy zagra wojem i będzie co level dodawał 5 do hp i 5 do luck (ew. 6 hp, 4 luck) i spokojnie pokona wszystkich, problem w tym że trzeba by cierpliwym albo włączyć samoklikacza i zostawić kompa na noc ^^
Kozak napisał/a:
1. Możliwość walki drużynowej z KAŻDYM bossem. Minus jest taki że exp rozkłada się na uczestniczących, a loot jest przydzielany losowo.
Miałeś na myśli, że jak jeden z graczy padnie to walka zostaje zakończona niepowodzeniem?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach