Hmm, no coś nie teges, bo BRONI jest troszkę więcej niż atrybutów,
na atrybut się przygotujemy, na broń nie . Np. na samym 14 levelu
mamy maczugę, ogromny topór i podwójny topór . Czyli aż 3 bronie .
A za 5 leveli znów są 3 inne bronie . Więc nie bardzo mi to się podoba
bo musielibyśmy cały czas pakować we wszystkie bronie aby być dobrym
Poza tym to jest jeszcze wzmocnienie dla maga - mag przypakuje w jakąś
dwuręczną broń, a ty np. w jednoręczną . I co, mag będąc magiem sieknie
Cię na hita z fizyka ;>
Ostatnio zmieniony przez Shark 26-03-2009, 20:03, w całości zmieniany 1 raz
Chyba by wystarczało z wszystkich nauk po 25 pkt ?
A wiesz ile jest broni dla woja ? A wiesz ile jest atrybutów ?
Postaram się to przybliżyć . Atrybuty są 4, a broni dla woja ok. 150 (mogę się mylić,
ale na pewno min.70) .
I musielibyśmy mieć po 50 atrybuty na każdą z tych broni ?
Aha, o same rodzaje Ci chodzi ?
Hmm, lepiej już podzielić dwuręczne, jednoręczne
Bo jest też (chyba) kilka sejmitarów, Claymore do niczego nie zaliczysz - sam widzisz .
Tylko obawiam się, że atrybut dla magów został zrobiony, aby byli na równi z wojami - woje mają krytyki . Na krytyki trzeba marnować pkt statystyk, na atrybuty tylko pkt ruchu/złoto .
Bo np. woj nie marnuje pkt jeśli da duużo w szczęście, mag marnuje .
Woj nic nie traci pakując w atrybut, za to zyskuje obronę .
Mag natomiast zyskuję atak, jednak może go stracić jeśli woj też pakuje w atry .
A krytyka woj nie straci
Nie poruszam kwestii Woj vs. Mag, bo mnie zbijecie ;>
ale jest kilka trudnych do przypasowania... np. trojzab do czego by byl??
w sumie pomysl ciekawy i oryginalny... ale jak dodajesz np. do ary ognia to spada Ci lod to jakby to bylo z bronia??
[ Dodano: 26-03-2009, 20:21 ]
Shark napisał/a:
Bo jest też (chyba) kilka sejmitarów, Claymore do niczego nie zaliczysz - sam widzisz .
Nick: Exoduss
Level: 69
Świat: 3
Dołączył: 01 Mar 2009
Wysłany: 26-03-2009, 20:21
No nie pomyślałem o dwuręcznych i jednoręcznych (lepszy pomysł) Nie masz o co sie martwic chodzi oto ze bez tej nauki woje nie będą tak często walić crytyków i brać na szybkość o i może być ,że jak dany mag wyrobi atrybut na jednoręczny to większą obronę na to będzie miał tak ja woj na atry
Yyyy jak by były jedno i dwu to by było jedno 50 dwu -17 np.
a jak miecz itd to niemam pomysłu
o i może być ,że jak dany mag wyrobi atrybut na jednoręczny to większą obronę na to będzie miał tak ja woj na atry
Przecież takie jest chyba założenie atrybutów ? Obrona i atak .z
Tylko widzę, że ty mieszasz troszkę same atrybuty ze statystykami bazowymi .
No bo bez tego atrybutu mam dostawać więcej krytyków & doubli ?
A co w takim razie z atrybutami magów ? Zacytuję coś z mojego
wcześniejszego posta, przeczytajcie uważnie :wink :
Shark napisał/a:
Tylko obawiam się, że atrybut dla magów został zrobiony, aby byli na równi z wojami - woje mają krytyki . Na krytyki trzeba marnować pkt statystyk, na atrybuty tylko pkt ruchu/złoto .
Bo np. woj nie marnuje pkt jeśli da duużo w szczęście, mag marnuje .
Woj nic nie traci pakując w atrybut, za to zyskuje obronę .
Mag natomiast zyskuję atak, jednak może go stracić jeśli woj też pakuje w atry .
A krytyka woj nie straci
Więc mag ma atry przez to, że nie ma krytyków .
I jeszcze jedno . Grałeś kiedyś na 120-150 levelu ?
Tam każdy szanujący się mag ma atrybut .
I jego średnie hity to 4-6 k, no chyba, że trafi na anty, wtedy mniej .
A woj ? W przypadku woja jest identycznie, mimo, że żadnych atrybutów nie ma
+ posiada krytyki ;> I co teraz ma powiedzieć mag, który ze swoimi atrybutami
wali takie same hity jak woj bez atrybutów ? I te atrybuty dla woja zostaną
wprowadzone ? Mag zostanie zniszczony z powierzchni ziemi
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach