Mam pomysł aby vronie levelowały Wyjasnienie :
np.
Nóz na 5 lv np. Atak na 1 lv +99
Nóz na 5 lv np. Atak na 2 lv +122
Taka bron zadawala by wieksze obrazenia i dawala by bonusy np. + do speeda.,lucka(dodaje tylko pierscien i gemy a czmu bron nie ? ) ... Celnosc itp.
Mozna by wprowadzic dodatkowe punkty aby taki lv broni był wbity
bedzie to na zasadzie gemów czyli lv = * ... itd
To od tego jest zbroja jak zbroja jest na 5* to wychodzi na 0
down@
Albo mozna by zrezygnowac by z ataku np.
Nóz +0 speeda na 1*
Nóz +2 speeda na 2**
Mozna tak zrobic z luckiem ... albo z witatlem ...
eh ale Mnie nir rozumiecie ... Jak by było tak z dmg To by wychodziło na 0 jak by koleś mial np.
Miecz Gothar Atak +193 1*
Miecz Gothar Atak +220 2**
A 2 koles mial by Hydrzą :
Obr +119 1*
Obr +144 2**
np.
To by wychodzilo na zero ...
A np. mozna by bylo zrobic tak ze lv broni dodaje np 5+ speeda albo lucka ...
Według mnie to dobry pomysł :]
Wy oczywiście na nie ( jak to w 90% postów na tym forum )
A co do tego to jeśli
Nóż +1 ( tutaj dam przyblizone obr. bo nie wiem ile mają )
Dodaje 35 ataku i 35 obr.
to na +2 mógłby dodawać poprostu wiecej obr. i ataku, bez dodawania speeda albo lucka :]
Pomieszało by to trochu różnorodnosć w grze :]
I można by tutaj rozwiazać problem ns :]
Poprostu w broniach obrażenia podsakiwałyby o 10%
a w zbrojach o 20% albo wiecej Wiecej obr. czyli ns do kosza
Ehh...widziałeś kiedyś żeby broń dostawała expa za fight? bo ja nie w MFO jeszcze czegos takeigo nie było to skad miał to widziec
I expa by sie dostawało tak jak gemy, nie za walki z graczami ale z potworami
Ehh...widziałeś kiedyś żeby broń dostawała expa za fight? bo ja nie
O lol koleś czy Ty jestes nie rozumny ? A Gemy to czy widziales w innej grze gemy ? Ja widzialem w WoWie ale na innej zasadzie a ttu takie cus dalo by duzogo rodzaju innowacje trzeba by bylo kombinować ^^
marcin522 napisał/a:
Według mnie to dobry pomysł :]
Wy oczywiście na nie ( jak to w 90% postów na tym forum )
A co do tego to jeśli
Nóż +1 ( tutaj dam przyblizone obr. bo nie wiem ile mają )
Dodaje 35 ataku i 35 obr.
to na +2 mógłby dodawać poprostu wiecej obr. i ataku, bez dodawania speeda albo lucka :]
Pomieszało by to trochu różnorodnosć w grze :]
I można by tutaj rozwiazać problem ns :]
Poprostu w broniach obrażenia podsakiwałyby o 10%
a w zbrojach o 20% albo wiecej Wiecej obr. czyli ns do kosza
Ehh...widziałeś kiedyś żeby broń dostawała expa za fight? bo ja nie w MFO jeszcze czegos takeigo nie było to skad miał to widziec
I expa by sie dostawało tak jak gemy, nie za walki z graczami ale z potworami
Zgadza sie ... Czytajcie co napisalem u góry nie ma tam za walki z GRACZAMI tylko z mobami ^^
No i co z tego? To po co są bronie na inny lvl? Gemy co 20 lvl awansują, tu co 1 lvl?
Bez przesady.
marcin522 napisał/a:
bo ja nie w MFO jeszcze czegos takeigo nie było to skad miał to widziec
W innych grach, miszczu?
marcin522 napisał/a:
Dodaje 35 ataku i 35 obr.
to na +2 mógłby dodawać poprostu wiecej obr. i ataku, bez dodawania speeda albo lucka :]
Pomieszało by to trochu różnorodnosć w grze :]
I można by tutaj rozwiazać problem ns :]
Przepraszam, jest jakiś problem z ns? Bo ja nie zauważyłem?
Tyle, że taką broń musiałbyś zmieniać prawie cały czas, dopiero na wyższym lvl
było by coś innego. Załóżmy masz Diamentowy Topór, który daje bardzo dużo ataku i obrażeń. Awansuje go sobie cały czas, trzymam go przez 20 lvl. Wbił mi się na +45.
Każdego mam na hita? No dobra, oni mają też +x z zbroi, ale przecież eq się zmienia.
A z twoim pomysłem cały czas by się w jednym chodziło. Jeszcze trochę i wyskoczy pomysł, że za sms można sobie levelować broń .
Przepraszam, jest jakiś problem z ns? Bo ja nie zauważyłem?
Tyle, że taką broń musiałbyś zmieniać prawie cały czas, dopiero na wyższym lvl
było by coś innego. Załóżmy masz Diamentowy Topór, który daje bardzo dużo ataku i obrażeń. Awansuje go sobie cały czas, trzymam go przez 20 lvl. Wbił mi się na +45.
Każdego mam na hita? No dobra, oni mają też +x z zbroi, ale przecież eq się zmienia.
A z twoim pomysłem cały czas by się w jednym chodziło. Jeszcze trochę i wyskoczy pomysł, że za sms można sobie levelować broń .
A tu Mnie rozbawileś Broń by nie awanowala co 1 lv bo bylo by to nie mozliwe np co 5 bądz 10 lv przydalo by sie to High lv Bo chodzą w najlepszej bronii dla woja badz maga i ciagle to samo A tu bedzie sie liczyc lv broni badz zbroji Wystarczy ze na Ns przebierzesz sie w zbroje np 3lv NS ma bron 2 lv i masz prawie gwarantowane ze hita przezyjesz ^^
Fracksh nie wspomniał o innych grach.
To jest forum mfo a nie metina albo czegos innego.
Ten pomysł jest dobry jak sie wie o co chodzi.
A z ns tez niemam problemu ale ile to jest ludzi którzy piszą że ns trzeba sie pozbyć ? według mnei trochu by sie ich nazbierało
A bronie przeciez nie muszą zyskiwać 45lv LOL
Mogą np. max +10, i pomyśl zeby wbic gem np. lód 6 na 5lv to juz jest trochu AP, a jakby bronie tak jak gemy wskakiwały to kto by wbijał jakiegoś megaśnego lv na broniach ? wydał by duzo kasiory an ruchy a wbiłby kilka lv
Nie krytykuję, tylko on najpierw mówi jedno, później drugie, jak to przytaczam to już Cię tak boli ta "krytyka" ?
marcin522 napisał/a:
Wy oczywiście na nie ( jak to w 90% postów na tym forum )
No nie wiem, nie wiem kto tu tak krytykuję ;p
Cytat:
Pomysł jest dobry tylko trzeba konkretnie ustalic co i jak
Hmm. Jedyna dobra strona tego pomysłu to :
MeTaL_GeaT napisał/a:
przydalo by sie to High lv Bo chodzą w najlepszej bronii dla woja badz maga i ciagle to samo
Tylko, że jak admin zrobi korektę uzbrojenia to jaki będzie płacz ;/
A jak będzie musiał zawyżać obrażenia&atak/obronę nowych broni/zbroi, kiedy wszystkie high lvl wbiją
sobie te bronie/zbroje załóżmy na +30.
Ja proponuje tak:
Bronie podskakiwałyby co lv o np. 10%
Rękawice buty i pierscienie o np. 6%
I tu proponuje aby to hełmy podskakiwały o 15%
A zbroje o 10%
Zmiejszyło by to problem ns i równowaga mf by była taka sama.
Bo jak zbroje sie da ze podsakuke o 15% no to praktycznie każdy będzie walił mało
Będzie wystarczało po 10 obron i juz. A tak hełmy które zazwyczaj dają wiecej obr. mag niz fizycznej podskakują o 15%.
Tylko wyczuwam tu jakis prostest od strony magów
Mianowice dalczego oni nie mogą mie duzego hita
Proponuje aby zamiast tego dac im cos innego
NP. Aby do broni dla magów doszedł speed albo celność
Teraz rozważcie i podajcie swoje porpozycje jeśli macie inne, moze i lepsze
Skark dobra moze przesadziłem z tymi 90% ale napewno wiecej niz polowa
No i chciałbym dodać jeszcze ze uzbrojenie wskakiwałyby do +10 albo +5.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach