Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
24-02-2015, 23:39
Broń zadająca obrażenia od żywiołu
Autor Wiadomość
cybershot 
Użytkownik



Profesja: Mag
Level: 666
Dołączył: 15 Lip 2009
Wysłany: 17-07-2009, 02:02   Broń zadająca obrażenia od żywiołu

A więc można by wprowadzić do gry bronie zadające nie tylko obrażenia fizyczne ale i od żywiołów.Np. Lodowy miecz,

sloty : 2
poziom : 20
obrażenia fizyczne : 295
obrażenia od lodu : 65
atak + 130

Komentarz ataku w raporcie mógłby wyglądać tak "kiepski zaatakował ferdek i zadał mu 573 obrażeń fizycznych oraz 184 obrażeń od lodu i ferdek stracił łącznie 757 HP
Obrażenia od żywiołu nie zwiększałyby się po wyrobieniu atrybutu.Obrona przed obrażeniami od żywiołu zależałaby od inteligencji i wartości odpowiedniego atrybutu.Myślę, że takie coś mogłoby ukazać się w MFO3. Mówcie co o tym sądzicie.
 
 
Levusek 
Użytkownik



Profesja: Mag
Level: 182
Wiek: 31
Dołączył: 26 Sty 2006
Skąd: Kielce
Wysłany: 17-07-2009, 09:42   

Skoro wojownicy mieliby taką opcję, to i dla magów mogliby coś uszczknąć :P

Żeby coś takiego wprowadzić, trzeba by było obniżyć wyjściowe obrażenia broni.
Choć nie mówię, że to zły pomysł, to konkretnie zabiłoby anty :P

Podoba mi się :)
_________________

Piszę poprawnie po polsku.
 
 
 
Mellord
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 132
Dołączył: 12 Cze 2009
Wysłany: 17-07-2009, 10:32   

także mi sie podoba, tylko wymysl jeszcze cos dla magów. Levusek ma racje, to wyeliminowało by anty :-) jestem na TAK :smile:
 
 
Alurab 
Użytkownik



Nick: Sprite s2/MMAAGG s3
Level: 255
Dołączył: 10 Gru 2008
Wysłany: 17-07-2009, 10:41   

Pomysł niezły. Może i by zmniejszyło to ilość anty, ale nie wiadomo jaki system walki będzie w MFO3

Cytat:
także mi sie podoba, tylko wymysl jeszcze cos dla magów. Levusek ma racje, to wyeliminowało by anty :-) jestem na TAK :smile:


To wymyśl.. I tak w tej wersji MFO nikt tego pomysłu nie wprowadzi w życie :) A do MFO3 jeszcze duuuuuuuuużo czasu
_________________
Kiedyś pisałem z konta wrobelekek ale zostało zhakowane...

Piszę poprawnie po polsku


Lekcja używania forum, część 1
Lekcja używania forum, część 2
 
 
Sosna 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: DarkSosna
Level: 200
Dołączył: 17 Lip 2007
Wysłany: 17-07-2009, 10:58   

Dokładnie, w obecnym MFO to nie wejdzie, bo konieczne byłoby zmodyfikowanie wielu broni w grze, ale ogólnie pomysł dobry ;)
 
 
 
cybershot 
Użytkownik



Profesja: Mag
Level: 666
Dołączył: 15 Lip 2009
Wysłany: 17-07-2009, 11:17   

Levusek napisał/a:
Skoro wojownicy mieliby taką opcję, to i dla magów mogliby coś uszczknąć
Myślałem o tym, może gem zadający obrażenia od fizy dla odmiany : p Ale to chyba zbyt banalne ; ]

Levusek napisał/a:
Choć nie mówię, że to zły pomysł, to konkretnie zabiłoby anty
Dlatego napisałem ten temat : D Pamiętam mfo 2 lata temu kiedy anty to była zdecydowana mniejszość, hybrydki mogły sobie spokojniej wychodzić przed miasto i czekać aż ich zaatakują.Moim zdaniem dużo lepiej się wtedy grało, teraz 90% anty to moim zdaniem bezsens dlatego pomyślałem żeby coś z nimi zrobić.

Levusek napisał/a:
Żeby coś takiego wprowadzić, trzeba by było obniżyć wyjściowe obrażenia broni.
Oczywiście, że tak ; ] W tym lodowym wszystko mniej/więcej wyrównałem.
 
 
BarylkaSnK 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Angahm
Level: 165
Wiek: 30
Dołączył: 07 Lip 2009
Skąd: Sanok oczywiście
Wysłany: 17-07-2009, 11:34   Re: Broń zadająca obrażenia od żywiołu

cybershot napisał/a:
Komentarz ataku w raporcie mógłby wyglądać tak "kiepski zaatakował ferdek i zadał mu 573 obrażeń fizycznych oraz 184 obrażeń od lodu i ferdek stracił łącznie 757 HP


ten koment mógłby wyglądać inaczej np (wezme tego ferdka i kiepskiego z twojego przykładu)

kiepski zaatakował ferdek i zadał mu 757HP obrażeń (571 fiz., 184 mag.)

pomysł mi się podoba

jestem na TAK
 
 
 
Mellord
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 132
Dołączył: 12 Cze 2009
Wysłany: 17-07-2009, 11:37   

cybershot napisał/a:
Myślałem o tym, może gem zadający obrażenia od fizy dla odmiany : p Ale to chyba zbyt banalne ; ]


Dajmy na to ferdek rzucił zaklęcie ziemia 1**** które zabrało kiepskiemu 500hp + 90hp siła odrzutu zaklęcia.
Siła odrzutu była by zależna od wity ;>
 
 
cybershot 
Użytkownik



Profesja: Mag
Level: 666
Dołączył: 15 Lip 2009
Wysłany: 17-07-2009, 11:47   

Mellord napisał/a:
Dajmy na to ferdek rzucił zaklęcie ziemia 1**** które zabrało kiepskiemu 500hp + 90hp siła odrzutu zaklęcia.
Siła odrzutu była by zależna od wity ;>


Noo i to już jest jakiś pomysł, albo jakiś gem np.meteoryt zadajacy same obr.fiz.
 
 
SaKe 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Cervantez
Level: 230
Wiek: 32
Dołączył: 27 Paź 2006
Wysłany: 17-07-2009, 11:54   

cybershot napisał/a:
Moim zdaniem dużo lepiej się wtedy grało, teraz 90% anty to moim zdaniem bezsens dlatego pomyślałem żeby coś z nimi zrobić.

Wiesz dlaczego? Bo kiedys niebylo efektywnosci takiej jak jest teraz, wiec nie zawsze trzeba bylo zmienic eq...
_________________


pyry nie som strofe
Pisze nie poprawnie po polskiemu.
 
 
 
cybershot 
Użytkownik



Profesja: Mag
Level: 666
Dołączył: 15 Lip 2009
Wysłany: 17-07-2009, 11:58   

Ale i tak lepiej się wtedy grało : ]
 
 
Mellord
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 132
Dołączył: 12 Cze 2009
Wysłany: 17-07-2009, 12:42   

https://forum.mfo2.pl/viewtopic.php?t=30253&highlight=efektywno%B6%E6

Znalazłem temat co do efektywności obron, ale oczywiście został on już zamknięty :p .
Oczywiście jeśli chodzi o to ataki np woj lodem, to bedzie to zalezec od ilosci inty, a nie od eq. bo tak by zbroje full na woja były bez sensu.
 
 
Sweep 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Number 1
Level: 1
Świat: 3
Wiek: 33
Dołączył: 17 Lip 2009
Wysłany: 17-07-2009, 13:37   

Cytat:
A do MFO3 jeszcze duuuuuuuuużo czasu


Niepowiedział bym :) Alurab
A Ogólnie Jestem W Polowie Na Tak .
Boje Się Ze To Za Bardzo Zmieni Gre...
_________________
Number 1 in the City xD
 
 
 
Skailer 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Skailer
Level: 150
Wiek: 29
Dołączył: 31 Maj 2007
Wysłany: 17-07-2009, 14:12   

Pomysł fenomenalny. 50% anty legnie po wprowadzeniu tego.
Dodatkowo, nie trzeba byłoby zmieniać w ogóle aktualnych broni, admin dodałby jedynie nowe bronie, które miałyby odpowiednio mniej obrażeń zwykłych, ale miałyby obrażenia magiczne (tj. żywiołu) ;] I ja myślę że atrybut mógłby zwiększać te obrażenia ;)
cybershot napisał/a:
kiepski zaatakował ferdek i zadał mu 573 obrażeń fizycznych oraz 184 obrażeń od lodu i ferdek stracił łącznie 757 HP

Jak dla mnie najlepiej by wyglądało to tak:
Cytat:
Kiepski zaatakował Ferdek i zadał mu 573 obrażeń fizycznych oraz 184 obrażeń od lodu. Ferdek stracił łącznie 757 HP.
_________________
Arena: Moderator [ Zasady ] [ Regulamin ] [ Ogłoszenia ]

| Gospoda: Skailer Shuntzz 85g | Wojownik/Kucharz/Złodziej |
Ostatnio zmieniony przez Skailer 17-07-2009, 14:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SaKe 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Cervantez
Level: 230
Wiek: 32
Dołączył: 27 Paź 2006
Wysłany: 17-07-2009, 14:16   

Przed oraz nie ma przecinka...

Pomysl calkiem calkiem, ale kolejny cios dla graczy z malymi obronami... Ktorzy chca sie ustawiac na full na jedna profesje.
_________________


pyry nie som strofe
Pisze nie poprawnie po polskiemu.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom