Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Kliker ;d
Autor Wiadomość
MichuL 
Moderator Roku 2009!
Game Master



Profesja: Mag
Wiek: 33
Dołączył: 31 Lip 2005
Skąd: Białystok
Wysłany: 02-09-2009, 14:26   

bo my umiemy to zrobić w firebugu ;P może Edwin coś wykombinuje albo może ty Pit ? ;>
_________________


 
 
 
Pitazboras 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 220
Wiek: 25
Dołączył: 05 Sty 2007
Skąd: Kraków
Wysłany: 02-09-2009, 15:03   

Przez "wy" rozumiałem przede wszystkim Edwina... Ja się na JavaScripcie nie znam. Poza tym nie mogę wam pomóc, jestem koniem.
Ostatnio zmieniony przez Pitazboras 18-09-2009, 16:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
EdwinOdesseiron 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Edwin
Level: 145
Wiek: 34
Dołączył: 27 Gru 2008
Skąd: Płock/W-wa
Wysłany: 02-09-2009, 16:04   

Zrobiłem jakąś taką prowizoryczną łatkę w stylu dodania logowania, oraz jakiegoś try-catch'a. Jak na złość w nocy rozłączyło mi net, więc nie sprawdziłem na pewno, ale chyba działa.

To co ty zrobiłeś wymaga wielowątkowości? Bo wygląda na to, że jednocześnie pobierasz stronę, i kontrolujesz pobieranie.

Pitazboras napisał/a:
póki mój pitazklikacz nie nadaje się do udostępniania innym osobom.
a moje rozwiązanie to niby się nadaje :lol:
_________________

 
 
Pitazboras 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 220
Wiek: 25
Dołączył: 05 Sty 2007
Skąd: Kraków
Wysłany: 02-09-2009, 17:06   

EdwinOdesseiron napisał/a:
To co ty zrobiłeś wymaga wielowątkowości?

Myślę, że nie wymaga, choć korzysta. Program pisałem od początku w oparciu o wątki, dla własnej wygody.

EdwinOdesseiron napisał/a:
Bo wygląda na to, że jednocześnie pobierasz stronę, i kontrolujesz pobieranie.

Nie, nie kontroluję pobierania... Chciałem to zrobić, ale jeszcze nie doszedłem jak :d Bez względu na to czy strona się pobiera dobrze czy też zostałem "wywalony" wymuszam nawiązanie nowego połączenia. Wiąże się z tym pewien niepotrzebny narzut (nowe połączenie to jakaś niepotrzebnie zmarnowana sekunda, jeśli wszystko działało poprawnie), ale za to jeśli stało się coś strasznego, to program nie będzie działał co najwyżej do najbliższego wznowienia połączenia.

EdwinOdesseiron napisał/a:
a moje rozwiązanie to niby się nadaje :lol:

Myślę, że bardziej niż moje, które teoretycznie może zabić cały komputer :D Poza tym moje rozwiązanie nie nadaje się jeszcze do prezentacji z kilku innych powodów ;>
 
 
smokers 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: smokers
Level: 999
Dołączył: 17 Sie 2009
Skąd: Kostrzyna
Wysłany: 02-09-2009, 17:56   

Jak założyc temat ? :?: :?: :?:
 
 
greensand 
Użytkownik



Wiek: 30
Dołączył: 26 Kwi 2009
Wysłany: 02-09-2009, 18:48   

smokers, klikasz w magiczny przycisk . ew.

@down: First ^^
_________________
Welcome to a world where the air I breathe is mine
Nothing to overwhelm me and nothing to cloud my mind
Be anyone, do anything I'd ever want to try
Time doesn't exist here, I will never die.
Ostatnio zmieniony przez greensand 02-09-2009, 18:50, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
EdwinOdesseiron 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Edwin
Level: 145
Wiek: 34
Dołączył: 27 Gru 2008
Skąd: Płock/W-wa
Wysłany: 02-09-2009, 18:49   

Pitazboras napisał/a:
Myślę, że nie wymaga, choć korzysta. Program pisałem od początku w oparciu o wątki, dla własnej wygody.

Wątków niestety nigdy nie używałem, myślę, że to nie jest dobre miejsce na ich naukę. Zresztą chyba to ominę.
Cytat:
Myślę, że bardziej niż moje, które teoretycznie może zabić cały komputer

Tak? A moje z dodanym try-catchem wymaga killa na FF, zeby go wyłączyć :D no to może je potem zamieszczę, do włączania na noc.
Pitazboras napisał/a:
Poza tym moje rozwiązanie nie nadaje się jeszcze do prezentacji z kilku innych powodów ;>
Strach pomyśleć jak nazywasz zmienne ^^
smokers napisał/a:
Jak założyc temat ? :?: :?: :?:

Wybaczcie ...
_________________

 
 
Pitazboras 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 220
Wiek: 25
Dołączył: 05 Sty 2007
Skąd: Kraków
Wysłany: 02-09-2009, 19:48   

Korzystanie z wątków jest o tyle wygodniejsze, że nie trzeba się męczyć z ubijaniem, gdy coś pójdzie "nie tak". Za to przy nieco dłuższym użytkowaniu, jak coś jest niestarannie napisane (a jak kocham pisać niestarannie), to mogą być takie wycieki pamięci, że łomatko :D

EdwinOdesseiron napisał/a:
Strach pomyśleć jak nazywasz zmienne ^^

Dosyć standardowo... Na przykład w klasie Gocha metoda getStringFromObj() korzysta ze zmiennych herRedLacyThong i myNastyFingers.
 
 
EdwinOdesseiron 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Edwin
Level: 145
Wiek: 34
Dołączył: 27 Gru 2008
Skąd: Płock/W-wa
Wysłany: 02-09-2009, 21:11   

Dobra, trochę zmieniona wersja, tym razem potrafi się sama logować (aczkolwiek może się zwiesić, jak nie dostanie w ogóle odpowiedzi od serwera - może coś z tym potem zrobię, ale nie mam teraz czasu).

Strona:
Kod:
<form action="game.php?task=abclick" method="post" target="_blank">
    <input name="abtext" style="background: rgb(0, 68, 0) none repeat scroll 0% 0%; -moz-background-clip: border; -moz-background-origin: padding; -moz-background-inline-policy: continuous; color: rgb(204, 204, 204);" type="text">
    <input value="OK" style="background: rgb(0, 51, 0) none repeat scroll 0% 0%; -moz-background-clip: border; -moz-background-origin: padding; -moz-background-inline-policy: continuous; color: rgb(204, 204, 204);" type="submit">
    </form>
<form method="POST" action="index.php?task=login" target="_blank">
    Użytkownik <br/> <input type="text" name="user"/><br/><br/>
    Hasło <br/> <input type="password" name="pass"/><br/><br/>
    <input type="submit" style="background: rgb(34, 102, 153) none repeat scroll 0% 0%; -moz-background-clip: border; -moz-background-origin: padding; -moz-background-inline-policy: continuous;" value="Zaloguj"/>
    </form>

Skrypt (aby samo się logowało, musimy wpisać na początku login i hasło):
Kod:

LOGIN = "Robak z Kosmosu"; //tu wpisz swój login (nie usuwaj cudzysłowów)
PASS = "LuFfCiaM_GoChe"; //a tu hasło

while(true) {
    var req = new XMLHttpRequest();
    req.open('GET', 'klikz.php', false);
    req.send(null);
    s = req.responseText;
    if(s.length == 0) {
        document.forms[1].elements[0].value=LOGIN;
    document.forms[1].elements[1].value=PASS;
    document.forms[1].submit();
    continue;
    }
    index = s.indexOf("kod");
    if(index > -1) {
        code = s.substr(index + 5, 4);
    document.forms[0].elements[0].value=code;
        document.forms[0].submit();
    }
}
_________________

 
 
MichuL 
Moderator Roku 2009!
Game Master



Profesja: Mag
Wiek: 33
Dołączył: 31 Lip 2005
Skąd: Białystok
Wysłany: 03-09-2009, 10:32   

niestety ale mi po nocy było wyłączone, w ogóle w dzień jakoś częściej przestaje pracować, a po samym wciśnięciu uruchom mam
"Firebug cannot find firebugCommandLineAttached attribute on firebug console element, its too early for command line <div id="_firebugConsole" style="display: none;"> Window game.php"
na poprzednim też to było jak już się wyłączało
a zalogowany jestem, odpalam stronę w nowej karcie i jestem ciągle zalogowany, jest od razu "Wejdz do gry"
_________________


 
 
 
Jarus 
Game Master


Level: 1
Dołączył: 30 Paź 2006
Wysłany: 03-09-2009, 20:57   

Troszeczke zaciekawil mnie ten temacik i postanowilem napisac wlasnego klikacza. Generalnie mam juz logowanie, klikanie i wprowadzanie kodu. Program poscilem i nie zwiesil sie chociaz zauwazylem znaczne spowolnienie jego dzialania w miare klikania :) . Mniejsza z tym. Zostalo jescze dozywianie (uzywanie przedmiotow). Jak dobieracie przedmioty ktore ma zjesc klikacz, a moze bierzecie tylko pierwsze z brzegu? Nie wiem czy to bug ale u mnie niktorych przedmiotow nie moge zuzyc np. rubin,maskotka - zszedlem do 1 sztuki ale do 0 nie moge?
_________________
Myslenie nie boli
 
 
Endry 
Użytkownik



Level: 130
Dołączył: 25 Gru 2006
Wysłany: 03-09-2009, 20:59   

Maskotka, rubin, pingwin itp. to są przedmioty jakby "kolekcjonerskie", które jedynie można sprzedać. Mam nadzieję, że opublikujesz tutaj swój program, i pomożesz nam zawładnąć :>
_________________
Weź się oderwij na chwilę z tych bloków pełnych smogów,
od nałogów, od wrogów, święty spokój daj Bogu
zacznij działać, więcej przemyślanych ruchów
czas polegać na sobie i wierzyć mocno w duchu
weź rusz dupsko, na każdym rogu czai sie okazja
jakich mnóstwo, by z godnością patrzeć w lustro
powiesz ze znów to samo, a jednak perspektywa
swiatły rozum, kiedy coś porywa i masz dozór
na pozór, wszystko wydaje się proste
toniesz w morzu możliwosci własnego losu...
 
 
 
Jarus 
Game Master


Level: 1
Dołączył: 30 Paź 2006
Wysłany: 03-09-2009, 21:53   

Do czego sluzy Lokacja i jak sie z tego korzysta?
Jak mozna sprzedac przedmioty typu Maskotka ...?

PS. Program w obecnej formie nie nadaje sie do publikacji i nie wiem czy bedzie mi sie chcialo go zmieniac na potrzeby innych uzytkownikow. Troche nie mam na to czasu by sie az tak bawic
_________________
Myslenie nie boli
 
 
Pitazboras 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 220
Wiek: 25
Dołączył: 05 Sty 2007
Skąd: Kraków
Wysłany: 03-09-2009, 22:06   

"Lokacja" służy do wykonywania akcji związanych z daną lokacją, a także do zmiany lokacji na inną:
Targowisko - tu pewnie będzie wymiana przedmiotów między graczami, ale na razie chyba nic nie ma.
Dzielnica handlowa - tu możesz sprzedać przedmioty i kupić inne przedmioty (chociaż dostępne są tylko lody).
Siedziba rady klanów - zakładanie klanów, dołączanie do nich itp.
Główna dzielnica - tutaj co jakiś czas pojawiają się potworki, które można pokonać. Rodzaj potworków i ilość kasy/expa która z nich wypada jest chyba zależna od naszego poziomu, ale wypada zazwyczaj całkiem sporo (w moim przypadku na przykład koło 3-5 tysięcy PD). Problem jest taki, że pula potworków jest chyba wspólna dla wszystkich graczy, więc jeśli nie zaglądasz tam często, to inni sprzątają potworki za ciebie i dzielnica świeci pustkami.
Reszta obszarów to pola do klikania. Im późniejsza lokacja, tym więcej PD wypada za jedno kliknięcie (Polana Klikaczy - od 0 do 1 PD, Przedziwny Las - od 0 do 2 PD, itd.).
Jedyną lokacją do jakiej nie mam jeszcze dostępu jest Osada czarodzieja Klektora, ale podejrzewam, że tam też się expi (od 0 do 6 PD za klik, jak nakazywałaby analogia).
 
 
Jarus 
Game Master


Level: 1
Dołączył: 30 Paź 2006
Wysłany: 03-09-2009, 22:52   

Dzieki Pit juz wiem o co biega. Po prostu po zmianie lokacji nalezy nacisnac w menu lokacja a ja bralem np idz na targowisko i nic sie nie dzialo (poza malym opisem na dole) bo ponownie nie naciskalem lokacja :(
_________________
Myslenie nie boli
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom