Na targach są takie akcje, w czym gracze czekają na dany przedmiot tuż przed zakończeniem zmieniając go. Są takie aukcje, w którym zakończenie jest poza zasięgiem obecności gracza (jaśniej że nie może być przy zakończeniu auckji w grze zalogowany). Np. ktoś 20:59 kupuje przedmioty na 22:00, idzie spać, nie może na kompa, wtedy 21:57 i ktoś przebija.
Mój pomysł jest taki że zależnie od czasu do zakończenia aukcji cena musi być przebita o dany procent większy przy krótkim czasie (im bliżej zakończenie aukcji, tym przebicie musi być przy większym procencie). Jeśli nikt nie zalicytował w przedmiot, to nie ważne od tego, ile czasu, cena minimalna jest podaną ceną bez zmian.
Jeśli daną aukcję zajął pewien gracz to przebicie musi być:
5% większe od ceny podanej, jeśli zakończenie będzie za 12 godzin lub później;
8% większe od ceny podanej, jeśli zakończenie będzie pomiędzy 12 a 6 godzinami;
13% większe od ceny podanej, jeśli zakończenie będzie pomiędzy 6 a 4 godzinami;
20% większe od ceny podanej, jeśli zakończenie będzie pomiędzy 4 a 3 godzinami;
30% większe od ceny podanej, jeśli zakończenie będzie pomiędzy 3 a 2 godzinami;
45% -"- 2 a 1 godziny;
60% -"- 1 godziny a 30 minutami
80% -"- 30 a 15 minutami
100% -"- 15 a 3 minutami
150% -"- zakończenie będzie w ciągu 3 minut
Dokladnie do wieku nie bedzie sie dostosowywac gry za to ja pracuje jeden tydzien na rano, a drugi na popoludnie i co? tez jakos musze sobie radzic z aukcjami
5% większe od ceny podanej, jeśli zakończenie będzie za 12 godzin lub później;
8% większe od ceny podanej, jeśli zakończenie będzie pomiędzy 12 a 6 godzinami;
13% większe od ceny podanej, jeśli zakończenie będzie pomiędzy 6 a 4 godzinami;
20% większe od ceny podanej, jeśli zakończenie będzie pomiędzy 4 a 3 godzinami;
30% większe od ceny podanej, jeśli zakończenie będzie pomiędzy 3 a 2 godzinami;
45% -"- 2 a 1 godziny;
60% -"- 1 godziny a 30 minutami
80% -"- 30 a 15 minutami
100% -"- 15 a 3 minutami
150% -"- zakończenie będzie w ciągu 3 minut
Może zalicytują w ciągu gra, ale gdy targi są takie, że np. 1 rodzaj itemka to tylko w nocy jest, to zanim będzie w dzień, to gracz będzie miał na to za wysoki lvl i lepszy itemek.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach