Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
20-02-2015, 23:56
Kolejne błędy s5!
Autor Wiadomość
Devil fate 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Shuffler
Level: 190
Świat: 3
Dołączył: 13 Sie 2009
Skąd: Gdynia
Wysłany: 30-07-2013, 18:10   Kolejne błędy s5!

Witajcie!
Jak widać w temacie chcę poruszyć kwestię błędów na s5, a konkretnie błędów 15 minutowej blokady.
Wczoraj próbowałem sobie dojść do Zefira, łatwo pokonałem Ośmiornice, ale zabiły mnie potworki. Od razu poszedłem ponownie - i co widzę? Po 2 minutach ZNOWU jestem przetransportowany do miasta. To samo u Cerberusa. Po 10 próbach uznałem, że może zrobiono to specjalnie, więc wyszedłem przed Folhord żeby poexpić. Po 40 sekundach padłem na harpiach - I ZNOWU PRZERZUCIŁO MNIE DO MIASTA. Dzisiaj okazało się że w lochach Folhord już mogę padać bez problemu i nigdzie mnie nie wyrzuca, ale okazjonalnie cały czas podczas expienia przed Folhord, wywala mnie do miasta nawet po minucie, czy dwóch od wyjścia.

Co się dzieje?
Dodam, że zawsze zdarza się tak po walce z potworem, nigdy z graczem.
 
 
musaraj 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: benerit
Level: 164
Dołączył: 02 Lis 2009
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 30-07-2013, 18:30   

Bo Lochy nie miały blokady wczoraj (chyba)
 
 
siata88
Użytkownik


Level: 137
Dołączył: 20 Wrz 2008
Wysłany: 31-07-2013, 08:38   

to chyba błąd jest że w karczmie Forhold jest blokada i punkty ruchu zabiera
 
 
michol11
Użytkownik


Profesja: Mag
Level: 111
Dołączył: 18 Sie 2008
Wysłany: 31-07-2013, 10:52   

siata88 napisał/a:
że w karczmie Forhold jest blokada

chyba nie ma : P
_________________
Pewnego dnia spotka cie coś przez co bedziesz cierpieć do końca życia.
 
 
Devorels 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: Synd
Level: 140
Świat: 3
Wiek: 29
Dołączył: 01 Maj 2013
Wysłany: 31-07-2013, 12:30   

To chyba dobrze... jak ci mixów zabraknie to musisz czekac 15 min a jak padniesz trafiasz do zamku i kupujesz mixy..

a i tak ja tego nie mam...jak padam to ide dalej a nie do zamku
 
 
 
Tomi
Prawie Admin


Profesja: Mag
Level: 1
Świat: 1+2+4
Dołączył: 18 Cze 2005
Wysłany: 31-07-2013, 12:33   

To jest zrobione tak: funkcję strefy ochronnej (karczmy) pełni w folhord rynek. Natomiast sama karczma jest standardową mapą, gdzie można walczyć.
Każde przejście ze strefy walk do strefy ochronnej jest obwarowane blokadą.
Wcześniej nie zawsze tak było.
 
 
Conny 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Conny
Level: 65
Świat: 6
Wiek: 31
Dołączył: 19 Mar 2008
Wysłany: 22-09-2013, 11:02   

w ostatnich dniach zauważyłem że u graczy na profilu jest powiedzmy 3500 HP a gdy go zaatakujesz pokazuje tyle ile na prawde ma
 
 
dII 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Skuzz
Level: 600
Świat: 6
Wiek: 31
Dołączył: 10 Lip 2013
Wysłany: 22-09-2013, 11:06   

zmiana eq według inteligencji ma zalozone na maga i ma np 3000hp a na woja ma 3500hp i zmienia mu sie w momecie walki
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom