Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: MiT
05-04-2016, 00:28
Do pożegnania star boya
Autor Wiadomość
Sativaa 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Incognito
Level: 88
Dołączył: 21 Lut 2016
Wysłany: 04-04-2016, 20:29   Do pożegnania star boya

Nie zdążyłem się wypowiedzieć...
Awkward napisał/a:
Miał rank bo przelewał, nic dziwnego.
Jak ktoś grać uczciwie nie potrafi to jego problem.

Ty się jeszcze wypowiadasz? Weź Wyjdź...
Te MF'o schodzi na psy...Przez kogo? Oczywiście przez GM'ow
Jak się jest GM'em to każdy gracz powinien być traktowany po równo,a nie że typek jest kumplem GM'a i ma ustawione wszystko...
Gram w MF'o od 5lat i takich jaj nie widziałem,od dawna myślałam nad odejściem z MF'o lecz zatrzymał mnie ten całkiem fajny ivent Wielkanocny.Jak tak dalej pójdzie też się z wami pożegnam :( .Kiedyś nie było takich akcji jak teraz,kiedyś Nasi GM'owie byli bo spoko... A teraz? Wstyd i hańba...
Tyle odemnie
Pozdrawiam dobrych ziomków...
_________________
Sativaa Wasz Mentor
 
 
 
prolamusek 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Pro Lamusek
Level: 30
Wiek: 33
Dołączył: 02 Wrz 2011
Wysłany: 04-04-2016, 20:45   

Jakich kolegów, to jakaś istna inba.
Jakiś starboy łapie się ostatniej deski ratunkowej, wkręcając lapsom jakieś bajki.

Łykacie to jak pelikany. Zamiast wypisywać głupoty przydały by się wiarygodne dowody, jednak takich nigdzie nie widzę.
 
 
 
Daraz96 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: 123dariusz321
Level: 220
Wiek: 27
Dołączył: 28 Sty 2016
Wysłany: 04-04-2016, 20:49   

Baggy po co zamykasz tematy po 3-4 wypowiedziach ? forum jest chyba po to aby moc sie wypowiedziec.

---------------------------------------------------------------------
Mit to hipokryta, banuje Bendziego za przejecie konta a sam sie takiego czegos dopuścił
_________________
Kupie Legendarny Pierścień
Sprzedam Legendarny Helm
 
 
Sativaa 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Incognito