Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
24-02-2015, 23:34
Poprawa walki manualnej
Autor Wiadomość
Corso 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 1
Dołączył: 15 Cze 2007
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-09-2007, 21:12   Poprawa walki manualnej




Chyba nie trzeba wyjaśniać ;]
Szczególnie przydatne w walce z np. duchami gothar, rapsem i serafem #3, kalvadorem z robotnikami itp.

Proszę sie nie czepiać że krzywo wklejone bo robiłem to szybko w paincie nie zwracając uwagi czy dobrze czy źle ;]



A jeszcze jakby komuś wyskakiwała główna strona (czyli wszystkim g:) )
to kliknijcie prawym na obrazek i "pokaż obrazek" (czy coś podobnego ;] )
Ostatnio zmieniony przez Corso 07-09-2007, 21:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
~Fret~ 
Użytkownik



Wiek: 31
Dołączył: 16 Kwi 2007
Skąd: Ustroń
Wysłany: 07-09-2007, 21:15   

A ja na nie ;] Wtedy było by za łatwo w dodatku gracze którzy się męczyli z nimi normalnie zakładali by tematy że teraz ini mają za łątwo ;]
_________________
 
 
 
Gold Player 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 52
Wiek: 31
Dołączył: 14 Kwi 2007
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 07-09-2007, 21:25   

Również uważam, że wtedy Duchy gothar byłbyby za łatwe. Może gdyby miałby lepsze staty, to wtedy. Na nie.
_________________

www.rycerz.pl
 
 
 
Corso 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 1
Dołączył: 15 Cze 2007
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-09-2007, 21:29   

Cytat:
Wtedy było by za łatwo w dodatku gracze którzy się męczyli z nimi normalnie zakładali by tematy że teraz ini mają za łątwo


A ten servan... coś tam dalej, z piratami ? To też ułatwi walkę osobom z hight lvl'em g:>

Cytat:
Również uważam, że wtedy Duchy gothar byłbyby za łatwe. Może gdyby miałby lepsze staty, to wtedy


Myślę że upek umocnił je tak jak trzeba ;]
Jak zwiększą jeszcze ich staty to nawet z takim systemem ich nie pokonamy g:>
 
 
Skailer 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Skailer
Level: 150
Wiek: 29
Dołączył: 31 Maj 2007
Wysłany: 07-09-2007, 21:45   Re: Poprawa walki manualnej

Corso napisał/a:
[url=http://img213.images...ag8.jpg]Obrazek[/URL]


Chyba nie trzeba wyjaśniać ;]
Szczególnie przydatne w walce z np. duchami gothar, rapsem i serafem #3, kalvadorem z robotnikami itp.

Proszę sie nie czepiać że krzywo wklejone bo robiłem to szybko w paincie nie zwracając uwagi czy dobrze czy źle ;]


Mam cos z image schack wyskakuje mi główna stronka :/ ale z tego co widze to nawet niezłe :) przydałoby się szczególnie że przedemną niedłógo właśnie te duchy (św. 3)

I tak jak muwiles na hight lv. to też jest bardzo przydatne :D
_________________
Arena: Moderator [ Zasady ] [ Regulamin ] [ Ogłoszenia ]

| Gospoda: Skailer Shuntzz 85g | Wojownik/Kucharz/Złodziej |
 
 
playcz 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: woseba11
Level: 999
Wiek: 31
Dołączył: 03 Wrz 2007
Skąd: Lębork
Wysłany: 07-09-2007, 21:48   

A mi to lotto 50:50

Ale ograniczenie typu: 2 razy i coś innego i znowu 2 razy typu: osa dzik i wąż: na dzika; na dzika; na ose; nadzika itd.
_________________



Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
 
 
 
Simon08 
Użytkownik



Level: 1
Wiek: 31
Dołączył: 10 Kwi 2006
Wysłany: 07-09-2007, 23:28   

kiedys proponowalem ale nie przeszlo poza tym to kogo uderzasz zalezy od szybkosci
kogo wyprzedzisz to tego uderzysz ;]
na nie bo to byl moj pomysl ;p
 
 
 
Ishe
[Usunięty]

Wysłany: 08-09-2007, 08:50   

Na tak. osmiornice ostatnio ubijałem i po 9 K hp im zostało :x a gdybym najpier 1 potem 2 i 3 to by szybciej było a czy łatwiej to niewiem :)
 
 
xJedix 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Wiek: 33
Dołączył: 27 Sie 2007
Skąd: Siewierz
Wysłany: 08-09-2007, 09:54   

Myślę że jest to zły pomysł sobie gdyż to by było duże ułatwienie. Na robotnikach (2 robotniki i kalvador) istnieje coś takiego jak częstotliwość ataku (przynajmniej coś takiego zauważyłem). Najczęściej uderzałem robotników a rzadko kalvadora (do momentu jak byli jeszcze robotnicy i kalvador). Co do Servantes jeszcze nie walczyłem ale myślę że też coś takiego istnieje. Można przeanalizować w walce innego gracza. W duchach nie ma czegoś takiego bo równe są a i jeszcze jest kochany rapsik i serafin razem wzięci oraz ośmiornice :P . Co do nich to też nie ma takiego czegoś a przynajmniej tak uważam. Z pomysłem jak wcześniej mówiłem jestem na nie bo było by ułatwienie. Wybierasz sobie kogo atakujesz i go ciągle tępisz aż padnie i następny, następny...
_________________





 
 
 
Sintui 
Tester



Profesja: Wojownik
Level: 151
Wiek: 32
Dołączył: 31 Gru 2006
Wysłany: 08-09-2007, 10:05   

To jest właśnie piękno tej gry ... 1 boss ma 100 życia, a my zamiast go dobić ... atakujemy drugiego g:P
Według mnie nie powinno to być zmieniane ... w tej chwili jest to chyba losowe i tak jest dobrze g:>
_________________
 
 
Majk 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Michal
Level: 160
Wiek: 32
Dołączył: 29 Sty 2007
Skąd: Tczew
Wysłany: 08-09-2007, 10:46   

Hmm wcale nie taki zły pomysł ...
Chociaż z drugiej strony to znaczne ułatwienie ...
Dobrym przykładem są duchy gothar ...
Załatwisz jednego z resztą już jest łatwiej (mniejsze obrażenia Ci zadają)
50/50
 
 
suv
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: Suvoshi
Level: 119
Dołączył: 22 Lip 2007
Wysłany: 08-09-2007, 17:53   

pomysl niby fajne, ze my decydujemy kogo atakujemy, ale z drugiej strony byloby to straszne ulatwienie w walkach z bosami ;)
 
 
Emitrius
Użytkownik



Dołączył: 08 Wrz 2007
Wysłany: 08-09-2007, 17:58   

A ja bym raczej zrewolucjonizował tą propozycję tylko do takiej postaci że na ekranie walki byłoby widać obok avatara wszystkie dostępne opcje wtedy można by odrazu atakować, uleczać itp. bez potrzebnego klikania i otwierania nowych mini okienek
 
 
ChmuraCS 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: chmur0n
Level: 127
Świat: 3
Dołączył: 02 Lip 2007
Skąd: Ozorków
Wysłany: 08-09-2007, 19:25   Re: Poprawa walki manualnej

Na nie. wg. mnie o to w tym chodzi ... na rapsie i serafinie mialem taki niefart ,że raz mi uderzał w tego raz w tego ,a na Kalvadorze i robotnikach pierw w robotników potem w kalvadora :) dlatego zostaje na NIE.
 
 
 
Smuta 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Smuta
Level: 139
Wiek: 31
Dołączył: 06 Lut 2007
Skąd: WarSZAwA
Wysłany: 08-09-2007, 19:59   

NIE! bo wtedy np ktos kto walczy z osmiornicami bedzie walil jedną a potem bedzie miał łatwiej... no juz nie musze tłumaczyć
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom