Chyba nie trzeba wyjaśniać
Szczególnie przydatne w walce z np. duchami gothar, rapsem i serafem #3, kalvadorem z robotnikami itp.
Proszę sie nie czepiać że krzywo wklejone bo robiłem to szybko w paincie nie zwracając uwagi czy dobrze czy źle
Mam cos z image schack wyskakuje mi główna stronka ale z tego co widze to nawet niezłe przydałoby się szczególnie że przedemną niedłógo właśnie te duchy (św. 3)
I tak jak muwiles na hight lv. to też jest bardzo przydatne
Ale ograniczenie typu: 2 razy i coś innego i znowu 2 razy typu: osa dzik i wąż: na dzika; na dzika; na ose; nadzika itd.
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Profesja: Wojownik
Wiek: 33 Dołączył: 27 Sie 2007 Skąd: Siewierz
Wysłany: 08-09-2007, 09:54
Myślę że jest to zły pomysł sobie gdyż to by było duże ułatwienie. Na robotnikach (2 robotniki i kalvador) istnieje coś takiego jak częstotliwość ataku (przynajmniej coś takiego zauważyłem). Najczęściej uderzałem robotników a rzadko kalvadora (do momentu jak byli jeszcze robotnicy i kalvador). Co do Servantes jeszcze nie walczyłem ale myślę że też coś takiego istnieje. Można przeanalizować w walce innego gracza. W duchach nie ma czegoś takiego bo równe są a i jeszcze jest kochany rapsik i serafin razem wzięci oraz ośmiornice . Co do nich to też nie ma takiego czegoś a przynajmniej tak uważam. Z pomysłem jak wcześniej mówiłem jestem na nie bo było by ułatwienie. Wybierasz sobie kogo atakujesz i go ciągle tępisz aż padnie i następny, następny...
To jest właśnie piękno tej gry ... 1 boss ma 100 życia, a my zamiast go dobić ... atakujemy drugiego
Według mnie nie powinno to być zmieniane ... w tej chwili jest to chyba losowe i tak jest dobrze
Hmm wcale nie taki zły pomysł ...
Chociaż z drugiej strony to znaczne ułatwienie ...
Dobrym przykładem są duchy gothar ...
Załatwisz jednego z resztą już jest łatwiej (mniejsze obrażenia Ci zadają)
50/50
A ja bym raczej zrewolucjonizował tą propozycję tylko do takiej postaci że na ekranie walki byłoby widać obok avatara wszystkie dostępne opcje wtedy można by odrazu atakować, uleczać itp. bez potrzebnego klikania i otwierania nowych mini okienek
Wysłany: 08-09-2007, 19:25 Re: Poprawa walki manualnej
Na nie. wg. mnie o to w tym chodzi ... na rapsie i serafinie mialem taki niefart ,że raz mi uderzał w tego raz w tego ,a na Kalvadorze i robotnikach pierw w robotników potem w kalvadora dlatego zostaje na NIE.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach