Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
24-02-2015, 23:35
Regeneracja zycia.
Autor Wiadomość
Bluski 
Użytkownik



Level: 122
Wiek: 34
Dołączył: 23 Sty 2007
Wysłany: 10-09-2007, 21:52   Regeneracja zycia.

Wpadlem na pomysl by prowadzic automatyczna regeneracje zycia w pewnym okresie czasu. Polegalo by to na tym ze jezeli nasza postac stoi w jakims miejscu to w powolnym tepie regeneruje jej sie zycie/mana. Tepo regeneracji zalezalo by od tego ile mozemy miec maksymalnie hp/mp lecz w kazdym badz razie zregenerowanie trwalo by dlugo bo pelny pasek zycia ladowal by sie w 24h. Bylo by to przydatne dla druzyn stojacych pod jakims miastem przez noc, albo jezeli zostawilibysmy postac w jakims odludziu... Tepo regeneracji bylo by na tyle niskie ze spokojnie jezeli jakas osoba uszkodzi inna ale nie wygra to moze przyjsc wrocic za chwile i sprobowac ponownie z wieksza szansa.

Pomysl rozni sie od automatycznego leczenia sie postaci ktore byly juz kiedys proponowane wiec nie mowcie ze znowu sie powtarza.
_________________
Moderatorzy to kanibale...
 
 
mnietuniema
Użytkownik


Level: 1
Dołączył: 22 Paź 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-09-2007, 22:02   

Bluski napisał/a:
Pomysl rozni sie od automatycznego leczenia sie postaci ktore byly juz kiedys proponowane wiec nie mowcie ze znowu sie powtarza.

"5. Skryptów leczących po walce - postać to nie bot, to gracz ma grać a nie ona"
podkreślenie moje :P
niezależnie od tego jak to nazwiesz efekt (zabroniony) jest ten sam....
gdzie jest śmietnik?! :mrgreen:
 
 
Dionomites 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 97
Wiek: 39
Dołączył: 28 Sie 2007
Wysłany: 10-09-2007, 22:11   

po co takie ulatwienie wprowadzac? jest od tego przycisk wylecz sie i juz :grin:
_________________
Spoko :)
 
 
Corso 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 1
Dołączył: 15 Cze 2007
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-09-2007, 22:11   

Fajny pomysł g:>
Może w końcu znajdę team i będę z nim stał przez noc g:D

" postać to nie bot, to gracz ma grać a nie ona"

Jednak każdy człowiek ma umiejętność "regeneracji" (np. skaleczysz sie to po jakimś czasie zniknie g:> )
 
 
mnietuniema
Użytkownik


Level: 1
Dołączył: 22 Paź 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-09-2007, 22:15   

Corso napisał/a:
Jednak każdy człowiek ma umiejętność "regeneracji" (np. skaleczysz sie to po jakimś czasie zniknie g:> )

nom, zwłaszcza jak użyje opcji "wylecz postać" idąc do lekarza czy choćby apteczki ;)
 
 
xJedix 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Wiek: 33
Dołączył: 27 Sie 2007
Skąd: Siewierz
Wysłany: 11-09-2007, 16:58   

Cytat:
Fajny pomysł g:>
Może w końcu znajdę team i będę z nim stał przez noc g:D


No nie wiem czy taki fajny. Bluski napisał że to by miało się regenerować przez 24h więc zanim by ci się zregenerowało to trochę minie. Jak masz taki problem z tym staniem z teamem to jak kończysz gre to wchodź do miasta i nie baw się w nocki z teamem przed miastem ;) .
Pomysł beznadziejny bo po co czekać jak wystarczy "wylecz postać" i już.
_________________





 
 
 
Gold Player 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 52
Wiek: 31
Dołączył: 14 Kwi 2007
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 11-09-2007, 18:21   

To może by wprowadzić Gem Regeneracji . W zależności od poziomu gemu regenerowałby w godzinę 5 % HP i MP, 10 % HP i MP, 15% HP i MP 20 % HP i MP 25 % HP i MP, 30 % HP i MP. To byłoby troszkę trudniejsze bo zanim takiego gemu by się użyło to trzeba by go zdobyć, a taką regnerację może robić każdy. Mówicie o regeneracji człowieka i apteczce. Ja dopowiem tak. Regeneruje się każdy bez lekarstwa ale po dłuższym czasie ( po nocy wrócę nacisnę wylecz postać), jeśli ktoś pójdzie do apteczki i będzie miał jakiś tam lek (propozycja kolegi), ale jeśli ktoś ma silniejszy lek niż taki zwykły pod warunkiem, że go ma to wykuruje się jeszcze szybciej ( mój gem). :-D
_________________

www.rycerz.pl
 
 
 
Crypton 
Game Master



Level: 230
Dołączył: 14 Gru 2006
Skąd: Opole
Wysłany: 11-09-2007, 18:26   Re: Regeneracja zycia.

Bluski napisał/a:
Wpadlem na pomysl by prowadzic automatyczna regeneracje zycia w pewnym okresie czasu. Polegalo by to na tym ze jezeli nasza postac stoi w jakims miejscu to w powolnym tepie regeneruje jej sie zycie/mana.


Nie jest to aż taki głupi pomysł.

Bluski napisał/a:
Tepo regeneracji zalezalo by od tego ile mozemy miec maksymalnie hp/mp


Wydaje mi się, że najlepiej by było gdyby punkty życia regenerowały się
zależnie od poziomu.

Przykład:

Jeśli posiadasz 100 lvl, HP wzrastałoby Ci o 100 co 3 minuty.

Kod:
Poziom 100

Granice 10.000 HP
             1.000 MP



Po walce zostaje 6.000 HP oraz około 200 MP.
Zanim życie dojdzie do maximum miną 2 godziny.
Mana powinna regenerować się znacznie szybciej niż HP, ze względu
na fakt, że jest ona niezbędna dla maga do zadania przeciwnikowi obrażeń.

Opis gracza początkującego, abyście nie pisali, że kieruję się tylko i wyłącznie
wysokimi poziomami ...

Kod:
Poziom 5

Granice 500 HP
            60 MP


Po walce zostaje 300 HP oraz około 20 MP.
Zanim życie dojdzie do maximum minie godzina
(Owszem ... krócej, lecz porównajmy ilość walk na 100 poziomie, a 5)
 
 
mfowieccool
Użytkownik


Level: 17
Dołączył: 04 Gru 2010
Wysłany: 05-12-2010, 20:48   Regeneracja życia

Można wprowadzić taką zasade że dodamy do możliwych statystyk cechę Regeneracja
Naprzykład
Killer ma 53 lvl 12312 hp i 312 do regeneracji po walce może sobie wygenerować 624 życia
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom