Wpadlem na pomysl by prowadzic automatyczna regeneracje zycia w pewnym okresie czasu. Polegalo by to na tym ze jezeli nasza postac stoi w jakims miejscu to w powolnym tepie regeneruje jej sie zycie/mana. Tepo regeneracji zalezalo by od tego ile mozemy miec maksymalnie hp/mp lecz w kazdym badz razie zregenerowanie trwalo by dlugo bo pelny pasek zycia ladowal by sie w 24h. Bylo by to przydatne dla druzyn stojacych pod jakims miastem przez noc, albo jezeli zostawilibysmy postac w jakims odludziu... Tepo regeneracji bylo by na tyle niskie ze spokojnie jezeli jakas osoba uszkodzi inna ale nie wygra to moze przyjsc wrocic za chwile i sprobowac ponownie z wieksza szansa.
Pomysl rozni sie od automatycznego leczenia sie postaci ktore byly juz kiedys proponowane wiec nie mowcie ze znowu sie powtarza.
Pomysl rozni sie od automatycznego leczenia sie postaci ktore byly juz kiedys proponowane wiec nie mowcie ze znowu sie powtarza.
"5. Skryptów leczących po walce - postać to nie bot, to gracz ma grać a nie ona"
podkreślenie moje
niezależnie od tego jak to nazwiesz efekt (zabroniony) jest ten sam....
gdzie jest śmietnik?!
Profesja: Wojownik
Wiek: 33 Dołączył: 27 Sie 2007 Skąd: Siewierz
Wysłany: 11-09-2007, 16:58
Cytat:
Fajny pomysł
Może w końcu znajdę team i będę z nim stał przez noc
No nie wiem czy taki fajny. Bluski napisał że to by miało się regenerować przez 24h więc zanim by ci się zregenerowało to trochę minie. Jak masz taki problem z tym staniem z teamem to jak kończysz gre to wchodź do miasta i nie baw się w nocki z teamem przed miastem .
Pomysł beznadziejny bo po co czekać jak wystarczy "wylecz postać" i już.
To może by wprowadzić Gem Regeneracji . W zależności od poziomu gemu regenerowałby w godzinę 5 % HP i MP, 10 % HP i MP, 15% HP i MP 20 % HP i MP 25 % HP i MP, 30 % HP i MP. To byłoby troszkę trudniejsze bo zanim takiego gemu by się użyło to trzeba by go zdobyć, a taką regnerację może robić każdy. Mówicie o regeneracji człowieka i apteczce. Ja dopowiem tak. Regeneruje się każdy bez lekarstwa ale po dłuższym czasie ( po nocy wrócę nacisnę wylecz postać), jeśli ktoś pójdzie do apteczki i będzie miał jakiś tam lek (propozycja kolegi), ale jeśli ktoś ma silniejszy lek niż taki zwykły pod warunkiem, że go ma to wykuruje się jeszcze szybciej ( mój gem).
Wpadlem na pomysl by prowadzic automatyczna regeneracje zycia w pewnym okresie czasu. Polegalo by to na tym ze jezeli nasza postac stoi w jakims miejscu to w powolnym tepie regeneruje jej sie zycie/mana.
Nie jest to aż taki głupi pomysł.
Bluski napisał/a:
Tepo regeneracji zalezalo by od tego ile mozemy miec maksymalnie hp/mp
Wydaje mi się, że najlepiej by było gdyby punkty życia regenerowały się
zależnie od poziomu.
Przykład:
Jeśli posiadasz 100 lvl, HP wzrastałoby Ci o 100 co 3 minuty.
Kod:
Poziom 100
Granice 10.000 HP
1.000 MP
Po walce zostaje 6.000 HP oraz około 200 MP.
Zanim życie dojdzie do maximum miną 2 godziny.
Mana powinna regenerować się znacznie szybciej niż HP, ze względu
na fakt, że jest ona niezbędna dla maga do zadania przeciwnikowi obrażeń.
Opis gracza początkującego, abyście nie pisali, że kieruję się tylko i wyłącznie
wysokimi poziomami ...
Kod:
Poziom 5
Granice 500 HP
60 MP
Po walce zostaje 300 HP oraz około 20 MP.
Zanim życie dojdzie do maximum minie godzina
(Owszem ... krócej, lecz porównajmy ilość walk na 100 poziomie, a 5)
Można wprowadzić taką zasade że dodamy do możliwych statystyk cechę Regeneracja
Naprzykład
Killer ma 53 lvl 12312 hp i 312 do regeneracji po walce może sobie wygenerować 624 życia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach