Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
24-02-2015, 23:37
obrazenia
Autor Wiadomość
Dionomites 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 97
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sie 2007
Wysłany: 15-09-2007, 06:51   obrazenia

według mnie jest to glupie ze są tak wysokie obrazenia. Raz koles mi zada 1700 a potem juz na hita lee parzcie http://s4.my-fantasy.net/...p?r_id=1369656. W nowym update powinny zmniejszyc obrazenia na takie jakie byly
_________________
Spoko :)
 
 
Koshima
Użytkownik



Profesja: Mag
Level: 92
Dołączył: 21 Gru 2006
Wysłany: 15-09-2007, 08:09   

Obrazenia Ostatnio Mają Duże Odchylenia raz koles mi zadaje 150 HP a potem 200 ;]

ale jak ci cos nie pasi to daj w oborny wtedy na pewno nie padniesz ;)
_________________


www.kreator.wmcms.info

Jest XXIw. a ty jeszcze nie masz swojej strony internetowej ?!

Wejdz: www.kreator.wmcms.info

i Zarejestruj Sie Już Dziś!!
 
 
Kill3rs4 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Level: 108
Świat: 6
Wiek: 30
Dołączył: 23 Lip 2006
Wysłany: 15-09-2007, 08:22   

Jaki problem? Więcej obrony, hp i szybkości g:D>
 
 
Gold Player 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 52
Wiek: 30
Dołączył: 14 Kwi 2007
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 15-09-2007, 08:30   

Takie rozbierzności maga są czymś w stylu krytyków woja

Kill3rs4 napisał/a:
Jaki problem? Więcej obrony, hp i szybkości


Dosłownie obrona, hp szybkość no i troszkę szczęścia nie zaszkodzi :wink:
_________________

www.rycerz.pl
 
 
 
Majk 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Michal
Level: 160
Wiek: 32
Dołączył: 29 Sty 2007
Skąd: Tczew
Wysłany: 15-09-2007, 10:03   

Jeżeli zabiera Ci za dużo Hp to wiesz co zrobić :)
Poprawić staty
 
 
Torax 
Użytkownik



Profesja: Mag
Level: 94
Dołączył: 20 Mar 2007
Wysłany: 15-09-2007, 14:06   

Hahs, to jest niby duża rozbieżność obrażeń? To ty byś płakał i zakładał 10 tematów, jakbyś był w sytuacji w jakiej ja byłem, ziomek mi walnął 400, nie uleczyłem się, krytyk 600 - 700 ranq w plecy, albo jak ja brałem gości, z ognia waliłem im 300 i 500 dobijałem im z wiatru. Zainwestuj w lepsze eq lub inty, aby efektywność była w miarę duża (90-100%)
 
 
Pimpek35 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Dzemsiarz s3
Level: 105
Wiek: 33
Dołączył: 21 Lis 2006
Skąd: Słupsk
Wysłany: 16-09-2007, 11:39   

To wychodzi na to samo. Jezeli on Tobie bije hity duze to takie same walniesz mu także. Po prostu panikujesz ze on Cie pokonal bo walnal takiego hita, a z pewnoscia gdyby byla Twoja kolej tez moglbys walnac owego mocnego hita. Wszystko jest wporzadku moim skromnym jakze zdaniem xd




Ps.Pimpek wrocil :P
_________________
Pimpek wrócił i was zje xd
 
 
 
~Fret~ 
Użytkownik



Wiek: 31
Dołączył: 16 Kwi 2007
Skąd: Ustroń
Wysłany: 19-09-2007, 09:48   

Zauważcie że koleś nie ma nawet takiego problemu z Obronami Jak z HP g:> No i atrybut...zapewne go nie ma gD> Co dadzą obrony jeżeli z HP Krucho? g:> Nic xD

Macie odpowiedź ;]
_________________
 
 
 
Cyrkiel 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Rees
Level: 63
Wiek: 31
Dołączył: 08 Cze 2007
Skąd: Poznań
Wysłany: 21-09-2007, 19:14   

Ale zgadzam sie som duże odchyły atakowe czasami az 400HP wiecej mozna zadac
 
 
 
Panus1990 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Level: 149
Wiek: 34
Dołączył: 21 Lip 2007
Skąd: Mikołów
Wysłany: 22-09-2007, 08:46   

MAgowie sie mająsczególnie dobrze bo:
1 zwieksza im sie atak ze stat w magie (atak) - u wojów tez
2 zwieksza im sie atak z broni (obrazenia + atak) - u wojów tez
3 Dodatkowo zwiekszają im sie obrazenia z gemu - ---------
4 jesli jeszcze dojdzie atrybut to juz wogóle.....
Mogło by byc tak żeby magowie uzywający gemów ofensywnych nie dostawali jeszcze dodatkowej premi, bo i tak ich atak jest bardzo silny, a to jeszcze napedza noobstatów,

Na s3 i s2 jest 80% noobstatów szczególnie na początku gry do urkaden (dalej nie wiem bo jeszcze nie doszłem)
czekam na odpowiedzi :wink:

Ten post wygląda prawie jak nowy temat ale jak juz napisałęm to niech będzie
_________________
POBIERZ ENCYKLOPEDIE MFO BY PANUS1990 : ( za free)
 
 
 
P3t3r 
Użytkownik



Level: 1
Wiek: 32
Dołączył: 11 Lis 2005
Skąd: ... z domu?? O.o
Wysłany: 22-09-2007, 08:55   

wojownicy tez moga dawac w atrybuty. wprawdzie nie zwiekszy im to obrazen, ale znacznie zmniejszy przyjmowany dmg. co do ataku gemem i mieczem. spojrz na obrazenia i atak
powiedzmy na niskim lvl.
gem+rozdzka// noz
99 dmg // 99 dmg
atak 15 // 38

wiec rozdzka ma gorzej, a to, ze mag tyle wali to tylko wina atrybutow
 
 
 
~Fret~ 
Użytkownik



Wiek: 31
Dołączył: 16 Kwi 2007
Skąd: Ustroń
Wysłany: 22-09-2007, 08:57   

Cytat:
Na s3 i s2 jest 80% noobstatów szczególnie na początku gry do urkaden (dalej nie wiem bo jeszcze nie doszłem)
czekam na odpowiedzi :wink:


A co ci noobstaci przeszkadzają? ;] To jest łatwy exp nic więcej g:galy


Cytat:
Ale zgadzam sie som duże odchyły atakowe czasami az 400HP wiecej mozna zadac



No to SOM strasznie duże odchyły...mi Kalvador Zadawał jakieś 1k różnicy w hitach...
_________________
 
 
 
Aiwaho 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Aiwaho
Level: 23
Wiek: 31
Dołączył: 21 Wrz 2007
Skąd: Sanok
Wysłany: 22-09-2007, 14:29   

Niech zostanie jest jak obecnie i jestem za zdaniem jak u innych, masz problem ? Hity te nie dają Ci spać ? Reset statystyk i w obronę, Szybkość, Szczęścia no i oczywiście HP jedź a nie będziesz miał problemu.
_________________
 
 
 
Apolly 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 33
Wiek: 31
Dołączył: 25 Wrz 2007
Skąd: Portlaoise
Wysłany: 25-09-2007, 19:21   

Niewiem jak było przed upem bo nie grałem no ale tera magowie mają zaduże obrażenia trudno wygrac i nadodatek jak widze maga na 30lvl z 5k hp i z 500 many to aż żal patrzeć
_________________
Zapomnieć pragnę o dniach takich jak dzisiejszy...
Zapomnieć...
Wymazać z pamięci, wyrzucić z serca.
 
 
 
Endry 
Użytkownik



Level: 130
Dołączył: 25 Gru 2006
Wysłany: 26-09-2007, 10:05   

Dionomites napisał/a:
według mnie jest to glupie ze są tak wysokie obrazenia.


to dodaj w obrony... ew. kup ekwipunek i gemy...

Fretka napisał/a:

No to SOM strasznie duże odchyły...mi Kalvador Zadawał jakieś 1k różnicy w hitach...


bossy sa silniejsze po upie... mozna szacowac nawet po HP ;>

Panus1990 napisał/a:
MAgowie sie mająsczególnie dobrze bo:
1 zwieksza im sie atak ze stat w magie (atak) - u wojów tez
2 zwieksza im sie atak z broni (obrazenia + atak) - u wojów tez
3 Dodatkowo zwiekszają im sie obrazenia z gemu - ---------
4 jesli jeszcze dojdzie atrybut to juz wogóle.....
Mogło by byc tak żeby magowie uzywający gemów ofensywnych nie dostawali jeszcze dodatkowej premi, bo i tak ich atak jest bardzo silny, a to jeszcze napedza noobstatów,


jesli wojem masz duzo szczescia to wszystkie 4 puknty odpadaja... czyz nie?

ogolnie bezsensowny pomysl, wieksze obrazenia zostaly wprowadzone umyslnie zeby bylo troche mniej noobstatow (0 obron przed upem to tez byli noobstaci)
_________________
Weź się oderwij na chwilę z tych bloków pełnych smogów,
od nałogów, od wrogów, święty spokój daj Bogu
zacznij działać, więcej przemyślanych ruchów
czas polegać na sobie i wierzyć mocno w duchu
weź rusz dupsko, na każdym rogu czai sie okazja
jakich mnóstwo, by z godnością patrzeć w lustro
powiesz ze znów to samo, a jednak perspektywa
swiatły rozum, kiedy coś porywa i masz dozór
na pozór, wszystko wydaje się proste
toniesz w morzu możliwosci własnego losu...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom