Profesja: Wojownik
Level: 97
Wiek: 38 Dołączył: 28 Sie 2007
Wysłany: 15-09-2007, 06:51 obrazenia
według mnie jest to glupie ze są tak wysokie obrazenia. Raz koles mi zada 1700 a potem juz na hita lee parzcie http://s4.my-fantasy.net/...p?r_id=1369656. W nowym update powinny zmniejszyc obrazenia na takie jakie byly
Hahs, to jest niby duża rozbieżność obrażeń? To ty byś płakał i zakładał 10 tematów, jakbyś był w sytuacji w jakiej ja byłem, ziomek mi walnął 400, nie uleczyłem się, krytyk 600 - 700 ranq w plecy, albo jak ja brałem gości, z ognia waliłem im 300 i 500 dobijałem im z wiatru. Zainwestuj w lepsze eq lub inty, aby efektywność była w miarę duża (90-100%)
To wychodzi na to samo. Jezeli on Tobie bije hity duze to takie same walniesz mu także. Po prostu panikujesz ze on Cie pokonal bo walnal takiego hita, a z pewnoscia gdyby byla Twoja kolej tez moglbys walnac owego mocnego hita. Wszystko jest wporzadku moim skromnym jakze zdaniem xd
MAgowie sie mająsczególnie dobrze bo:
1 zwieksza im sie atak ze stat w magie (atak) - u wojów tez
2 zwieksza im sie atak z broni (obrazenia + atak) - u wojów tez
3 Dodatkowo zwiekszają im sie obrazenia z gemu - ---------
4 jesli jeszcze dojdzie atrybut to juz wogóle.....
Mogło by byc tak żeby magowie uzywający gemów ofensywnych nie dostawali jeszcze dodatkowej premi, bo i tak ich atak jest bardzo silny, a to jeszcze napedza noobstatów,
Na s3 i s2 jest 80% noobstatów szczególnie na początku gry do urkaden (dalej nie wiem bo jeszcze nie doszłem)
czekam na odpowiedzi
Ten post wygląda prawie jak nowy temat ale jak juz napisałęm to niech będzie
_________________ POBIERZ ENCYKLOPEDIE MFO BY PANUS1990 : ( za free)
wojownicy tez moga dawac w atrybuty. wprawdzie nie zwiekszy im to obrazen, ale znacznie zmniejszy przyjmowany dmg. co do ataku gemem i mieczem. spojrz na obrazenia i atak
powiedzmy na niskim lvl.
gem+rozdzka// noz
99 dmg // 99 dmg
atak 15 // 38
wiec rozdzka ma gorzej, a to, ze mag tyle wali to tylko wina atrybutow
Niech zostanie jest jak obecnie i jestem za zdaniem jak u innych, masz problem ? Hity te nie dają Ci spać ? Reset statystyk i w obronę, Szybkość, Szczęścia no i oczywiście HP jedź a nie będziesz miał problemu.
Niewiem jak było przed upem bo nie grałem no ale tera magowie mają zaduże obrażenia trudno wygrac i nadodatek jak widze maga na 30lvl z 5k hp i z 500 many to aż żal patrzeć
_________________ Zapomnieć pragnę o dniach takich jak dzisiejszy...
Zapomnieć...
Wymazać z pamięci, wyrzucić z serca.
według mnie jest to glupie ze są tak wysokie obrazenia.
to dodaj w obrony... ew. kup ekwipunek i gemy...
Fretka napisał/a:
No to SOM strasznie duże odchyły...mi Kalvador Zadawał jakieś 1k różnicy w hitach...
bossy sa silniejsze po upie... mozna szacowac nawet po HP ;>
Panus1990 napisał/a:
MAgowie sie mająsczególnie dobrze bo:
1 zwieksza im sie atak ze stat w magie (atak) - u wojów tez
2 zwieksza im sie atak z broni (obrazenia + atak) - u wojów tez
3 Dodatkowo zwiekszają im sie obrazenia z gemu - ---------
4 jesli jeszcze dojdzie atrybut to juz wogóle.....
Mogło by byc tak żeby magowie uzywający gemów ofensywnych nie dostawali jeszcze dodatkowej premi, bo i tak ich atak jest bardzo silny, a to jeszcze napedza noobstatów,
jesli wojem masz duzo szczescia to wszystkie 4 puknty odpadaja... czyz nie?
ogolnie bezsensowny pomysl, wieksze obrazenia zostaly wprowadzone umyslnie zeby bylo troche mniej noobstatow (0 obron przed upem to tez byli noobstaci)
_________________ Weź się oderwij na chwilę z tych bloków pełnych smogów,
od nałogów, od wrogów, święty spokój daj Bogu
zacznij działać, więcej przemyślanych ruchów
czas polegać na sobie i wierzyć mocno w duchu
weź rusz dupsko, na każdym rogu czai sie okazja
jakich mnóstwo, by z godnością patrzeć w lustro
powiesz ze znów to samo, a jednak perspektywa
swiatły rozum, kiedy coś porywa i masz dozór
na pozór, wszystko wydaje się proste
toniesz w morzu możliwosci własnego losu...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach