Hehe, nie dlatego, funreal mnie nie załamał........ zresztą w turnieju wyszło że nie wiedział jak staty ustawić.
Z Zahirem postanowiliśmy przystopować, 200 lvl wystarczy do wielu rzeczy. Funreal niech sobie wbija i 300 lvl. My ten lvl mieliśmy z innego powodu. Funreal jest sam, niewiele nam zaszkodzi więc oszustów dalej można tępić jak będzie potrzeba. Poza tym Funreal nie oszukuje, nabija MFami expa, to juz nie nasza kwestia.
A co do MP, jak sie dobrze przypatrzysz przy rozdawaniu statystyk okaże sie że nie licząc sprzętu mag ma tyle samo ataku magicznego co MP, to dlatego że nikt juz gemów MP nie używa , ale to i tak można wyliczyć. Kwestia bonusowych MP w sprzętach to żadna przeszkoda, teraz mniej czasu mam na MF, ale jeszcze 2 - 3 miechy temu znałem na pamięć wszystkie sprzęt i w pamięci to liczyłem .
_________________ moc nie tkwi w sile, siła tkwi w mocy
Z Zahirem postanowiliśmy przystopować, 200 lvl wystarczy do wielu rzeczy. Funreal niech sobie wbija i 300 lvl. My ten lvl mieliśmy z innego powodu. Funreal jest sam, niewiele nam zaszkodzi ;-)
Ym jak wejdzie możliwość walki +/- 10% lvla... to może zacząć w końcu szkodzić ; )
BULWAHR napisał/a:
(...)
mag ma tyle samo ataku magicznego co MP, to dlatego że nikt juz gemów MP nie używa ;-),
Oj tam zdziwiłbyś się.. 1 Mp Plus na zapas nigdy nie zaszkodzi :)
Zwłaszcza, że ostatnio jest moda na szczęście i atak (im więcej mp, tym więcej ciosów)
A co do MP, to wszystko można łatwo sprawdzić, powiedzmy max w 5 min ocenisz odpowiednią ilość ataku danego gracza na podstawie jego MP (mowa o magach), wystarczy jedna tabelka
_________________ moc nie tkwi w sile, siła tkwi w mocy
ja sam na wyzszych lvlach uzywam mp plusów bo wtedy moge walic wiecej razy bo wtedy gemy duzo mp ciągną. mam 405 mp bo gemy ciągną 96 mp a bez mp plusów mam 305. według mnie są przydatne i duzo graczy je nosi
z czasem zobaczysz że mając 2000 MP gemy MP nie są potrzebne bo większe korzyści masz zakładając gemy magii, szybkości, HP, szcżęśćia, wity czy inta. Im wyższy lvl tym przyrost z danego gemu większy..... a obecnie ilość posiadanych MP przez magów spokojnie im wystarcza na zadanie wielu hitów przy użyciu 1 eliskira.
Prawda jest taka że jak sie widzi maga MP to prędzej czy później można wyliczyć bardzo dokładnie jaki ma on atak magiczny........... a u wojownika tego nie widać w ogóle........ i moim zdaniem to jest bardzo duża przewaga wojownika, to że o nim mniej wiadomo .
_________________ moc nie tkwi w sile, siła tkwi w mocy
Jestem magiem w New MF od ponad roku i powiem tak:
MP plusy są doskonałym uzupełnieniem many (której przecież tak bardzo brakuje na lov lv magą).
Ok. 50-60 lv miałem już spory arsenał gemów. MP + powoli stawał sie niepotrzebnymi odpadkami które tylko zajmowały sloty do tego były już na maxa ubite (odkąd 1 zdobyłem a 2 wygrałem w walce).
I powiem tak. Odkąd wyzbyłem sie wtedy tych gemów i zająłem ich miejsca innymi gemami odrazu szło mi lepiej
Morał? Te gemy są nie przydatne levelą wyższą niż 40-50.... po prostu potem z samego Ataku Magicznego (bazowego) mamy dosc Many.... a potem jeszcze dochodzi Ring Many...
Bardzo dziwny teamt dowiaduje sie tutaj wiele ciekawych rzeczy o których wcześniej nie wiedziałem NIgdy nie wyliczałem ataku przeciwnika i nie bawiłem się w testy z obroną. Podchodzę do tej gry bardziej na luzie.
Nie rozumiem wywodu IGL na temat obrony i ataku, ale sprawdze to bo nie chce mi sie wierzyc żeby to czy mam 2k obrony z wbitym 100 wity czy 10 miało jakiś wpływ na stracone HP
A tak pozatym to bardzo dziekuje wam za cenne informacje jak to mówią człowiek uczy się cały czas
_________________ "Oświeć drogę mą choćby na jeden krok i nie pozwól mi w miejscu stać..."
hej mam pytanko bo mam profesie mag i niewiem króra broń jest lepsza czy ta która ma 400 obrażeń i 120 ataku czy ta która ma 300 obrażeń i 140 ataku prosze pisać na gg nr 2769461 częst na niewidoku
Ta która ma 300 obrażeń i 140 ataku, bo atak mag dodaje ci sie do stat z ekwipunkiem, a obrażenia są do tego , gdy zabraknie ci many i juz nie mozesz wyleczyc jej do atakuje wg obrazen
Przecierz ktoś musi mieć dostęp do skryptu!! Skoro już się dzielicie, to pecierz można by to ze skryptu wyciągnąć. Tam to musi być, bo inaczej gra by nie działa. A więc nie łapie po co ta kłótnia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach