Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
24-02-2015, 23:37
Okresy bonusowe w grze
Autor Wiadomość
skulio 
Użytkownik



Level: 1
Wiek: 35
Dołączył: 29 Sie 2006
Wysłany: 17-05-2008, 09:39   Okresy bonusowe w grze

W tym pomyśle chodzi głównie o marketing, ale o tym później. Dodatkową zaletą jest urozmaicenie gry no i przyciągnięcie tym samym większej ilości graczy.
Pomysł jest prosty... Można by było wprowadzić okresy czasowe(np. 3 dni) zwiększonego jakiegoś tam bonusu. Na przykład trzy dni xp z mnożnikiem 3x, albo zwiększone złoto z potworów czy też ilość/jakość wypadających rzeczy.

Na gospodarce wirtualnej by się to raczej nie odbiło negatywnie ponieważ jest to ogólnoświatowe zdarzenie i wzrost pieniędzy dotyczyłby wszystkich, a więc równowaga zostałaby zachowana.
Jeśli chodzi o gospodarkę realną to raczej by to przyniosło zyski ponieważ część graczy żeby podciągnąć poziom kupowałoby dodatkowe ruchy itp.

Oczywiście takie zdarzenia mogłyby występować w miarę często (2 razy w miesiącu?)
_________________
 
 
Kactuzz 
Tester



Profesja: Wojownik
Wiek: 33
Dołączył: 23 Cze 2006
Wysłany: 17-05-2008, 09:48   

Równowaga nie będzie zachowana bo postać na niskim lv dostaje załóżmy 100 expa - x3 to będzie 300.
Postać na wysokim lv 2000 - x3 to już jest 6000. Przepaść rośnie.

Z resztą i tak złota jest za dużo w grze a Ty chcesz to jeszcze zwiększyć?
_________________
Najnowszy MF3 trailer!
 
 
skulio 
Użytkownik



Level: 1
Wiek: 35
Dołączył: 29 Sie 2006
Wysłany: 17-05-2008, 09:56   

Na zmniejszenie inflacji też miałem pomysł ale został bez echa...

A co do tego, że przepaść rośnie? A niech rośnie, nie oszukujmy się ta gra jest po to by admin na niej zarabiał... co z tego, że będą przepaście. Liczy się atrakcyjność gry, która przekłada się na zyski.

Edit: Przemyślałem to i jednak nie wzrośnie przepaść. Co z tego, że większy level dostanie te 6k expa, a lvl 5 tylko 300? w końcu lvl 5 do szóstego potrzebuje tylko 1k expa a 100+ po parę milionów. Tak czy inaczej różnica levelowa nie powinna się zmienić.
_________________
Ostatnio zmieniony przez skulio 17-05-2008, 10:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Sodowodoo 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Sodowodoo
Level: 92
Wiek: 32
Dołączył: 17 Sty 2008
Skąd: Linki
Wysłany: 17-05-2008, 10:25   

i tu zgadzam się z moim poprzednikiem :P a tak w ogóle to jakaś forma promocji by się przydała :D może nie akurat ta na początku tematu, ale jest coś potrzebne xD
_________________
Niech wszyscy o tym pamiętają: My-fantasy nigdy się nie kończy :P
 
 
 
Lag 
Użytkownik



Level: 1
Dołączył: 13 Lut 2007
Wysłany: 17-05-2008, 10:42   

O ile pamiętam to coś takiego już było ;)

Mnie pomysł się bardzo podoba... Można to uzasadniać, że w tym okresie jest zwiększony przyrost potworów. Jednak jeśli to miało być tak często jak 2 dni w ciągu miesiąca to musiałby być ustalony termin np. 1 i 30 dzień miesiąca... Nie żeby było jak z turniejami, że nie wiadomo kiedy który będzie (oczywiście jest jakiś tam okres 10-19 dzień, ale nie zawsze jest w tych granicach)
_________________
 
 
Selene 
Użytkownik



Profesja: Mag
Level: 48
Wiek: 40
Dołączyła: 23 Lut 2007
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Wysłany: 17-05-2008, 10:43   

skulio napisał/a:
Na zmniejszenie inflacji też miałem pomysł ale został bez echa...

Interesujące, gdzie w świecie My Fantasy zaobserwowałeś inflację ?! :smile:

Wydaje mi się, że Twój pomysł jest całkiem dobry, ale patrząc na niego tylko z perspektywy ewentualnych zarobków Twórców gry. Bardzo prawdopodobne jest to, że gracze w celach szybszego "apgrejdu" łatwiej pozbywaliby się swych świnkowych oszczędności.

Nie wiem tylko czy gra kiedykolwiek ucierpi z powodu braku zainteresowania. Mało realne, więc jaki cel ma ta propaganda? :wink:
_________________
KOwca z Bananowca ^^
 
 
 
skulio 
Użytkownik



Level: 1
Wiek: 35
Dołączył: 29 Sie 2006
Wysłany: 17-05-2008, 10:46   

Zwiększenie ilości graczy, zysków, rozgłosu...

Przykład z innej beczki. Google też raczej nie ucierpi z braku zainteresowania, ale mimo to wymyśla nowe bajery takie jak np google earth. Czemu? Większe zyski, utrzymanie potentatu na rynku. Internet ma t do siebie, że jak nie jesteś agresywny i twórczy to tracisz pozycję.

A co do inflacji to może inaczej- wartość nabywcza pieniądza. Szczerze teraz jest jak za Polski komunistycznej... płacimy miliardami, a nie setkami.
_________________
 
 
AnthraX 
Użytkownik



Dołączył: 05 Maj 2008
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 17-05-2008, 11:01   

Pomysł według mnie jest dobry.Większy exp zwiększa zainteresowanie, ale musi to być z umiarem.Ja bym proponował żeby takie bonusy były wprowadzane na czas jakiś świąt.Jak będzie taki bonus 2-3 razy w miesiącu to będą gracze narzekali że krótko, że mogli by częściej to dawać, a tak to by były kilka razy w roku.Na przykład: Boże narodzenie i brak opłaty targowej,11 listopada 3x więcej złota z potworków, Sylwester/Nowy Rok 2x większy exp itp.I takie rozwiązanie miało by korzyści dla gry.Gracze by wykupywali pkt. ruchu w okresie kiedy exp jest większy żeby szybciej lvl nabić.
_________________
 
 
 
Corso 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 1
Dołączył: 15 Cze 2007
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-05-2008, 11:09   

Cytat:
Pomysł jest prosty... Można by było wprowadzić okresy czasowe(np. 3 dni) zwiększonego jakiegoś tam bonusu. Na przykład trzy dni xp z mnożnikiem 3x, albo zwiększone złoto z potworów czy też ilość/jakość wypadających rzeczy.


1. Złoto ? I tak jest dużo + targ.
2. Rzeczy ? Zamiast 4 eliksirów z duchów gothar dostane 12 ? No wybaczcie, ale...

Graczy jest dużo tylko są leniwi i zamiast sie trochę pomęczyć to rezygnują bo "Pierwszy boss jest za trudny" (oczywiście nie wszyscy).

Poza tym nie zawsze dużo ludu=kasa - przecież nie wszyscy kupują usługi.
 
 
kiriki-kun 
Użytkownik



Level: 43
Dołączył: 11 Kwi 2008
Wysłany: 17-05-2008, 11:40   

jestem jak najbardziej za
 
 
Simon08 
Użytkownik



Level: 1
Wiek: 31
Dołączył: 10 Kwi 2006
Wysłany: 17-05-2008, 12:31   

Jestem na tak ale tylko na mnożenie expa (ewentualnie AP).
Myślę że nawet exp x3 to za dużo, x2 wystarczyłoby.
Oczywiście event byłby losowy (mam nadzieję) i nie byłoby 3 dni tylko 12-18 godzin.
Nie byłoby żadnych informacji w mf ani na forum (po pewnym czasie każdy by się domyślił).
Co do złota i itemów wstrzymam się :>
 
 
 
kiriki-kun 
Użytkownik



Level: 43
Dołączył: 11 Kwi 2008
Wysłany: 17-05-2008, 12:32   

ja tam uważam, że expa można by wogóle nbie zwiększać. Tylko AP.
 
 
skulio 
Użytkownik



Level: 1
Wiek: 35
Dołączył: 29 Sie 2006
Wysłany: 17-05-2008, 13:10   

Kurcze blade ale się uczepiacie słówek... Jakbyście nie zauważyli na początku tego zdania było "Na przykład"
Chodzi o sam pomysł a nie czego by on dotyczył. Co do jakości itemów chodziło raczej o to, że zamiast jednej skóry dzika wypadały by dwie czy tam później łuski. Bosy by zostały tak jak były... tam i tak są przypisane z góry przedmioty.

A co do tego czy by były ogłaszane te bonusy czy nie to oczywiście, że tak. Taka wiadomość w aktualnościach przyniosłaby właśnie ten efekt, że ludzie kupowaliby te dodatkowe usługi.
_________________
 
 
InSaNe
[Usunięty]

Wysłany: 17-05-2008, 16:04   

skulio dokladnie
jestem na tak
tylko zeby nie bylo przesadzone,i to powinno byc raz na miesiac maxymalnie

a np na szzczegolne okazje jak Swieta Wielkanocne/Bozego Narodzenia jakies jeszcze lepsze bonusy,lub questy z mikolajem tak jak ostatnio:)
 
 
Kactuzz 
Tester



Profesja: Wojownik
Wiek: 33
Dołączył: 23 Cze 2006
Wysłany: 17-05-2008, 16:57   

Taki bonus jak maksymalnie nagrody x2 przez max 1 dzień jak np 1 kwietnia może i by przeszedł.
Ale za niedługo up więc będziecie mieli dużo więcej ;P
_________________
Najnowszy MF3 trailer!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom