W tym pomyśle chodzi głównie o marketing, ale o tym później. Dodatkową zaletą jest urozmaicenie gry no i przyciągnięcie tym samym większej ilości graczy.
Pomysł jest prosty... Można by było wprowadzić okresy czasowe(np. 3 dni) zwiększonego jakiegoś tam bonusu. Na przykład trzy dni xp z mnożnikiem 3x, albo zwiększone złoto z potworów czy też ilość/jakość wypadających rzeczy.
Na gospodarce wirtualnej by się to raczej nie odbiło negatywnie ponieważ jest to ogólnoświatowe zdarzenie i wzrost pieniędzy dotyczyłby wszystkich, a więc równowaga zostałaby zachowana.
Jeśli chodzi o gospodarkę realną to raczej by to przyniosło zyski ponieważ część graczy żeby podciągnąć poziom kupowałoby dodatkowe ruchy itp.
Oczywiście takie zdarzenia mogłyby występować w miarę często (2 razy w miesiącu?)
Równowaga nie będzie zachowana bo postać na niskim lv dostaje załóżmy 100 expa - x3 to będzie 300.
Postać na wysokim lv 2000 - x3 to już jest 6000. Przepaść rośnie.
Z resztą i tak złota jest za dużo w grze a Ty chcesz to jeszcze zwiększyć?
Na zmniejszenie inflacji też miałem pomysł ale został bez echa...
A co do tego, że przepaść rośnie? A niech rośnie, nie oszukujmy się ta gra jest po to by admin na niej zarabiał... co z tego, że będą przepaście. Liczy się atrakcyjność gry, która przekłada się na zyski.
Edit: Przemyślałem to i jednak nie wzrośnie przepaść. Co z tego, że większy level dostanie te 6k expa, a lvl 5 tylko 300? w końcu lvl 5 do szóstego potrzebuje tylko 1k expa a 100+ po parę milionów. Tak czy inaczej różnica levelowa nie powinna się zmienić.
_________________
Ostatnio zmieniony przez skulio 17-05-2008, 10:43, w całości zmieniany 1 raz
i tu zgadzam się z moim poprzednikiem a tak w ogóle to jakaś forma promocji by się przydała może nie akurat ta na początku tematu, ale jest coś potrzebne
_________________ Niech wszyscy o tym pamiętają: My-fantasy nigdy się nie kończy
Mnie pomysł się bardzo podoba... Można to uzasadniać, że w tym okresie jest zwiększony przyrost potworów. Jednak jeśli to miało być tak często jak 2 dni w ciągu miesiąca to musiałby być ustalony termin np. 1 i 30 dzień miesiąca... Nie żeby było jak z turniejami, że nie wiadomo kiedy który będzie (oczywiście jest jakiś tam okres 10-19 dzień, ale nie zawsze jest w tych granicach)
Na zmniejszenie inflacji też miałem pomysł ale został bez echa...
Interesujące, gdzie w świecie My Fantasy zaobserwowałeś inflację ?!
Wydaje mi się, że Twój pomysł jest całkiem dobry, ale patrząc na niego tylko z perspektywy ewentualnych zarobków Twórców gry. Bardzo prawdopodobne jest to, że gracze w celach szybszego "apgrejdu" łatwiej pozbywaliby się swych świnkowych oszczędności.
Nie wiem tylko czy gra kiedykolwiek ucierpi z powodu braku zainteresowania. Mało realne, więc jaki cel ma ta propaganda?
Przykład z innej beczki. Google też raczej nie ucierpi z braku zainteresowania, ale mimo to wymyśla nowe bajery takie jak np google earth. Czemu? Większe zyski, utrzymanie potentatu na rynku. Internet ma t do siebie, że jak nie jesteś agresywny i twórczy to tracisz pozycję.
A co do inflacji to może inaczej- wartość nabywcza pieniądza. Szczerze teraz jest jak za Polski komunistycznej... płacimy miliardami, a nie setkami.
Pomysł według mnie jest dobry.Większy exp zwiększa zainteresowanie, ale musi to być z umiarem.Ja bym proponował żeby takie bonusy były wprowadzane na czas jakiś świąt.Jak będzie taki bonus 2-3 razy w miesiącu to będą gracze narzekali że krótko, że mogli by częściej to dawać, a tak to by były kilka razy w roku.Na przykład: Boże narodzenie i brak opłaty targowej,11 listopada 3x więcej złota z potworków, Sylwester/Nowy Rok 2x większy exp itp.I takie rozwiązanie miało by korzyści dla gry.Gracze by wykupywali pkt. ruchu w okresie kiedy exp jest większy żeby szybciej lvl nabić.
Profesja: Wojownik
Level: 1
Dołączył: 15 Cze 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-05-2008, 11:09
Cytat:
Pomysł jest prosty... Można by było wprowadzić okresy czasowe(np. 3 dni) zwiększonego jakiegoś tam bonusu. Na przykład trzy dni xp z mnożnikiem 3x, albo zwiększone złoto z potworów czy też ilość/jakość wypadających rzeczy.
1. Złoto ? I tak jest dużo + targ.
2. Rzeczy ? Zamiast 4 eliksirów z duchów gothar dostane 12 ? No wybaczcie, ale...
Graczy jest dużo tylko są leniwi i zamiast sie trochę pomęczyć to rezygnują bo "Pierwszy boss jest za trudny" (oczywiście nie wszyscy).
Poza tym nie zawsze dużo ludu=kasa - przecież nie wszyscy kupują usługi.
Jestem na tak ale tylko na mnożenie expa (ewentualnie AP).
Myślę że nawet exp x3 to za dużo, x2 wystarczyłoby.
Oczywiście event byłby losowy (mam nadzieję) i nie byłoby 3 dni tylko 12-18 godzin.
Nie byłoby żadnych informacji w mf ani na forum (po pewnym czasie każdy by się domyślił).
Co do złota i itemów wstrzymam się
Kurcze blade ale się uczepiacie słówek... Jakbyście nie zauważyli na początku tego zdania było "Na przykład"
Chodzi o sam pomysł a nie czego by on dotyczył. Co do jakości itemów chodziło raczej o to, że zamiast jednej skóry dzika wypadały by dwie czy tam później łuski. Bosy by zostały tak jak były... tam i tak są przypisane z góry przedmioty.
A co do tego czy by były ogłaszane te bonusy czy nie to oczywiście, że tak. Taka wiadomość w aktualnościach przyniosłaby właśnie ten efekt, że ludzie kupowaliby te dodatkowe usługi.
_________________
InSaNe [Usunięty]
Wysłany: 17-05-2008, 16:04
skulio dokladnie
jestem na tak
tylko zeby nie bylo przesadzone,i to powinno byc raz na miesiac maxymalnie
a np na szzczegolne okazje jak Swieta Wielkanocne/Bozego Narodzenia jakies jeszcze lepsze bonusy,lub questy z mikolajem tak jak ostatnio:)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach