Ja proponuję bez minusów, to mają być dodatki.
Fiolka XXX lv1 = Dodaje 1 do XXX na 1h
Ampułka XXX lv1 = Dodaje 1 do XXX na 2h
Flaszeczka XXX lv1 = Dodaje 1 do XXX na 4h
Butelka XXX lv1 = Dodaje 1 do XXX na 8h
I wraz z levelem wzrastałaby liczba jaka dodaje nam do statystyki. I jeśli mamy np. 15 lvl Możemy maksymalnie używać lv15 płynów. Czas zależy od nazwy (Fiolka, Ampułka, Flaszeczka, Butelka) a od levela zalezy ile dodaje do statystyki XXX.
Jak dla mnie to po prostu bez... niezbyt dobry pomysł... Najpierw dopracuj temat i wytłumacz ściślej o co chodzi bo na razie szczego zrozumialem to prawie nic... tzn. mikstura daje coś, na kolejnym levelu jeszcze cos innego - opracuj jakies wzory na to, a jeszcze z kolejnej strony to poprostu troche odjęło by to uroku karczmie i jej oryginalnosc. Wiem że troche namieszalem ale sie troche spiesze : )
Profesja: Wojownik
Level: 112
Wiek: 31 Dołączył: 13 Maj 2007
Wysłany: 22-06-2008, 16:36
wedlug mnie wszystko bylo wytlumaczone... w karczmie mozesz kupic miksture ktora kosztuje tyle co ustali gm mikstura dodaje +10 do czegos - 10 do czegos na jakis czas i mozna byc pod wplywem tylko 1.
Profesja: Wojownik
Nick: Alcadeias
Level: 100
Dołączył: 19 Mar 2008
Wysłany: 29-06-2008, 17:18
Według mnie mogłoby być losowo, np. w przedziale -100 +50. Wtedy kupowanie trunku byłoby ryzykiem ponieważ możesz więcej stracić niż zyskać
Kubi13 [Usunięty]
Wysłany: 29-06-2008, 20:05
Bardzo dobry pomysł...pod warunkiem, że te trunki będą miały działanie czasowe...bo Ci z dużą kasą ^^ kupią sobie takich od **** i będą że tak napiszę ponad wszystkimi
Ale ogólnie bardzo dobry pomysł
[ Dodano: 29-06-2008, 20:07 ]
Shey napisał/a:
Może być też napój Bogów. Kosztował by z 3mln i dodawałby 5-10 ruchów. Skąd taki pomysł ?
bo nieraz zdarzyło ci się zapomnieć o ruchach i utknęłeś na środku pola z cennym eq i modlisz się zęby Cię nie zaatakowli
To jest bardzo dobry pomysł ^^ czasami mi się tak zdarza Przydała by się taka opcja...chociaż pewnie Admin powie....że można sobie przecież wykupić ruchy przez Allpay albo SMS'em.., :573:
DObre ,dobre ale powinny byc te trunki w jakis skrzyniach albo po wykonaniu jakiejs misji i dostaniu jej od jakies tam postaci ale mysle ze 1 godz to za duzo i powinny byc one tylko na 1-2 walki
Ja proponuje coś takiego:
1.Za bossów się dostaje takie coś, zanosisz to do karczmy i dopłacasz specjalnemu członkowi xd
2.ten człowiek robi ci to i dopłacasz.np:1 lvl niee na pierwszym nie, tam 5 cena 5.000, 10 cena15.000i tak dalej czyli 2 razy więcej co 5 lvl plus poprzednia cena.
3.np: w langenburgu trunek dodaje przez 24h 100% wartości gemów wspomagających, w innym mieście np:devos 100% atrubutów jeszcze w innym 2 razy więcej uników itp.
4. opcja 24h leczenia, czyli dajesz 2 punkty MF i np:zostajesz przed miastem i jak ktoś cię zaatakuje i przeżyjesz to cię to leczy, natomiast jeśli cię nikt, ani nic nie zaatakuje dostajesz zwrot 1 punkt MF.
5. trunki które sprawiają że idziesz jak pijany czyli że nikt na mapie cię nie złapie (do rymu mi poszło) chodzisz jak pijany i walczysz jak pijany, (ale w końcu każdy zna legende o pijanym mistrzu) raz nie trafisz a raz masz dużo uników.
7.wypowiadajcie się, ale przed wypowiedzią na mój temat piszcie comando61.
6. dziękuje.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach