Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
24-02-2015, 23:37
atak 'fizyczny' i 'magiczny'
Autor Wiadomość
fnatic 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Shinro
Level: 666
Wiek: 31
Dołączył: 24 Sty 2007
Skąd: Gdynia
Wysłany: 08-08-2008, 23:23   atak 'fizyczny' i 'magiczny'

jak wszyscy już zauważyliśmy w profilu zamiast ilości MP jest wyświetlany atak 'fizyczny' bądź 'magiczny' . jest to wspaniała zmiana ;] lecz ma luki . na s3 postanowiłem sprawdzić jak to działa . jest to oparte TYLKO na statach z bazy . wystarczy dać 1 pkt więcej w magię niż w siłę i mamy atak 'magiczny' a w rzeczywistości walimy z fizycznego . proponuję aby to zmienić żeby brało pod uwagę inteligencję [czy ma ustawione walenie z gemu czy fizyka] oraz staty z eq [czy ktoś nie założył broni wojownika a jest magiem, na low lvl to starczy aby zdjąć na hita] . przez tą lukę myslimy że idziemy na walkę z np. magiem a się okazuje że wali z łapy i idziemy na hita .
_________________
 
 
 
Howard Webb 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: DruGs
Level: 12
Dołączył: 06 Sie 2008
Skąd: Kraków
Wysłany: 08-08-2008, 23:52   

Ale weź to pod uwagę że jeżeli będziesz chciał walczyć np. z magiem, on ustawi sobie w inteligencji [atak fizyczny 100% i kupi sobie najtańszy eq dla woja...ty mu wysyłasz pojedynek na daną godzinę...a on zmienia eq i inte :/ ...co wtedy?
 
 
 
Skailer 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Skailer
Level: 150
Wiek: 29
Dołączył: 31 Maj 2007
Wysłany: 08-08-2008, 23:54   

Nawet jeżeli kupi taką broń to i tak chyba jak damy profil eq na anty maga lub jesteśmy anty magiem to ten atak nie będzie tak przerażająco duży żeby nas łatwo zdjął...
Pomysł świetny g;)
_________________
Arena: Moderator [ Zasady ] [ Regulamin ] [ Ogłoszenia ]

| Gospoda: Skailer Shuntzz 85g | Wojownik/Kucharz/Złodziej |
 
 
Lag 
Użytkownik



Level: 1
Dołączył: 13 Lut 2007
Wysłany: 09-08-2008, 01:40   

Skailer napisał/a:
to ten atak nie będzie tak przerażająco duży żeby nas łatwo zdjął...

bredzisz g:P na wyższych levelach taka przewaga daje nam bardzo duże szanse na zadanie przeciwnikowi przynajmniej 85% HP, co w 99 przypakach na 100 kończy się porażką.

Cytat:
Ale weź to pod uwagę że jeżeli będziesz chciał walczyć np. z magiem, on ustawi sobie w inteligencji [atak fizyczny 100% i kupi sobie najtańszy eq dla woja...ty mu wysyłasz pojedynek na daną godzinę...a on zmienia eq i inte :/ ...co wtedy?

przyczyniam się do tego zdania, nie jestem na NIE, jako o wprowadzeniu innego systemu zaliczania ataków, ale o inne rozwiązanie, to o ile nie ułatwi, to wręcz utrudni sprawiedliwą walkę ;)
_________________
 
 
CraZy_CrY 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Cred
Level: 55
Wiek: 27
Dołączył: 28 Cze 2008
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 09-08-2008, 06:55   

na nie. Unikając Tutaj Spamu Chciałbym Powiedzieć, że zawsze wój może jakiś gem mieć ubiera się, że jest wojem, a jak przyjdzie co do czego to okazuje się, że nasz kochany wój jest magiem. Inteligencja w poju domyślna eq na woja, a tu znienacka nas mag atakuje i co? klękamy, Jak już mówiłem CAŁKOWICIE NA NIE :wink:
 
 
 
michalek122 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: michal122
Level: 8
Wiek: 27
Dołączył: 04 Sie 2008
Wysłany: 09-08-2008, 07:55   

GOOD IDEA xD
_________________
:502: :001: :504:
:503: :001: :505:
 
 
 
Kactuzz 
Tester



Profesja: Wojownik
Wiek: 33
Dołączył: 23 Cze 2006
Wysłany: 09-08-2008, 08:51   

Mówisz, że wystarczy dac 1 punkt w magie więcej. Ale żeby miec jako taki atak musisz dac dużo do obu typów ataku. To się tylko sprawdza na anty, ze zwykłym graczem hity są za słabe.
_________________
Najnowszy MF3 trailer!
 
 
Bolek 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Bolek
Level: 140
Wiek: 31
Dołączył: 26 Paź 2007
Wysłany: 09-08-2008, 11:51   

Moje zdanie zlikwidować noobstatów a ten atak fizyczny/magiczny może zostać bo jest spoko tylko wszystką co zastosuje admin zchodzi na psy przez Neo (noobstatow
_________________
Obecnie postacią Bolek nie gram. Dlatego że nie da się walczyć na salamandri. Dnia 25.01.09 Postać usunięta [GM] Mnietuniema dzięki za bana... Bo bym tej postaci nigdy nie usunął i grał w to "gówno" następne 2lata... Pozdro.
 
 
Kactuzz 
Tester



Profesja: Wojownik
Wiek: 33
Dołączył: 23 Cze 2006
Wysłany: 09-08-2008, 12:01   

Bolek napisał/a:
a ten atak fizyczny/magiczny może zostać bo jest spoko

Podpis:
Cytat:
Nowy Upek Był super!!!! z wyjątkiem 1 opcji a mianowicie atak "fizyczny/magiczny" <== Przez to skończyłem z taką wspaniałą grę :(

Zdecyduj się...
_________________
Najnowszy MF3 trailer!
 
 
Corso 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 1
Dołączył: 15 Cze 2007
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-08-2008, 12:15   

Cytat:
przez tą lukę myslimy że idziemy na walkę z np. magiem a się okazuje że wali z łapy i idziemy na hita .


Good ;]

Ja jakoś nigdy nie zauważałem znaczącej różnicy po zmianach eq z woja na maga i odwrotnie. Po prostu mając dobre staty, atry, gemy (nie chodzi tu o witki i inteligencji) jesteśmy w stanie wygrać. Poza tym to dobra zapora na anty, a noobstaty (nadal dziwi mnie to słowo g:\ ) są teraz po prostu śmieszne... mag zawsze kosił takich na speeda i dmg z atry, a woj zdejmuje ich teraz jednym krytykiem. Więc...
 
 
Aldarion 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Dołączył: 03 Cze 2006
Skąd: Númenor
Wysłany: 09-08-2008, 13:08   

Teraz płaczecie, że nie widzicie ile mag ma many i nie potraficie określić czy jest to ten wasz 'noobstat' a w rzeczywistości hiter - i teraz moje pytanie: gdy hiterem jest woj, po czym widzicie czy nim jest czy nie? Po liczbie liter w nicku?
 
 
Maryskowo
Użytkownik



Nick: s1.CHITLER 2.Marycha
Level: 153
Dołączył: 23 Lip 2008
Wysłany: 09-08-2008, 13:14   

Po prostu mało jest takich wojów xD
 
 
Aldarion 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Dołączył: 03 Cze 2006
Skąd: Númenor
Wysłany: 09-08-2008, 13:17   

Skoro jest mało takich wojów to nic nie stoi wam na przeszkodzie dodać więcej w inteligencję kosztem witalności.
Za pomoc w rozpracowaniu statystyk na 'noobstatów' dziękować nie musicie.
 
 
Ukryty_Samuraj 
Użytkownik


Profesja: Mag
Level: 117
Wiek: 31
Dołączył: 07 Sty 2007
Skąd: Zamość
Wysłany: 10-08-2008, 18:12   

Dobrze jest tak jak jest.
Mając np. 200 magii bazowej, nie mam zamiaru dać 201 punktów w siłę, tylko po to, żeby ktoś myślał, że jestem wojem. Nic nie zmieniać.
_________________
Samuraj Amidamaru

Pieniądze w karczmie:494G
 
 
 
Roddi 
Użytkownik



Nick: Earthquake
Level: 32
Dołączył: 08 Sty 2008
Wysłany: 11-08-2008, 18:03   

fnatic napisał/a:
wystarczy dać 1 pkt więcej w magię niż w siłę i mamy atak 'magiczny' a w rzeczywistości walimy z fizycznego


Takie coś to chyba tylko ma bardzo małych lv...

Ukryty_Samuraj napisał/a:
Dobrze jest tak jak jest.
Mając np. 200 magii bazowej, nie mam zamiaru dać 201 punktów w siłę, tylko po to, żeby ktoś myślał, że jestem wojem. Nic nie zmieniać.


Dokładnie.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom