Zauwazylem ze magowie w broniach na ten sam lvl co rycerze maja o 2 sloty na gemy wiecej. Jest to absolutne minimum zeby niby bylo sprawiedliwie(wiadomo gem ataku i leczenia). Tyle ze po 1wsze zeby mag mogl dorownac ryckowi i miec cos w rodzaju krytyka potrzebuje ze 2 gemy ataku (2 rozne elementy lub 1 silny drugi slaby). Po drugie gemy wspomagajace- gem szczescia daje knightowi i uniki i krytyki i celnosc magowi tylko uniki i celnosc ale ten gem olac;p, wazniejsze jest to ze knight ma 1 gem ataku a mag nie ma 1 gemu ktory by dawal do sily ataku i many (jak normalnie daje powiekszanie tej statystyki), tylko to jeszcze jest podzielone na 2 gemy, jeden daje sile drugi mane. W zwiazku z powyzszymi ilosc slotów w broniach dla magow powinna byc wieksza o 3 (tak naprawde 4 ale juz widze te posty krytyki i bluzgow) a na wiekszych lvl jeszcze wieksza roznica bo chyba nie jest sprawiedliwe np zalozone 8 gemow sily kontra 4 magii i 4 mp.
poznaj najpierw dobrze system gry a potem pisz posty tego typu
gemy szczęścia nie dają wojowi nic prócz większej szansy na cios krytyczny (ten gem nie daje żadnych uników czy celności ani magom ani wojom)
ja walczę zawsze tylko jednym gemem ofensywnym i nie jęczę z tego powodu.
gemy mp do pewnego lvl nie są potrzebne gdyż bazowe mp wystarcza na odpowiednia ilość ataku/leczenia wiec slotów nie trzeba zwiększać.
pograj trochę dłużej, pokombinuj z różnymi ustawieniami i będzie dobrze
_________________
"Nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów, dopóki nie poznałem internetu" S.Lem
gemy mp do pewnego lvl nie są potrzebne gdyż bazowe mp wystarcza na odpowiednia ilość ataku/leczenia wiec slotów nie trzeba zwiększać.
na poczatku gry ilosc many starczala mi chyba na 5 atakow (uzywajac max gemu na swoj lvl) bez uzupelniania many. Obecnie na 50 lvl bez gemow mp starczyloby mi na 2(i poł) ataki i caly czas ta wartosc sie zmniejsza - jedyne wyjscie to zostac noobstatem albo uzywac slabych gemow (i miec atak tyle co knight bez krytyka) albo miec kilka mp+ co wiaze sie ze ze strata slotow.
Woj
Siła - Gem Siły
HP - HP Plus
Mag
Magia - Gem magi
MP - MP Plus
Jak widzisz obydwie klasy potrzebuja 2 rodzajów gemów ;s .
A jeśli mag ma leczenie to dla czego ma miec wiecej slotów w broniach ? to moze dla wojów zrobią jakieś leczenie czy cos ? hmm ? -.-
na poczatku gry ilosc many starczala mi chyba na 5 atakow (uzywajac max gemu na swoj lvl) bez uzupelniania many. Obecnie na 50 lvl bez gemow mp starczyloby mi na 2(i poł) ataki
Poruszałem ten problem podczas ostatniego update, ale na odpowiedni balans nie było czasu, więc trzeba czekać na kolejną okazję (tak, może tego dożyjemy)..
Klaczu napisał/a:
Woj
Siła - Gem Siły
HP - HP Plus
Mag
Magia - Gem magi
MP - MP Plus
Czy to znaczy, że Magowi nie potrzebne są gemy HP Plus? Większej bzdury nie słyszałem..
_________________ Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów. S. Lem
To patrz:
5 gemów siły na full = 100% więcej siły
Nie można mieć jej więcej, nawet jakbyś założył 10
gemów siły to i tak by Ci dawały 100%.
Chciałbym zauważyć, że magowi zupełnie nie są potrzebne gemy szczęścia
( chyba, że na bossy, żeby krytyków na waliły ).
A na graczy magom gemy lucka się nie przydadzą,
ponieważ lepiej jest jak cały czas wali krytyka,
to wtedy znienacka Ci nie walnie.
Więc to prezentuje się tak:
Mag
5 hp plusów
5 gemow magii
5 gemow speeda
5 mp plusow
i któreś z gemów wspomagających
Woj
5 hp plusów
5 gemow magii
5 gemow speeda
5 gemow lucka
i któreś z gemów wspomagających
To patrz:
5 gemów siły na full = 100% więcej siły
Nie można mieć jej więcej, nawet jakbyś założył 10
gemów siły to i tak by Ci dawały 100%.
Chciałbym zauważyć, że magowi zupełnie nie są potrzebne gemy szczęścia
( chyba, że na bossy, żeby krytyków na waliły ).
A na graczy magom gemy lucka się nie przydadzą,
ponieważ lepiej jest jak cały czas wali krytyka,
to wtedy znienacka Ci nie walnie.
Więc to prezentuje się tak:
Mag
5 hp plusów
5 gemow magii
5 gemow speeda
5 mp plusow
i któreś z gemów wspomagających
Woj
5 hp plusów
5 gemow magii
5 gemow speeda
5 gemow lucka
i któreś z gemów wspomagających
A co da magowi gem szczęścia oprócz samego szczęścia,
które jest potrzebne do krytyków ?
Zresztą:
Shark napisał/a:
Chciałbym zauważyć, że magowi zupełnie nie są potrzebne gemy szczęścia
( chyba, że na bossy, żeby krytyków na waliły ).
A na graczy magom gemy lucka się nie przydadzą,
ponieważ lepiej jest jak cały czas wali krytyka,
to wtedy znienacka Ci nie walnie.
Nawet ADI kiedyś wspominał,
że lepiej jest kiedy woj wali cały czas krytyki
niż kiedy padają one np. co 5-6 cios
Po drugie gemy wspomagajace- gem szczescia daje knightowi i uniki i krytyki i celnosc magowi tylko uniki i celnosc ale ten gem olac;p.
Po pierwsze to jest nei prawda gem szczescia daje tylko krytyk (mag tez moze załozyc zeby unikac krytyka) po drugie gadasz jak potrzaskany. A na sam koniec to jestes nobek i poznaj system gry jak juz Ci pisali gracze powyzej ^^ a pozniej gadaj takie głupoty
A i jeszcze jedno 8 gemów siły Ci nic nie da gdyz tylko 100%
pare porad
1.Jeśli Cie złapie i polecą Ci łzy kup chusteczki albo idz do taty niech Cie przytuli
2.prosta sprawa zrób też woja
3.Jeśli denerwujesz sie przegranymi pograj w jakieś gry towarzyskie typu macao tysiąc na kurnik
haha a to sie niezle usmiałem mag noszacy gemy szczescia
dajać w szczescie w magu podnosi sie celnosc magiczna i szczescie..
zreguły jest tak ze woja od maga ma trzy do 4 razy wiecej szczescia..
a no i inaczej mają się statystyki bazowe do statystyk z ekwipunkiem, ale to juz wyższa półka
_________________ Remont Jawy 350 - 100 %
LiverPool [Usunięty]
Wysłany: 21-09-2008, 18:51
co?
1. Mag ma po to te sloty więcej żeby miał na MP+
nie wiem o co ci chodzi mag jeszcze musi ładować MP jak mu walisz więcej niż pół HP to raczej wygrasz... Co jeszcze dla tych woi chcecie może 8miksów w 1 turze... przykro.pl
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach