Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
24-02-2015, 23:34
Mp...kolejna glupia dyskusja?
Autor Wiadomość
aNisek 
Użytkownik



Level: 1
Wiek: 35
Dołączył: 19 Mar 2008
Wysłany: 01-01-2009, 12:49   

to by nie było akurat fajne .... ;D Fana Twój pomysł is evil !

Każdy dawałby po 1 w drugą statystykę by masować atak - lepszy pomysł jest , by nie było tylko nieznanego lecz w zaleznosci od tego w co je więcej

atak:

fizyczny/magiczny (jesli wiecej sily)
magiczny/fizyczny (jesli wiecej magii)

sytuacja nie uwzględniała by drugiej statystyki jeśli stanowiłoby to dany % głównego typu ataku
 
 
SaKe 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Cervantez
Level: 230
Wiek: 31
Dołączył: 27 Paź 2006
Wysłany: 01-01-2009, 13:03   

Pomysly Fany i mnietuniema wydaja sie najlepsze^^

a i sorry Michul-z tego co sobie uzbieralem z informacji,wywnioskowalem,jak juz mowilem,ze to mocny noobstat i ma atak w granicy- 6-8k,czyli musialem sie ubrac max na maga-cale eq,gemy,i przestawilem inte zeby na poczatku leczyc sie eliksirem

i myslisz,ze gdyby nie bylo mp,nie zauwazylbym,ze ma te ponad 600mp i cos smierdzi?
_________________


pyry nie som strofe
Pisze nie poprawnie po polskiemu.
 
 
 
Fanatyko 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Fanatyko
Level: 120
Wiek: 37
Dołączył: 21 Kwi 2006
Wysłany: 01-01-2009, 15:16   

aNis: Chodzi mi o to, że osoba z atakiem "nieznany" by miała problemy z umówieniem się z kimś na walkę i dlatego by to nie było zbyt efektywną taktyką. Bo po co maskować? Jedynie w turnieju takie coś może zdać rezultat, ale w takim wypadku ustawiasz się max na obie obrony i jak nie padasz na hita to walka jest w większości przypadków wygrana.
_________________
"I've felt the hate rise up in me...
Kneel down and clear the stone of leaves...
I wander out where you can't see...
Inside my shell, I wait and bleed..."
 
 
 
Tomi
Prawie Admin


Profesja: Mag
Level: 1
Świat: 1+2+4
Dołączył: 18 Cze 2005
Wysłany: 01-01-2009, 20:49   

Samo określenie "typ ataku" jest rzeczywiście trochę niefortunne, co oczywiście można zmienić. Można by przyjąć że jeśli siła > 2*magia = profesja wojownik, po środku hybryda, i mag jeśli magia > 2*siła
 
 
SaKe 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Cervantez
Level: 230
Wiek: 31
Dołączył: 27 Paź 2006
Wysłany: 01-01-2009, 20:54   

hmm Tomi bylbym wdzieczny gdybyscie to wprowadzili-trzeba tylko odpowiednio wzor dopasowac i bedzie dobrze
_________________


pyry nie som strofe
Pisze nie poprawnie po polskiemu.
 
 
 
EdwinOdesseiron 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Edwin
Level: 145
Wiek: 35
Dołączył: 27 Gru 2008
Skąd: Płock/W-wa
Wysłany: 01-01-2009, 22:01   

Tomi napisał/a:
Samo określenie "typ ataku" jest rzeczywiście trochę niefortunne, co oczywiście można zmienić. Można by przyjąć że jeśli siła > 2*magia = profesja wojownik, po środku hybryda, i mag jeśli magia > 2*siła

No, mamy poparcie Tomiego ;) czyli oby temat powędrował do propozycji, a może i do szybkiej realizacji. Zastanawiam się nad tą dwójką - na wysokich lvl lepsze by było co najmniej 3. Więc może 2 dla low lvl ( < 50 ? ) i potem 3? Jak sądzicie?
(jedynie sypie się to dla lvl <5 ale tam się jeszcze nie walczy PvP )
_________________

 
 
Fanatyko 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Fanatyko
Level: 120
Wiek: 37
Dołączył: 21 Kwi 2006
Wysłany: 02-01-2009, 00:26   

Oj tam 2.. walnąć zapobiegawczo 20 i już.. tylko czy standardowa "dycha" jest brana pod uwagę czy tylko to co powyżej niej? :D Bo tu się by rodził problem na niskich levelach :D
_________________
"I've felt the hate rise up in me...
Kneel down and clear the stone of leaves...
I wander out where you can't see...
Inside my shell, I wait and bleed..."
 
 
 
Gslkobziak
[Usunięty]

Wysłany: 02-01-2009, 00:54   

No wiecie osobiscie gram na 2s.. ale ten viktor to juz kurwa jest porazka codzien albo co 2 patrze sobie medale za rank patrze ooo viktor.... +1500 ranka i patzre sobie w rankig atu ktos spada o miejsca.. tak samo było w przypadku Scofield .... ustawił sie na WOJA z walka z VIKTOR a tu .. ? mag ;O i z0nk..
oto walka. http://w2.my-fantasy.net/...hp?r_id=9739794

widac ze dziecko robi nonstop niema na co kaski wydawac.. traci ciezko zdobyta kase mamy zdobyta wieczorami oh.. dzieci .. przykro patrzec na rankerrow co traca rank z takimi psami wojo/magami pozdro..
 
 
EdwinOdesseiron 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Edwin
Level: 145
Wiek: 35
Dołączył: 27 Gru 2008
Skąd: Płock/W-wa
Wysłany: 02-01-2009, 01:17   

Fanatyko napisał/a:
tylko czy standardowa "dycha" jest brana pod uwagę czy tylko to co powyżej niej? :D Bo tu się by rodził problem na niskich levelach :D

No racja, najprostsze rozwiązanie jest najlepsze ;) czyli trzebaby nie brać początkowych 10 pkt... I rozwiązanie zadziała na każdym lvl równie dobrze.
A potem upierałbym się przy czynniku 3 (zauważcie, że np w eq na maga i tak obrony fizycznej jest ponad 4x mniej)
Fana, Ty tak nie przesadzaj, bo jeszcze te botki łażące w kółko pod miastem zaczną robić "nieznany" żebyśmy ich nie atakowali xD
_________________

 
 
SaKe 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Cervantez
Level: 230
Wiek: 31
Dołączył: 27 Paź 2006
Wysłany: 02-01-2009, 09:26   

tia...no mysle,ze jesli atak jest 3 razy (lub mniej) wiekszy/mniejszy od magii to moglby byc atak nieznany/hybryda,tylko musialaby sie tez pojawic notka w newsach
_________________


pyry nie som strofe
Pisze nie poprawnie po polskiemu.
 
 
 
Tomi
Prawie Admin


Profesja: Mag
Level: 1
Świat: 1+2+4
Dołączył: 18 Cze 2005
Wysłany: 02-01-2009, 18:32   

albo 2 albo nic.
Jestem zdania, że taktyka na dwa rodzaje ataku jest ciekawa i nie mam zamiaru całkowicie jej likwidować.
Każdy będzie miał wybór czy chce zaryzykować i zaatakować "hybrydę" czy też nie chce.

Ewentualnie może zostać po staremu tylko zmienię opis, że to nie "typ ataku" tylko "więcej pkt w magię/siłę" - żeby było jasne
 
 
EdwinOdesseiron 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Edwin
Level: 145
Wiek: 35
Dołączył: 27 Gru 2008
Skąd: Płock/W-wa
Wysłany: 02-01-2009, 19:02   

Cytat:
albo 2 albo nic.
Jestem zdania, że taktyka na dwa rodzaje ataku jest ciekawa i nie mam zamiaru całkowicie jej likwidować.
Każdy będzie miał wybór czy chce zaryzykować i zaatakować "hybrydę" czy też nie chce.

Właśnie większy współczynnik daje większą swobodę ludziom z typem "hybryda". Mając ten typ mogą mieć x razy więcej któregoś stata. Z kolei mniejszy daje możliwość tego co zrobił Viktor, z tymże nie będzie to 220/221 siły/magii, tylko np 140/281 przy wyświetlanym "mag".
Ale każde rozwiązanie będzie lepsze niż to, co jest teraz, więc czekam na zmiany ^^
_________________

 
 
SaKe 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Cervantez
Level: 230
Wiek: 31
Dołączył: 27 Paź 2006
Wysłany: 03-01-2009, 01:09   

Tomi to daj to co uwazasz za stosowne-tylko daj stosowna wzmianke w newsach,zeby gracze wiedzieli ocb
_________________


pyry nie som strofe
Pisze nie poprawnie po polskiemu.
 
 
 
Jarus 
Game Master


Level: 1
Dołączył: 30 Paź 2006
Wysłany: 03-01-2009, 01:27   

Z tego co tyu wyczytalem uwazam ze propozycja mnietuniema bylaby najlepszym rozwiazaniem
_________________
Myslenie nie boli
 
 
SaKe 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Cervantez
Level: 230
Wiek: 31
Dołączył: 27 Paź 2006
Wysłany: 03-01-2009, 12:08   

Jarus, moze...w sumie nie jest zle-oblicza procent i pokazuje procent wiekszej statystyki
_________________


pyry nie som strofe
Pisze nie poprawnie po polskiemu.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom