a i sorry Michul-z tego co sobie uzbieralem z informacji,wywnioskowalem,jak juz mowilem,ze to mocny noobstat i ma atak w granicy- 6-8k,czyli musialem sie ubrac max na maga-cale eq,gemy,i przestawilem inte zeby na poczatku leczyc sie eliksirem
i myslisz,ze gdyby nie bylo mp,nie zauwazylbym,ze ma te ponad 600mp i cos smierdzi?
_________________
pyry nie som strofe
Pisze nie poprawnie po polskiemu.
aNis: Chodzi mi o to, że osoba z atakiem "nieznany" by miała problemy z umówieniem się z kimś na walkę i dlatego by to nie było zbyt efektywną taktyką. Bo po co maskować? Jedynie w turnieju takie coś może zdać rezultat, ale w takim wypadku ustawiasz się max na obie obrony i jak nie padasz na hita to walka jest w większości przypadków wygrana.
_________________ "I've felt the hate rise up in me...
Kneel down and clear the stone of leaves...
I wander out where you can't see...
Inside my shell, I wait and bleed..."
Samo określenie "typ ataku" jest rzeczywiście trochę niefortunne, co oczywiście można zmienić. Można by przyjąć że jeśli siła > 2*magia = profesja wojownik, po środku hybryda, i mag jeśli magia > 2*siła
Samo określenie "typ ataku" jest rzeczywiście trochę niefortunne, co oczywiście można zmienić. Można by przyjąć że jeśli siła > 2*magia = profesja wojownik, po środku hybryda, i mag jeśli magia > 2*siła
No, mamy poparcie Tomiego czyli oby temat powędrował do propozycji, a może i do szybkiej realizacji. Zastanawiam się nad tą dwójką - na wysokich lvl lepsze by było co najmniej 3. Więc może 2 dla low lvl ( < 50 ? ) i potem 3? Jak sądzicie?
(jedynie sypie się to dla lvl <5 ale tam się jeszcze nie walczy PvP )
Oj tam 2.. walnąć zapobiegawczo 20 i już.. tylko czy standardowa "dycha" jest brana pod uwagę czy tylko to co powyżej niej? Bo tu się by rodził problem na niskich levelach
_________________ "I've felt the hate rise up in me...
Kneel down and clear the stone of leaves...
I wander out where you can't see...
Inside my shell, I wait and bleed..."
Gslkobziak [Usunięty]
Wysłany: 02-01-2009, 00:54
No wiecie osobiscie gram na 2s.. ale ten viktor to juz kurwa jest porazka codzien albo co 2 patrze sobie medale za rank patrze ooo viktor.... +1500 ranka i patzre sobie w rankig atu ktos spada o miejsca.. tak samo było w przypadku Scofield .... ustawił sie na WOJA z walka z VIKTOR a tu .. ? mag ;O i z0nk..
oto walka. http://w2.my-fantasy.net/...hp?r_id=9739794
widac ze dziecko robi nonstop niema na co kaski wydawac.. traci ciezko zdobyta kase mamy zdobyta wieczorami oh.. dzieci .. przykro patrzec na rankerrow co traca rank z takimi psami wojo/magami pozdro..
tylko czy standardowa "dycha" jest brana pod uwagę czy tylko to co powyżej niej? Bo tu się by rodził problem na niskich levelach
No racja, najprostsze rozwiązanie jest najlepsze czyli trzebaby nie brać początkowych 10 pkt... I rozwiązanie zadziała na każdym lvl równie dobrze.
A potem upierałbym się przy czynniku 3 (zauważcie, że np w eq na maga i tak obrony fizycznej jest ponad 4x mniej)
Fana, Ty tak nie przesadzaj, bo jeszcze te botki łażące w kółko pod miastem zaczną robić "nieznany" żebyśmy ich nie atakowali
tia...no mysle,ze jesli atak jest 3 razy (lub mniej) wiekszy/mniejszy od magii to moglby byc atak nieznany/hybryda,tylko musialaby sie tez pojawic notka w newsach
_________________
pyry nie som strofe
Pisze nie poprawnie po polskiemu.
albo 2 albo nic.
Jestem zdania, że taktyka na dwa rodzaje ataku jest ciekawa i nie mam zamiaru całkowicie jej likwidować.
Każdy będzie miał wybór czy chce zaryzykować i zaatakować "hybrydę" czy też nie chce.
Ewentualnie może zostać po staremu tylko zmienię opis, że to nie "typ ataku" tylko "więcej pkt w magię/siłę" - żeby było jasne
albo 2 albo nic.
Jestem zdania, że taktyka na dwa rodzaje ataku jest ciekawa i nie mam zamiaru całkowicie jej likwidować.
Każdy będzie miał wybór czy chce zaryzykować i zaatakować "hybrydę" czy też nie chce.
Właśnie większy współczynnik daje większą swobodę ludziom z typem "hybryda". Mając ten typ mogą mieć x razy więcej któregoś stata. Z kolei mniejszy daje możliwość tego co zrobił Viktor, z tymże nie będzie to 220/221 siły/magii, tylko np 140/281 przy wyświetlanym "mag".
Ale każde rozwiązanie będzie lepsze niż to, co jest teraz, więc czekam na zmiany ^^
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach