Tak jak mówię zmiana jest drobniutka- w normalnej walca taka sytuacja nie zdarzy się prawie nigdy.
Co ty za przeproszeniem fanzolisz. Ja mam ustawione tak ze jak ktos ma tyle hp ze mam go na 90% na hita to sie nie lecze tylko hitam. Jezeli nie potrafisz ustawic inteligencji to nie moj problem
EdwinOdesseiron napisał/a:
Tak jak mówię zmiana jest drobniutka- w normalnej walca taka sytuacja nie zdarzy się prawie nigdy.
Co ty za przeproszeniem fanzolisz. Ja mam ustawione tak ze jak ktos ma tyle hp ze mam go na 90% na hita to sie nie lecze tylko hitam. Jezeli nie potrafisz ustawic inteligencji to nie moj problem
Mozesz powiedziec co ty pieprzysz? hiter jak sama nazwa wskazuje sklada hitem. inteligencja nic tu nie pomoze. tak jak wczesniej ktos napisal build ten ma duzo slabosci.. tylko nie tak latwo je wykorzystac. mag wystarczy ze ma wymaksowany przeciwny atrybut to ma szanse go zlozyc z hita (przykladowo na hitera z wiatrem hybrydka z ziemia) ale woj ma przesrane.. krytyk raczej nie starczy. sa to tylko slabsze przypadki. unik? owszem. unikniesz 1, 2 raz. ale za 3 razem trafi i i tak wyjdzie na plus jezeli masz przykladowo 2k ranka... wiec co tu komu po tych slabosciach jak te nooby atakuja tak dlugo az trafia...;] tak samo jak z tymi 158hp tak samo z tymi noobstatami jest to cholerna loteria... i nic na to nie poradzisz. wiec tak jak napisalem wczesniej. gracz ktory po otrzymaniu 51% obrazen (np z 1000hp zostanie mu 499hp) i sie nie wyleczy(nie wyleczy sie w pierwszej turze, bo wiadomo ze liczba mikstor do uzycia jest ograniczona) ma zmniejszany atak o jakas polowe. liczba noobstatow sie zmniejszy.. na high lvlach napewno
Tak jak mówię zmiana jest drobniutka- w normalnej walca taka sytuacja nie zdarzy się prawie nigdy.
Co ty za przeproszeniem fanzolisz. Ja mam ustawione tak ze jak ktos ma tyle hp ze mam go na 90% na hita to sie nie lecze tylko hitam. Jezeli nie potrafisz ustawic inteligencji to nie moj problem
Masz go "na 90% na hita"? To widzisz, przegrywasz 10% walk głupią intą (w końcu możesz dobić go później). Masz się czym chwalić ...
Cytat:
gracz ktory po otrzymaniu 51% obrazen (np z 1000hp zostanie mu 499hp) i sie nie wyleczy(nie wyleczy sie w pierwszej turze)
To żeby zmiana dotyczyła tylko pierwszej tury to też jakiś pomysł, chociaż wtedy ns pije elka i w drugiej ma już pełny hit... jedyna różnica to to że w drugiej turze już duuużo łatwiej dać dubla niż w pierwszej.
MichuL napisał/a:
speederów (imho najlepszy build przeciwko hitterom)
Nie wiem co masz na myśli ... ja na swoim lvl dubluję każdego, więc zapewne jestem najszybszy... a mimo to z absolutnie nikim -także ns- nie miałem dubla w pierwszym ruchu (ok jeszcze kwestia eq na speed ale to mniejsza różnica). Jeśli masz na myśli unik- to jego nigdy nie możesz być pewien.
Więc proszę- rozwiń co miałeś na myśli.
To żeby zmiana dotyczyła tylko pierwszej tury to też jakiś pomysł, chociaż wtedy ns pije elka i w drugiej ma już pełny hit... jedyna różnica to to że w drugiej turze już duuużo łatwiej dać dubla niż w pierwszej.
W drugiej rundzie noobstatowi doubla wali sie na 90%... a tak poza. jezeli wyleczy sie raz... to musi sie leczyc kolejne 3 razy wiec w ktorej z tych tur napewno dostanie doubla.
PS. Do mojego przedmowcy: skoro tak mowisz to sam grasz hiterem.. naucz sie grac normalnie.. po update 2007 admini mowili"nauczcie sie dawac w obrony" w pewien sposob narzucili sposob rozdawania statystyk. wiec teraz ja powiem. naucz sie dawac w cos wiecej niz magia i hp( ewentualnie odrobine obron)
nie narzucili żadnego sposobu rozdawania statystyk, hitera można pokonać dając nie tylko w obrony, a to, że ktoś uznaje hiterów, wcale nie znaczy, że sam gra takim buildem, po prostu potrafi sobie z takim poradzić
równie dobrze mozna by zrobic cos takiego jak berserk (wiem ze jeset na todo) ze jak ktos ma juz minimalna ilosc hp to zadaje potezne ciosy bo jest w furii...np w final fantasy XII tak jest...a co do tego pomyslu to tez jest dobry ale wg mnie powinno to byc rozlozone procentowo tzn ze np osoba ktora ma ponizej pol hp i atakuje ma 50% szans ze jej cios bedzie slabszy o ilestam...jakis algorytm po prostu trzebaby zrobic
llludek, dokladnie to samo napisalem pare postow wyzej. czytaj wszystko
MichuL napisał/a:
nie narzucili żadnego sposobu rozdawania statystyk, hitera można pokonać dając nie tylko w obrony, a to, że ktoś uznaje hiterów, wcale nie znaczy, że sam gra takim buildem, po prostu potrafi sobie z takim poradzić
Narzucili sposob rozdawania statystyk. inaczej tego nazwac nie mozna. statyztyki ekwipunku zmienily sie diametralnie. nikt juz nie moze rozdawac statystyk tak jak rozdawal wczesniej. a napewno jesli chodzi o np speedera czy luckera i ja nie bede robil statow na hitera gdyz wtedy moze byc ciezko speeder. mnie zmiecie chcesz robic staty na hiterow to sobie rob. ja na nich nie widze innego sposobu niz anty. ( jesli powiesz ze nie pojedzie mnie speeder to ci zaraz pokaze walke speeder woj vs antywoj mag i pojechalem go jak chcialem....)
jeśli nie widzisz innego sposobu niż anty to jest twój problem, zmiany ekwipunku nie uszczupliły możliwości, sprawiły, że trzeba od nowa pomyśleć
btw. woj kontra anty mag to trochę przesądzona walka
Oczywiscie. nie uszczuplily mozliwosci. lecz zniszczyly wszystkie stworzone do tamtej pory takty a napewno zmusily ich twurcow do ich zmiany. duzej
I nie antymag. tylko antywoj. tylko ze mag a skoro wypadlo mi z niego 500 ranka to chyba to do czegos zobowiazuje.... a mowi sie przeciez ze mag i woj sa na rowni wiec nie pierdziel ze walka byla przesadzona
Pomysł bez sensu w 100%.Trochę będzie dziwnie jeśli koleś z 10k ranqu zapomniał się uleczyć i zaatakuje go jakiś noob z pełnym hp i weźmie na 1 hit kolesia ,który był osłabiony.
Pomysł bez sensu w 100%.Trochę będzie dziwnie jeśli koleś z 10k ranqu zapomniał się uleczyć i zaatakuje go jakiś noob z pełnym hp i weźmie na 1 hit kolesia ,który był osłabiony.
Twoj mozg pracuje w pelni sprawnie? koles ktory ma 10k rank przez zadaniem ciosu sie leczy. a skoro ma 10k rank to da rade jeszcze wygrac chyba ze jest anty jak jest anty to ma pecha. to noobstaty sie nie lecza i dlatego maja miec oslabionego hita. a jezlei ten koles ma 10k ranka noobstatem to ma pecha bo ten rank straci i nauczy sie grac normalnie
Trochę będzie dziwnie jeśli koleś z 10k ranqu zapomniał się uleczyć i zaatakuje go jakiś noob z pełnym hp
Lucypher, nie o to chodzi... np po walce remisowej może się zdarzyć że postać skończy z małą ilością hp .. Ale to się zdarza już teraz więc nic nowego nie będzie! Albo się zdąży uleczyć, albo padnie tak jak jest to teraz - na pewno nie zaatakuje mając mało hp.
A Ty PhysX przestań o tym ranq bredzić... Kto z 10 k ranq zostawia postać pod miastem? Lub walczy nieuleczony? Chyba tylko ktoś kto kupił taką postać...
Lucypher, nie o to chodzi... np po walce remisowej może się zdarzyć że postać skończy z małą ilością hp .. Ale to się zdarza już teraz więc nic nowego nie będzie! Albo się zdąży uleczyć, albo padnie tak jak jest to teraz - na pewno nie zaatakuje mając mało hp.
jakby nie patrzal 10k ranka to nie malo. hybryda tyle nie ma. chyba ze na 100+ i tak jak powiedziales. co za ranker stoi na polu nawet po tym remisie? ja obstawialem expienie i niewyleczona postac po walce z potworkiem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach