dobry pomysł
Tylko żeby niezbyt dużego lvl bo wtedy by każdy zbankrutował
Temat jest ciekawy moim zdaniem.
Ale będzie ciężko wtedy z n00bstatami
Jeśli będą takie ziomki z pr0 eq z + 9 to nie da rady ich pokonać
W tym jest cały minus
Ostatnio zmieniony przez Kolorek 23-03-2009, 21:21, w całości zmieniany 1 raz
ale to i tak nie jest potrzebne bo masz roznego rodzaju uzbrojenie , uzbrojenie chroniace cie bardziej przed atakami magicznymi lub fizycznymi , oto w tym wlasnie chodzi zebys glowkowal jak dobrac staty i uzbrojenie na danego bossa oraz tego z ktorym bedziesz musial walczyc po tym ktorego obecnie musisz pokonac
Nave, to uzbrojenie daje tyle ile mój kot napłakał...
Pomysł oceniam na jako/tako ale jest pewien minus mianowicie na pvp będzie gra na wytrzymanie ciosu przeciwnika. Większe hp, mniejsza waga układania na reszte. To byłby problem nie? I jest następnu problem... Noobstaty. Każdy może ułożyć staty "5 w to, 5 w tamto." a jak bd. więcej w hp to bd mniej noobstatów? Właśnie mniej będzie sie liczyło rozdanie w inne statystyki...
Nave, to uzbrojenie daje tyle ile mój kot napłakał...
Pomysł oceniam na jako/tako ale jest pewien minus mianowicie na pvp będzie gra na wytrzymanie ciosu przeciwnika. Większe hp, mniejsza waga układania na reszte. To byłby problem nie? I jest następnu problem... Noobstaty. Każdy może ułożyć staty "5 w to, 5 w tamto." a jak bd. więcej w hp to bd mniej noobstatów? Właśnie mniej będzie sie liczyło rozdanie w inne statystyki...
No nie jestem pewien
Większość uzbrojenia służy jednak do obrony (zbroja, tarcza, hełm i buty). Do ataku służy tylko broń, czasami pierścień. Nie widzę przeszkód, żeby ułożyć to w ten sposób, by korzyści defensywne równoważyły albo nawet przewyższały korzysci ofensywne.
Profesja: Wojownik
Level: 70
Wiek: 32 Dołączył: 29 Mar 2008
Wysłany: 22-04-2009, 14:04
można by zrobić tak że ulepszyć można każdy przedmiot i każdy poziom zwiększa każdą właściwość przedmiotu o 1 % (atak, szczescie, szybkosc, uniki, "niecelnosc" itd.
w dodatku można by zrobić tak że na początku ma sie 100 % szans że poziom się podniesie, z każdym poziomem szansa maleje o 10 % aż to maksymalnego poziomu +10 , wtedy niemożliwe byłoby podniesienie poziomu przedmiotu. Wraz z poziomem broni, lub innego uzbrojenia zwiekszałby sie wymagany poziom który jest wymagany zeby ja zalozyc
mogłyby to być jakiś przedmiot który dajmy ma 0,01 %szans na to że wypadnie z potwora lub bardzo drogi kowal czy coś takiego/nagroda za quest
Wg mnie przyciągnęło by to do MFO wiele osób znudzonych obecną monotonnością.
Sam przeszedłem całą fabułę i mam wszystko co można w MFO mieć i nie gram już od ponad pół roku, a to by mnie na nowo przyciągnęło
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach