Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
24-02-2015, 23:39
Lvl broni i zbroji :)

Jesteś na ?
Tak
29%
 29%  [ 7 ]
Nie
70%
 70%  [ 17 ]
Głosowań: 24
Wszystkich Głosów: 24

Autor Wiadomość
MeTaL_GeaT 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: ArmoR (deleted)
Level: 33
Wiek: 34
Dołączył: 04 Cze 2009
Wysłany: 13-06-2009, 10:58   

Sharka gdzie tam jest napisane ze bron awansuje na kazdy lv he ?
Tam podalem przyklad jak by to bylo na 1lv a jak na 2 lv broni :)
_________________


Lepiej weż pisz testament iksde
 
 
 
Shark 
Użytkownik



Nick: Mickey
Dołączył: 22 Cze 2007
Wysłany: 13-06-2009, 12:36   

No to jeszcze gorzej, he ? Bo może awansować kilka razy na level, a nie co level, he ?
Cytat:

Nóz na 5 lv np. Atak na 1 lv +99
Nóz na 5 lv np. Atak na 2 lv +122


Dalej chcesz się ośmieszać? Broń awansowała na jednym lvl. Więc to nawet nie jest co 1 level...
marcin522 napisał/a:
Bronie podskakiwałyby co lv o np. 10%


Jak sobie wyobrażasz to, że po kilku levelach broń, która daje 4,5k obrażen i 2k ataku nagle daje 5k obrażen i 2,2k ataku? Nic w siłę by się nie pakowało. Co innego gdyby pakowało się również w te zbroje itp. Tylko, jest jedna sprawa. Na takim czymś skorzystali by tylko bossowcy. Jaka równowaga z ns? Jaki problem ns? Kolego, to, że oni Cię pokonują to już muszą być likwidowani?
 
 
marcin522 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Van_hellsing
Level: 167
Wiek: 30
Dołączył: 30 Lis 2007
Wysłany: 13-06-2009, 12:46   

Oni mnie nie pokonują :]
No to może te wartosci by sie zmiejszyło :)
Ale wiesz bron nagle dodaje 5k ataku a zbroja 1,2k :P
 
 
Shark 
Użytkownik



Nick: Mickey
Dołączył: 22 Cze 2007
Wysłany: 13-06-2009, 12:49   

No fajnie, fajnie, tyle, że strasznie spada efektywność.
 
 
marcin522 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Van_hellsing
Level: 167
Wiek: 30
Dołączył: 30 Lis 2007
Wysłany: 13-06-2009, 17:49   

Efektywnosc tu nic niema do rzeczy :P
Najwyzej bedzie mniejsza
 
 
Vaster
Użytkownik



Level: 28
Dołączył: 04 Cze 2009
Wysłany: 13-06-2009, 17:54   

Jak dla mnie ten pomysl jest zupelnie bezsensu.
Chcesz lepsze rzeczy, bronie ? Wbij lvl.
Jezeli ktos ma noz np. na 3lvlu i gorsze staty niz koles co ma noz na 1lvlu to i tak pewnie ten z gorszymi statami przegra.
Jak dla mnie jest dobrze tak jak jest, wszystko zalezy od stat,gemow i "normalnego" eq.
 
 
Fracksh 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Fracksh
Level: 111
Świat: 3
Wiek: 28
Dołączył: 26 Gru 2008
Skąd: Bw-o
Wysłany: 13-06-2009, 19:01   

Shark, chodziło mi o D2 i MFo, a o innych nie pomyślałem. :idea: Lecz w D2 (na serwerze StarGate, bo MapHack jest zabroniony na BN (ale chyba jest jakiś specjalny.. nie wiem dawno nie grałem w D2.. nie czepiajcie się)), a wracając do tematu, jest tam taki Ilvl (Item Lvl) który zwiększa szanse na lepszego crafta itemu... ale nie wiem co by to dało tutaj, chyba, że jeszcze coś by się wprowadziło, dzięki craftowanie miało by sens.

Ciekawostka!. Najrzadszym itemem w D2 jest GC (Great Charm pl. wielki talizman) z Baal'a na helu. Więc jak ktoś gra już wie czego szukać;>. Sryy za Offtop
_________________
 
 
 
rafficki
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Level: 22
Świat: 3
Dołączył: 13 Wrz 2007
Wysłany: 13-06-2009, 20:58   

Zdecydowanie NIE!
 
 
Misiopysio 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Level: 33
Dołączył: 12 Maj 2009
Wysłany: 14-06-2009, 12:24   

marcin522 napisał/a:
Ja proponuje tak:
Bronie podskakiwałyby co lv o np. 10%
Rękawice buty i pierscienie o np. 6%
I tu proponuje aby to hełmy podskakiwały o 15%
A zbroje o 10%
Zmiejszyło by to problem ns i równowaga mf by była taka sama.
Bo jak zbroje sie da ze podsakuke o 15% no to praktycznie każdy będzie walił mało :P
Będzie wystarczało po 10 obron i juz. A tak hełmy które zazwyczaj dają wiecej obr. mag niz fizycznej podskakują o 15%.


Bez sensu, po to masz nowe bronie i inne sprzęty żeby je wymieniać, organizowanie eq to tez element taktyki gry.



pozdrawiam
 
 
romerozz 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: RomeroZz
Level: 123
Wiek: 30
Dołączył: 20 Paź 2007
Wysłany: 17-06-2009, 19:08   

ale to nie logiczne;p
nie mozna trenowac broni jak juz to powinna tracic wytrzymalosc (ale jestem przeciw temu w mfo)
 
 
Mellord
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 132
Dołączył: 12 Cze 2009
Wysłany: 17-06-2009, 19:50   

zamknijcie temat 70% osob na chwile obecna jest na nie
 
 
XGumisX 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: XGumisX
Level: 124
Dołączył: 06 Sie 2008
Skąd: Puck
Wysłany: 18-06-2009, 16:05   

Ja jestem na nie ;/ Nooby by miały lepiej :sad:
 
 
 
Jurassa 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: BROVTHER
Level: 69
Dołączył: 23 Mar 2009
Wysłany: 18-06-2009, 16:55   

Jestem na NIE.

Misiopysio napisał/a:
Bez sensu, po to masz nowe bronie i inne sprzęty żeby je wymieniać, organizowanie eq to tez element taktyki gry.


Ma chłopak racje :)
_________________
Walka jest myśleniem, przewidywaniem ruchów przeciwnika. Walka bez myślenia jest jak broń bez amunicji. - by BROVTHER (Sorverture).
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom