Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
24-02-2015, 23:42
Czarne Skrzynie
Autor Wiadomość
Protec 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: Vic
Level: 148
Dołączył: 11 Kwi 2009
Wysłany: 07-07-2009, 22:34   

zdecydowanie na tak! jakieś urozmaicenie gry by się przydało
 
 
bartplomien 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: bartplomien
Level: 100
Świat: 3
Dołączył: 26 Lut 2009
Wysłany: 07-07-2009, 22:54   

ja również jestem na tak bo ktos kto ma 180 lvl to juz ma wszytskie bossy za soba i sie zacyzna nudzic :d moze to ucieszylo by graczy z wyzszymi lvl :d
 
 
 
Mcfreedi 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: mcfreedi
Level: 85
Dołączył: 21 Cze 2009
Wysłany: 08-07-2009, 17:25   

mysle ze sposob jest dobry ale nie podoba mi sie to ze klucze tyle kosztuja i to ze moze byc tam wszystko najlepiej by blyo gdyby mozna kupic klucz badz wykonac jakis dodatkowy quest a gdy nam sie quest nie uda wtedy moglibysmy kupic ale drogo ale znowu nie az tak ze np 15mln, co wy na to??
 
 
real madryt xD 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: real madryt xD
Level: 222
Dołączył: 21 Lip 2008
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 09-07-2009, 12:48   

Pomysl powiedzmy nei tyle dobry co ciekawey ale wydaje mi sie ze juz byly podobne . Mnie nie przeszkadzalo by wprowadzenie czegos takiego ale mysle ze te klucze sa troche zlym pomyslem bo to nie jest teleturniej jak ktos wczesnije pisal, klucze powinny byc równie dobrze schowane i powinno sie ich szukac.

Co do tego ze wysokie lvl by sie ucieszyly to watpie bo na np 180 lvl lepszy gracz juz ma wszytko co najlepsze na nawet szybciej ;)
 
 
Mr Grid 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Level: 10
Wiek: 30
Dołączył: 21 Cze 2009
Wysłany: 09-07-2009, 18:10   

Fajny pomysł + jak dla mnie
 
 
 
Fracksh 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Fracksh
Level: 111
Świat: 3
Wiek: 29
Dołączył: 26 Gru 2008
Skąd: Bw-o
Wysłany: 09-07-2009, 18:21   

real madryt xD napisał/a:
klucze powinny byc równie dobrze schowane i powinno sie ich szukac.


Wątpię, że będą jakieś klucze tylko to:

Jeżeli już by to miało wejść...
Cena pierwszego klucza - 10MF
Cena drugiego klucza - 20MF

(wiem, że ktoś to już pisał bo od Niego/Niej to skopiowałem;>)
_________________
 
 
 
SaKe 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Cervantez
Level: 230
Wiek: 32
Dołączył: 27 Paź 2006
Wysłany: 09-07-2009, 18:36   

tak, i na pewno rozsadni gracze kupia klucze za x punktow, zeby dostac jakies marne eq/nawet dobre eq, na ktore mozna po prostu polowac na targu///
_________________


pyry nie som strofe
Pisze nie poprawnie po polskiemu.
 
 
 
Kodzik 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 100
Dołączył: 31 Mar 2007
Wysłany: 09-07-2009, 18:56   

Idea pomysłu ciekawa gdyż w zamiarze chce ona troche urozmaicić gre. Wprowadzić w nią troche ożywienia a to na pewno jest na plus. Minusem napewno jest(byłaby) zbyt duża rozbieżność w nagrodach, które można byłoby uzyskiwać z tychże skrzynek a naprawde, a grałem w wiele gier online, czym mniej losowosci tym lepiej!!

Gdyby taka nowość miała nastapić optowałbym za tym by:
- mozliwośc pierwszej skrzynki była dostępna od któregoś n-poziomu już a nie od początku. Załózmy od 50 poziomu.. na początku i tak jest co robić więc gracze nudzić się nie beda;
- klucze i cena za nie do ustalenia? Mam tutaj troche inny pomysł. A mianowicie.. klucze należałoby szukać a nie kupować w sklepie. Ale też by się płaciło za nie!! Co przez to rozumiem i jak by to wyglądało? A mianowicie... załóżmy iż miałyby takie skrzynki być tylko w podziemiach itp a nie na mapie świata. Skrzynki nie byłoby wcale widać! W losowym miejscu zlokalizowany by był klucz! I każdy następny gracz miałby inną lokalizacje klucza by nie było że utarcie idziemy w jedno miejsce bo tak powiedział kumpel i tam jest. NIE!! Trzeba byłoby go szukać. Po odnalezieniu klucza w momencie wejścia na niego byłoby "Zabierz klucz" i w momencie gdybyśmy wcisneli to wyskoczyłoby np. "Specjalny klucz do czarnej skrzyni - cena 10MF" i gracz by decydował czy bierze czy nie. W momencie gdyby nie brał klucz znika. Automatycznie możliwośc czarnej skrzynki też. Lecz kiedy by wziął klucz w losowym miejscu na mapie pojawiłaby się czarna skrzynka i znów trzeba byłoby ją szukac!! :-D Troche by się człowiek nachodził, zapłacił MF i wykorzystał pktów ruchu ale decyduje się na pewną niewiadomą i na zabawe.
- co do najwazniejszej kwestii czyli nagród wprowadziłbym limit min oraz max by nie było jak tu zostało wielokrotnie powiedziane, że szczęscie wypaczyło wynik na który ktoś się starał. Czyli załózmy gracz mając ten 50 lvl mógłby zyskać coś(? - ale czego w sklepie sie normalnie nie kupi) z przedziału 35 - 65lvl czyli 15+/-... jest to powiedzmy sobie szczerze odpowiedni przedział... (Skoro teraz na 20lvlu pokonujemy Serafina, bierzemy kwiat niezapominajki i mamy szpade na 38lvl to jakoś nikt pretencji nie ma:D) Czy zabuży to gre? Nie powiedziałbym. Nie powiedziałbym by zaburzyło to też ilości złota na targu...a przekręty? Skoro skrzynki zaczeły by się np. od 50tego lvlu to minimalizuje to opcje przez oszustów szybkolvlowych bo by mieć choć ten 50lvl trzeba pograć więcej niz pare dni...

ale to tylko taki mój pomysł;)

Pozdrawiam. Kodzik :wink:
_________________
 
 
Mellord
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 132
Dołączył: 12 Cze 2009
Wysłany: 09-07-2009, 22:27   

a ja bym się zgodził z wprowadzeniem tego gdyby skrzynek do skrzynek pilnowali strażnicy (w każdym mieście 1), i żeby go dostać trzeba by stoczyć walkę ze strażnikiem, oczywiście w każdym kolejnym mieście strażnik jest silniejszy... np. strażnik, strażnik #2,itd... (nie było by kluczy do tych skrzynek)
Np. w eternii najgorsza wypadała by mikstura lv1, a najlepszy ćwiekowana zbroja...
 
 
Fracksh 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Fracksh
Level: 111
Świat: 3
Wiek: 29
Dołączył: 26 Gru 2008
Skąd: Bw-o
Wysłany: 09-07-2009, 23:20   

SaKe napisał/a:
klucze za x punktow, zeby dostac jakies marne eq/nawet dobre eq


SaKe to właśnie jest ryzyko;>... Jak to niektórzy mówią... nie ma ryzyka nie ma zabawy :twisted:

Mellord napisał/a:
#2,itd... (nie było by kluczy do tych skrzynek)


A niby czemu nie było by kluczy?... I dobrze by było gdyby były baaardzo dobrze ukryte...
_________________
 
 
 
SaKe 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Cervantez
Level: 230
Wiek: 32
Dołączył: 27 Paź 2006
Wysłany: 09-07-2009, 23:34   

Nie ma myslenia nie ma zabawy. Tylko idiioci wydadza mfy na niepewny zysk.
_________________


pyry nie som strofe
Pisze nie poprawnie po polskiemu.
 
 
 
Mellord
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 132
Dołączył: 12 Cze 2009
Wysłany: 09-07-2009, 23:41   

Fracksh napisał/a:
I dobrze by było gdyby były baaardzo dobrze ukryte...


pomyśl jak ktoś gra anty... nie będziie przeszukiwał całej mapki, bo zaatakuje go kilka potworków magia i ded...
kluczy? za mf odpada, a za kasę to nie wiem czy będziesz ryzykował 10 kk żeby Ci miksturka many lv5 wypadła... więc najlepiej jeśli w karczmie przy skrzyni będzie stał strażnik i po pokonaniu go dostajemy klucz, którym otwieramy skrzynię... strażnik atakował by nas dopiero gry 'najdziemy' postacią na skrzynie
 
 
Dragon1297 
Użytkownik



Level: 999
Dołączył: 13 Paź 2007
Wysłany: 10-07-2009, 12:24   

Mellord napisał/a:
w karczmie przy skrzyni będzie stał strażnik i po pokonaniu go dostajemy klucz, którym otwieramy skrzynię... strażnik atakował by nas dopiero gry

Po 1. Czemu w karczmie?
Po 2. Jest anty? Ma problem.
Po 3. "Nie ma ryzyka nie ma zabawy"
Po 4. 10kk to wcale nie dużo. Wystarczy 1 gem speeda na 5* sprzedać ;F
Po 5. To z anty moim zdaniem wymyśliłeś pod siebie.
Po 6. Po co robić nowe bossy , tylko od skrzynek ? g:hmm2
_________________
 
 
Mellord
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 132
Dołączył: 12 Cze 2009
Wysłany: 10-07-2009, 12:38   

Dragon1297 napisał/a:
Po 1. Czemu w karczmie?

a czemu na mapce?
Dragon1297 napisał/a:
Po 2. Jest anty? Ma problem.

To ma być dla wszystkich wygodne...
Dragon1297 napisał/a:
Po 3. "Nie ma ryzyka nie ma zabawy"

Nie jest to zabawą gdy dajesz 10kk a wypada Ci miksturka życia...
Dragon1297 napisał/a:
Po 4. 10kk to wcale nie dużo. Wystarczy 1 gem speeda na 5* sprzedać ;F

Na 50 lvlu to jest dużo, ma to być dla wszystkich, a nie tylko dla h-lvli
Dragon1297 napisał/a:
Po 5. To z anty moim zdaniem wymyśliłeś pod siebie.

Jestem hybrydą jak chcesz napisz do mnie na s2 to prześlę Ci walkę z wojem i z magiem
Dragon1297 napisał/a:
Po 6. Po co robić nowe bossy , tylko od skrzynek ? g:hmm2

A po co nie?
 
 
BarylkaSnK 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Angahm
Level: 165
Wiek: 30
Dołączył: 07 Lip 2009
Skąd: Sanok oczywiście
Wysłany: 10-07-2009, 13:08   

SaKe napisał/a:
Tylko idiioci wydadza mfy na niepewny zysk.


zgadzam się

pomysł dobry więc jestem na tak ale za kase MFową a nie punkty MF
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom