mysle ze sposob jest dobry ale nie podoba mi sie to ze klucze tyle kosztuja i to ze moze byc tam wszystko najlepiej by blyo gdyby mozna kupic klucz badz wykonac jakis dodatkowy quest a gdy nam sie quest nie uda wtedy moglibysmy kupic ale drogo ale znowu nie az tak ze np 15mln, co wy na to??
Pomysl powiedzmy nei tyle dobry co ciekawey ale wydaje mi sie ze juz byly podobne . Mnie nie przeszkadzalo by wprowadzenie czegos takiego ale mysle ze te klucze sa troche zlym pomyslem bo to nie jest teleturniej jak ktos wczesnije pisal, klucze powinny byc równie dobrze schowane i powinno sie ich szukac.
Co do tego ze wysokie lvl by sie ucieszyly to watpie bo na np 180 lvl lepszy gracz juz ma wszytko co najlepsze na nawet szybciej
Profesja: Wojownik
Level: 100
Dołączył: 31 Mar 2007
Wysłany: 09-07-2009, 18:56
Idea pomysłu ciekawa gdyż w zamiarze chce ona troche urozmaicić gre. Wprowadzić w nią troche ożywienia a to na pewno jest na plus. Minusem napewno jest(byłaby) zbyt duża rozbieżność w nagrodach, które można byłoby uzyskiwać z tychże skrzynek a naprawde, a grałem w wiele gier online, czym mniej losowosci tym lepiej!!
Gdyby taka nowość miała nastapić optowałbym za tym by:
- mozliwośc pierwszej skrzynki była dostępna od któregoś n-poziomu już a nie od początku. Załózmy od 50 poziomu.. na początku i tak jest co robić więc gracze nudzić się nie beda;
- klucze i cena za nie do ustalenia? Mam tutaj troche inny pomysł. A mianowicie.. klucze należałoby szukać a nie kupować w sklepie. Ale też by się płaciło za nie!! Co przez to rozumiem i jak by to wyglądało? A mianowicie... załóżmy iż miałyby takie skrzynki być tylko w podziemiach itp a nie na mapie świata. Skrzynki nie byłoby wcale widać! W losowym miejscu zlokalizowany by był klucz! I każdy następny gracz miałby inną lokalizacje klucza by nie było że utarcie idziemy w jedno miejsce bo tak powiedział kumpel i tam jest. NIE!! Trzeba byłoby go szukać. Po odnalezieniu klucza w momencie wejścia na niego byłoby "Zabierz klucz" i w momencie gdybyśmy wcisneli to wyskoczyłoby np. "Specjalny klucz do czarnej skrzyni - cena 10MF" i gracz by decydował czy bierze czy nie. W momencie gdyby nie brał klucz znika. Automatycznie możliwośc czarnej skrzynki też. Lecz kiedy by wziął klucz w losowym miejscu na mapie pojawiłaby się czarna skrzynka i znów trzeba byłoby ją szukac!! Troche by się człowiek nachodził, zapłacił MF i wykorzystał pktów ruchu ale decyduje się na pewną niewiadomą i na zabawe.
- co do najwazniejszej kwestii czyli nagród wprowadziłbym limit min oraz max by nie było jak tu zostało wielokrotnie powiedziane, że szczęscie wypaczyło wynik na który ktoś się starał. Czyli załózmy gracz mając ten 50 lvl mógłby zyskać coś(? - ale czego w sklepie sie normalnie nie kupi) z przedziału 35 - 65lvl czyli 15+/-... jest to powiedzmy sobie szczerze odpowiedni przedział... (Skoro teraz na 20lvlu pokonujemy Serafina, bierzemy kwiat niezapominajki i mamy szpade na 38lvl to jakoś nikt pretencji nie ma:D) Czy zabuży to gre? Nie powiedziałbym. Nie powiedziałbym by zaburzyło to też ilości złota na targu...a przekręty? Skoro skrzynki zaczeły by się np. od 50tego lvlu to minimalizuje to opcje przez oszustów szybkolvlowych bo by mieć choć ten 50lvl trzeba pograć więcej niz pare dni...
a ja bym się zgodził z wprowadzeniem tego gdyby skrzynek do skrzynek pilnowali strażnicy (w każdym mieście 1), i żeby go dostać trzeba by stoczyć walkę ze strażnikiem, oczywiście w każdym kolejnym mieście strażnik jest silniejszy... np. strażnik, strażnik #2,itd... (nie było by kluczy do tych skrzynek)
Np. w eternii najgorsza wypadała by mikstura lv1, a najlepszy ćwiekowana zbroja...
I dobrze by było gdyby były baaardzo dobrze ukryte...
pomyśl jak ktoś gra anty... nie będziie przeszukiwał całej mapki, bo zaatakuje go kilka potworków magia i ded...
kluczy? za mf odpada, a za kasę to nie wiem czy będziesz ryzykował 10 kk żeby Ci miksturka many lv5 wypadła... więc najlepiej jeśli w karczmie przy skrzyni będzie stał strażnik i po pokonaniu go dostajemy klucz, którym otwieramy skrzynię... strażnik atakował by nas dopiero gry 'najdziemy' postacią na skrzynie
w karczmie przy skrzyni będzie stał strażnik i po pokonaniu go dostajemy klucz, którym otwieramy skrzynię... strażnik atakował by nas dopiero gry
Po 1. Czemu w karczmie?
Po 2. Jest anty? Ma problem.
Po 3. "Nie ma ryzyka nie ma zabawy"
Po 4. 10kk to wcale nie dużo. Wystarczy 1 gem speeda na 5* sprzedać ;F
Po 5. To z anty moim zdaniem wymyśliłeś pod siebie.
Po 6. Po co robić nowe bossy , tylko od skrzynek ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach