A po co ci mod? Oni nie mają nic do gadania w kwestii gry, wszystko, kompletnie wszystko zależy tylko od Jacka i Tomiego ; > GMy, testerzy i inni też Ci nic nie pomogą, a już na pewno nie graficy
cybershot napisał/a:
Jest wogóle jakaś szansa, że Jacek albo Tomi się zaloguje i rozpatrzy tą propozycję? : ]
Szansa jest zawsze hehe.
Teraz to już prawie wszystkie propozycje są pod mf3 bo obecna wersja nie będzie rozwijana pod względem technicznym (chyba, że jakieś małe bajery).
Nie znacie jeszcze systemu walki (obawiam się, że sam Jacek także ;D) więc być może takie coś już zostało opracowane.
nieeeeee, wtedy nie wiadomo by bylo czy na przeciwnika sie ubrac na woja czy hybryde
cybershot, wątpie;p
Jak to nie?? : /
Woj Dużo obrony fiz + trochę magicznej
Mag Dużo obrony mag + trochę fizycznej
Np. można by się ubrać na woja tylko hełm założyć z obroną magiczną ; ]
[ Dodano: 19-07-2009, 00:45 ]
Ostatnio trochę nad tym wszy myślałem, i doszedłem do wniosku, że jeśli miałoby to wyeliminować anty to trzeba by obrażenia fizyczne i żywiołowe wprowadzić do broni w ilości mniej więcej po połowie czyli np Atak fizyczny 300, atak żywiołowy (ogień, lód, ziemia czy wiatr) 280.Te kilka obrażeń magicznych nie zredukuje liczby anty, co najwyżej zmusi ich to do dodania kilku pkt do inteligencji zamiast witalności.Kiedy wcześniej mówiłem, że to wykosi antych jakoś nie przemyślałem sobie wszystkiego dokładnie.Jeśli jednak miałoby to być wprowadzone po prostu dla urozmaicenia gry to niewielka ilość obrażeń magicznych musiałaby zostać dodana do broni wraz z karą do obrażen fizycznych w ilości mniej więcej wartości ataku magicznego.
Atak fizyczny 300, atak żywiołowy (ogień, lód, ziemia czy wiatr) 280.Te kilka obrażeń magicznych nie zredukuje liczby anty, co najwyżej zmusi ich to do dodania kilku pkt do inteligencji zamiast witalności.
Pomyśl koleś, gdzieś ty kurna widział woja, która ma identyczne obrażenia magiczne
jak i fizyczne... ?
Chcesz zredukować profesję do jednej - hybrydy. Nie, dziękuje ;>
cybershot napisał/a:
Jeśli jednak miałoby to być wprowadzone po prostu dla urozmaicenia gry to niewielka ilość obrażeń magicznych musiałaby zostać dodana do broni wraz z karą do obrażen fizycznych w ilości mniej więcej wartości ataku magicznego.
I tylko w tym celu może to zostać dodane. No chyba, że powstaną bronie
dla nowej profesji, hybrydy. No bo w końcu gra uwzględnia 3 profesje,
mimo, że wg FAQ itp są tylko 2 (mag i woj).
Jeśli miałyby powstać bronie na hybrydę to łącznie musiałyby
mieć taką samą ilość obrażeń co u woja atak z łapy a u maga z laski&gemu.
Ale tu nie chodzi o żadne hybrydy czy obojniaki tylko o to żeby wyeliminować antych.To jest propozycja, nikomu nic nie każę nic wprowadzać tylko podaję swój pomysł.
Przykro mi Cię rozczarować, ale anty też człowiek. Może wymyśl przy okazji coś Co wyeliminuje hybrydki, speederów, luckerów, noobstatów, hiterów itd?
W końcu anty podpada do tej samej kategorii. Jeśli woj wali tyle samo z magii co z fizyka to nie jest wojem tylko pieprzonym obojniakiem. Ty chcesz zabić magię w tej grze i zaszufladkować wszystko do jednej profesji...
Pomyśl koleś, gdzieś ty kurna widział woja, która ma identyczne obrażenia magiczne
jak i fizyczne... ?
Chyba pierwszy raz popieram Shark'a... To jak sie ma ktos na h lvlu ubrać jesli ma mało obron na maga czy na woja? i czy bedzie roznica miedzy magiem a wojem? wg mnie powinno byc 1/4 obrażeń przeciwnej prefesji np. 1000fizyk 250magia (woj) i odwrotnie dla maga.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach