Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
24-02-2015, 23:34
Zmiana w nowym Up`date
Autor Wiadomość
SaKe 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Cervantez
Level: 230
Wiek: 32
Dołączył: 27 Paź 2006
Wysłany: 29-01-2010, 18:38   

Mysle, ze po primo:
Wzor benerita jest ciekawy, moze cos z potega byloby stosowne?
np 10% ^1,2 +5%
Gdzie 10%-do ustalenia
1,2-potega
5%-staly czynnik

Po drugie, potworki tez powinny dawac proporcjonalnie wiecej expa, ap i golda.
_________________


pyry nie som strofe
Pisze nie poprawnie po polskiemu.
 
 
 
benerit
[Usunięty]

Wysłany: 29-01-2010, 18:45   

Drogi adminie, potaj proszę statystyki 4-7 poworków (z początku, środka i końca gry) może być na PM a dokonam eksprapolacji funkcji na kolejne przejścia gry i dostarczę matematyczne uzasadnienie.
 
 
Tomi
Prawie Admin


Profesja: Mag
Level: 1
Świat: 1+2+4
Dołączył: 18 Cze 2005
Wysłany: 29-01-2010, 19:09   

benerit napisał/a:
Drogi adminie, potaj proszę statystyki 4-7 poworków (z początku, środka i końca gry) może być na PM a dokonam eksprapolacji funkcji na kolejne przejścia gry i dostarczę matematyczne uzasadnienie.


najlepiej będzie się oprzeć na średnich obrażeniach bazowych.

początek ok. 30
100lv ~ 2000
200lv ~ 4500

admin już nad tym sam myśli, ale jak wymyślisz coś ciekawego to czemu nie wprowadzić Twojej wersji. Z tego co wiem są też jakieś ograniczenia implementacyjne co to samego wzoru - nie znam ich dokładnie.
 
 
Legolass 
Użytkownik



Profesja: Mag
Level: 7
Wiek: 30
Dołączył: 03 Lis 2007
Skąd: Tczew
Wysłany: 29-01-2010, 19:12   

A nie dało by się zrobić wyboru ? Jak już ktoś pokona Demona to wtedy wyświetlała by się opcja czy chcesz zresetować fabułę ? Jeżeli gracz wybrałby opcje gry dalej a później chciałby zresetować fabułę to kosztowało to by np. 100 mf.
_________________
Stary dobry Lamus :D
Mój mały rekord. :534:


s4 ~ Eddard
 
 
 
Tomi
Prawie Admin


Profesja: Mag
Level: 1
Świat: 1+2+4
Dołączył: 18 Cze 2005
Wysłany: 29-01-2010, 19:16   

Legolass napisał/a:
A nie dało by się zrobić wyboru ? Jak już ktoś pokona Demona to wtedy wyświetlała by się opcja czy chcesz zresetować fabułę ? Jeżeli gracz wybrałby opcje gry dalej a później chciałby zresetować fabułę to kosztowało to by np. 100 mf.


Nie będzie to zmienione.
Pokonałeś demona, uratowałeś świat ;) a mamusia nadal na ciebie czeka?
Bóstwa nadal życzą Ci powodzenia itp. Nikt na świecie nie wie że tego dokonałeś?
Za dużo zmian by to za sobą pociągało w kwestii zmiany niemal wszystkich dialogów NPC.
 
 
Legolass 
Użytkownik



Profesja: Mag
Level: 7
Wiek: 30
Dołączył: 03 Lis 2007
Skąd: Tczew
Wysłany: 29-01-2010, 19:18   

Można by dodać coś takiego, że :
Jestem już dorosły. Chciałbym wyruszyć w swoją drogę stworzyć rodzinę... itd. takie bajery przy rozmowie z matką, gdy przywieziesz brata.
_________________
Stary dobry Lamus :D
Mój mały rekord. :534:


s4 ~ Eddard
 
 
 
kimero93
Użytkownik


Nick: zahir16
Level: 235
Dołączył: 29 Sty 2010
Wysłany: 29-01-2010, 19:33   

Tomi miał bym do Ciebie prośbę czy byś mógł po pierwszym przejściu zrobić ulepszenie potworów o 10 % ?
A później powiększał np. co 10 % ?
Odpisz
 
 
Alurab 
Użytkownik



Nick: Sprite s2/MMAAGG s3
Level: 255
Dołączył: 10 Gru 2008
Wysłany: 29-01-2010, 19:52   

kimero93 napisał/a:
Tomi miał bym do Ciebie prośbę czy byś mógł po pierwszym przejściu zrobić ulepszenie potworów o 10 % ?
A później powiększał np. co 10 % ?


Może tego dotyczy cały temat?
_________________
Kiedyś pisałem z konta wrobelekek ale zostało zhakowane...

Piszę poprawnie po polsku


Lekcja używania forum, część 1
Lekcja używania forum, część 2
 
 
Skailer 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Skailer
Level: 150
Wiek: 29
Dołączył: 31 Maj 2007
Wysłany: 29-01-2010, 20:00   

Trochę mi tu zaspoilerowaliście tak apropo ;p
Tomi trzeba było dać więcej testerów g:P
Co do wątku kończenia, także o tym myślałem, jak legolas o tym wspomniał, ja wymyśliłem coś takiego, że po prostu nad mapką gry czy tam w ustawieniach, lub gdzieś pojawił się komunikat:
Cytat:
Gratulacje! Ukończyłeś fabułę gry, aby rozpocząć nową kliknij TUTAJ.

Nie każdy zaraz po pokonaniu ostatniego bossa chce być wywalany do wioski g;) Niektórzy by zrobili jeszcze zakupy, ekwipunek nowy kupili, chcieliby dobić jeszcze z parę leveli..
Co do wartości %, moim zdaniem 10-15% byłoby idealnie, 20% to już max. g;)
_________________
Arena: Moderator [ Zasady ] [ Regulamin ] [ Ogłoszenia ]

| Gospoda: Skailer Shuntzz 85g | Wojownik/Kucharz/Złodziej |
 
 
ManiakMFo 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Ice Axe
Level: 500
Świat: 3
Wiek: 34
Dołączył: 07 Mar 2009
Skąd: Darłowo
Wysłany: 29-01-2010, 20:16   

działajcie działajcie nad tym bo icek juz chciałby sobie spokojnie poexpić :DxD
_________________
Brak
 
 
 
ADIHC1 
Junior Admin
Game Master




Level: 132
Dołączył: 30 Paź 2006
Wysłany: 29-01-2010, 21:37   

Skailer napisał/a:
Nie każdy zaraz po pokonaniu ostatniego bossa chce być wywalany do wioski g;) Niektórzy by zrobili jeszcze zakupy, ekwipunek nowy kupili, chcieliby dobić jeszcze z parę leveli..

Możecie zrobić to przed walką z ostatnim bossem. Właśnie dlatego minek mimo, że doszedł na ostatni poziom krateru jako pierwszy, nie zdecydował się "zamknąć fabuły", tylko zajął się handlem i kompletowaniem ekwipunku.

Moim zdaniem obecne rozwiązanie jest dobre...
_________________
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów. S. Lem
 
 
Tomi
Prawie Admin


Profesja: Mag
Level: 1
Świat: 1+2+4
Dołączył: 18 Cze 2005
Wysłany: 29-01-2010, 21:59   

Siła potworów w drugim przejściu będzie wzrastać już "tylko" o 20%.
Niestety jakieś bardziej wymyślne wzory są trudne do zaimplementowania ze względu na to że takie rozwiązanie nie było planowane jak gra powstawała - zresztą system MF jest tak skonstruowany, że jak jakiś potworek jest o ileś tam słabszy to już jest łatwy bez względu na to czy jest słabszy o 100 czy 50 lv - nie ma więc sensu wzmacniać np. os czy wężów w Eterni - bo nawet gdy je wzmocnimy 5x to i tak będą bajecznie proste. Żeby było widać różnicę trzeba by osy wzmocnić prawie do poziomu potworów z krateru i potem kolejne potwory znowu o trochę, ale to sprawi że drugie przejście to będzie horror.
Zostajemy więc na razie przy tych 20%. Będzie to odczuwalne max za godzinę.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom