Mysle, ze po primo:
Wzor benerita jest ciekawy, moze cos z potega byloby stosowne?
np 10% ^1,2 +5%
Gdzie 10%-do ustalenia
1,2-potega
5%-staly czynnik
Po drugie, potworki tez powinny dawac proporcjonalnie wiecej expa, ap i golda.
_________________
pyry nie som strofe
Pisze nie poprawnie po polskiemu.
benerit [Usunięty]
Wysłany: 29-01-2010, 18:45
Drogi adminie, potaj proszę statystyki 4-7 poworków (z początku, środka i końca gry) może być na PM a dokonam eksprapolacji funkcji na kolejne przejścia gry i dostarczę matematyczne uzasadnienie.
Drogi adminie, potaj proszę statystyki 4-7 poworków (z początku, środka i końca gry) może być na PM a dokonam eksprapolacji funkcji na kolejne przejścia gry i dostarczę matematyczne uzasadnienie.
najlepiej będzie się oprzeć na średnich obrażeniach bazowych.
początek ok. 30
100lv ~ 2000
200lv ~ 4500
admin już nad tym sam myśli, ale jak wymyślisz coś ciekawego to czemu nie wprowadzić Twojej wersji. Z tego co wiem są też jakieś ograniczenia implementacyjne co to samego wzoru - nie znam ich dokładnie.
A nie dało by się zrobić wyboru ? Jak już ktoś pokona Demona to wtedy wyświetlała by się opcja czy chcesz zresetować fabułę ? Jeżeli gracz wybrałby opcje gry dalej a później chciałby zresetować fabułę to kosztowało to by np. 100 mf.
A nie dało by się zrobić wyboru ? Jak już ktoś pokona Demona to wtedy wyświetlała by się opcja czy chcesz zresetować fabułę ? Jeżeli gracz wybrałby opcje gry dalej a później chciałby zresetować fabułę to kosztowało to by np. 100 mf.
Nie będzie to zmienione.
Pokonałeś demona, uratowałeś świat a mamusia nadal na ciebie czeka?
Bóstwa nadal życzą Ci powodzenia itp. Nikt na świecie nie wie że tego dokonałeś?
Za dużo zmian by to za sobą pociągało w kwestii zmiany niemal wszystkich dialogów NPC.
Można by dodać coś takiego, że :
Jestem już dorosły. Chciałbym wyruszyć w swoją drogę stworzyć rodzinę... itd. takie bajery przy rozmowie z matką, gdy przywieziesz brata.
Trochę mi tu zaspoilerowaliście tak apropo ;p
Tomi trzeba było dać więcej testerów
Co do wątku kończenia, także o tym myślałem, jak legolas o tym wspomniał, ja wymyśliłem coś takiego, że po prostu nad mapką gry czy tam w ustawieniach, lub gdzieś pojawił się komunikat:
Cytat:
Gratulacje! Ukończyłeś fabułę gry, aby rozpocząć nową kliknij TUTAJ.
Nie każdy zaraz po pokonaniu ostatniego bossa chce być wywalany do wioski Niektórzy by zrobili jeszcze zakupy, ekwipunek nowy kupili, chcieliby dobić jeszcze z parę leveli..
Co do wartości %, moim zdaniem 10-15% byłoby idealnie, 20% to już max.
Nie każdy zaraz po pokonaniu ostatniego bossa chce być wywalany do wioski Niektórzy by zrobili jeszcze zakupy, ekwipunek nowy kupili, chcieliby dobić jeszcze z parę leveli..
Możecie zrobić to przed walką z ostatnim bossem. Właśnie dlatego minek mimo, że doszedł na ostatni poziom krateru jako pierwszy, nie zdecydował się "zamknąć fabuły", tylko zajął się handlem i kompletowaniem ekwipunku.
Moim zdaniem obecne rozwiązanie jest dobre...
_________________ Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów. S. Lem
Siła potworów w drugim przejściu będzie wzrastać już "tylko" o 20%.
Niestety jakieś bardziej wymyślne wzory są trudne do zaimplementowania ze względu na to że takie rozwiązanie nie było planowane jak gra powstawała - zresztą system MF jest tak skonstruowany, że jak jakiś potworek jest o ileś tam słabszy to już jest łatwy bez względu na to czy jest słabszy o 100 czy 50 lv - nie ma więc sensu wzmacniać np. os czy wężów w Eterni - bo nawet gdy je wzmocnimy 5x to i tak będą bajecznie proste. Żeby było widać różnicę trzeba by osy wzmocnić prawie do poziomu potworów z krateru i potem kolejne potwory znowu o trochę, ale to sprawi że drugie przejście to będzie horror.
Zostajemy więc na razie przy tych 20%. Będzie to odczuwalne max za godzinę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach