Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
24-02-2015, 23:40
Arena PvP
Autor Wiadomość
Kamaize 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Kamaize
Level: 400
Wiek: 31
Dołączył: 26 Lip 2008
Skąd: Słupsk
Wysłany: 25-02-2010, 17:00   

Cytat:
Po zebraniu chetnych:
Komunikat windowsowy w stylu "Zostales zaatakowany" o tresci "Rozpoczela sie walka na arenie!".


A gdyby gracz był offline to co by się działo? Może by zrobić oddzielną zakładkę w pojedynkach typu "Arena PvP" czy "Walki na Arenie".
 
 
Ashariel 
Użytkownik



Level: 666
Wiek: 40
Dołączył: 16 Lis 2005
Skąd: Leicester
Wysłany: 25-02-2010, 17:09   

Na moje offline = wypisanie z areny

~~edit~~

Chociaz po przemysleniu uwazam ze nie koniecznie, walka moglaby sie odbyc nawet jak ktos jest offline, komunikat tak jak "Zostales..." pojawialby sie po zalogowaniu.
_________________

http://old.my-fantasy.net/
 
 
 
ADIHC1 
Junior Admin
Game Master




Level: 132
Dołączył: 30 Paź 2006
Wysłany: 25-02-2010, 17:14   

real madryt xD napisał/a:
Nawet bedac hybrydka trzeba sie na walke odpowiednio ubrac HL nie mowie o niskich lvl bo tam do 20 lvl mozna stac przed miastem z jednym eq

Widzę, ze nie czytałeś moich poprzednich postów. Musisz przestać myśleć takimi kategoriami i uświadomić sobie, że nie ustawisz swojej postaci pod przeciwnika, ani Twój przeciwnik pod Ciebie - wygra ten, kto będzie miał bardziej uniwersalny set postaci.
_________________
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów. S. Lem
 
 
XVII07 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 210
Dołączył: 14 Sty 2010
Skąd: Śląśk
Wysłany: 25-02-2010, 18:13   

Ashariel no tak pomysł spoko tylko jak tomi napisał dużo bylo by z tą robotą i raczej to narazie nie wejdzie;/
_________________



Dyzgrafia... jest męcząca...
 
 
3siu 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: 3siu
Level: 118
Wiek: 33
Dołączył: 27 Lip 2008
Wysłany: 25-02-2010, 19:31   

ale pomysł jest ciekawy i można go chyba jeszcze przedyskutować. może będzie to jakiś pomysł do v3? ;p

a wracając do tematu, skoro walka odbywałaby się na zasadzie "Zostałeś zaatakowany" to czy wtedy nasza ilość HP i tak musiałaby być pełna, tak jak w przypadku pojedynku czy walki turniejowej.
_________________

[Gospoda 120 G - Krzysztop][3siu - Landern]

"Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości" - Terry Pratchett
 
 
 
Ashariel 
Użytkownik



Level: 666
Wiek: 40
Dołączył: 16 Lis 2005
Skąd: Leicester
Wysłany: 25-02-2010, 19:55   

3siu napisał/a:
a wracając do tematu, skoro walka odbywałaby się na zasadzie "Zostałeś zaatakowany" to czy wtedy nasza ilość HP i tak musiałaby być pełna, tak jak w przypadku pojedynku czy walki turniejowej.


Wydaje mi sie ze lepiej jakby hp nie uzupelnialo sie przed walka, trzeba by wtedy byc ostroznym i rozwaznie chodzic po mapie lub siedziec w miescie.
_________________

http://old.my-fantasy.net/
 
 
 
Kamaize 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Kamaize
Level: 400
Wiek: 31
Dołączył: 26 Lip 2008
Skąd: Słupsk
Wysłany: 25-02-2010, 20:43   

Ale wtedy nie przypominało by to walki a arenie tylko walkę PvP na mapie. Na arenę gdy wchodzili gladiatorzy to zawsze byli w pełni sił i mieli szansę pokonać przeciwnika w równej walce ;)
 
 
SaKe 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Cervantez
Level: 230
Wiek: 32
Dołączył: 27 Paź 2006
Wysłany: 25-02-2010, 21:06   

ADIHC1 napisał/a:
Widzę, ze nie czytałeś moich poprzednich postów. Musisz przestać myśleć takimi kategoriami i uświadomić sobie, że nie ustawisz swojej postaci pod przeciwnika, ani Twój przeciwnik pod Ciebie - wygra ten, kto będzie miał bardziej uniwersalny set postaci.

Tak Adi...
Ale zauwaz, ze HL w tym przypadku sa troszke dyskrimonowani.
Wystarczy zrobic wlasnie nsa, ewentualnie moze ktos (w znaczeniu: troche wiecej osob) odkryje wzor kto atakuje pierwszy i zyskuje spora przewage.
_________________


pyry nie som strofe
Pisze nie poprawnie po polskiemu.
 
 
 
Jarus 
Game Master


Level: 1
Dołączył: 30 Paź 2006
Wysłany: 25-02-2010, 23:54   

Ashariel napisał/a:
Udalo sie dolaczyc do areny. W Twojej kategorii levelowej X-Xlvl jest obecnie zapisanych X graczy, potrzeba jeszcze X chetnych aby walki sie rozpoczely. Uwazaj! Walka moze sie zaczac w kazdym momencie!


I tu jest maly trick. Wiedzac ze brakuje w moim przedziale 1 osoby dolaczlbym sie jako ostatni co daloby mi pewnosc ze przygotuje sie do walki nalezycie :) W tym czasie ktos kto walczylby z bosem ubralby sie na niego a tu booom walka na arenie i nie jest przygotowny tak jakby chcial.

Rozwiazanie:- po zapisaniu sie na arene nalezaloby ustawic:
- profil eq
- inteligencje
ktore beda uzywane w walce na arenie

Swoja droga czy rzeczywiscie w tym pomysle przeciwnicy maja nie wiedziec z kim zawalcza czy bardziej chodzi o to ze po wylosowaniu przeciwnkia mamy np 1h na odpowiednie ubranie sie?
_________________
Myslenie nie boli
 
 
ADIHC1 
Junior Admin
Game Master




Level: 132
Dołączył: 30 Paź 2006
Wysłany: 26-02-2010, 00:28   

Ashariel napisał/a:
3siu napisał/a:
a wracając do tematu, skoro walka odbywałaby się na zasadzie "Zostałeś zaatakowany" to czy wtedy nasza ilość HP i tak musiałaby być pełna, tak jak w przypadku pojedynku czy walki turniejowej.


Wydaje mi sie ze lepiej jakby hp nie uzupelnialo sie przed walka, trzeba by wtedy byc ostroznym i rozwaznie chodzic po mapie lub siedziec w miescie.

Wolałbym jednak, żeby było to podobne do walk turniejowych - zapisuję się na arenę, ustawiam profil ekwipunku i skrypt inteligencji, a czekając na przeciwnika i walkę, nie muszę się o nic martwić.
SaKe napisał/a:
Tak Adi...
Ale zauwaz, ze HL w tym przypadku sa troszke dyskrimonowani.
Wystarczy zrobic wlasnie nsa, ewentualnie moze ktos (w znaczeniu: troche wiecej osob) odkryje wzor kto atakuje pierwszy i zyskuje spora przewage.

NS nie gwarantuje wygranej, a na wysokich poziomach ten set praktycznie nie ma racji bytu (co potwierdziły walki podczas testów). A jeśli chodzi o warunek pierwszego ataku, to wydawało mi się, że zawsze znajomość mechaniki gry dawała przewagę, więc dlaczego tym razem miałoby być inaczej (czyt. "niesprawiedliwie")?
Jarus napisał/a:
Swoja droga czy rzeczywiscie w tym pomysle przeciwnicy maja nie wiedziec z kim zawalcza czy bardziej chodzi o to ze po wylosowaniu przeciwnkia mamy np 1h na odpowiednie ubranie sie?

Z tego co zrozumiałem, to dopiero w raporcie walki mielibyśmy okazję poznać swojego przeciwnika - właśnie ta niewiadoma mi się podoba ; >
_________________
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów. S. Lem
 
 
Marwell Revell
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Goddess Of War
Level: 85
Dołączył: 24 Paź 2008
Wysłany: 26-02-2010, 01:34   

to nie można by było żeby wiedzieć tylko profesję gracza z którym odbędzie się walka czyli mag/wojownik/hybryda ;) bez żadnych nikow ;)
_________________
Don't call me hero, hero can die. Call me legend because legend is immortal.

One shot one kill
no luck - just skill
 
 
 
Crypton 
Game Master



Level: 230
Dołączył: 14 Gru 2006
Skąd: Opole
Wysłany: 26-02-2010, 10:42   

SaKe napisał/a:
ADIHC1 napisał/a:
Widzę, ze nie czytałeś moich poprzednich postów. Musisz przestać myśleć takimi kategoriami i uświadomić sobie, że nie ustawisz swojej postaci pod przeciwnika, ani Twój przeciwnik pod Ciebie - wygra ten, kto będzie miał bardziej uniwersalny set postaci.

Tak Adi...
Ale zauwaz, ze HL w tym przypadku sa troszke dyskrimonowani.
Wystarczy zrobic wlasnie nsa, ewentualnie moze ktos (w znaczeniu: troche wiecej osob) odkryje wzor kto atakuje pierwszy i zyskuje spora przewage.


NS na wysokim poziomie jest zupełnie nieopłacalny, gdyż limit ataku
w grze wynosi 10k
 
 
Kamaize 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Kamaize
Level: 400
Wiek: 31
Dołączył: 26 Lip 2008
Skąd: Słupsk
Wysłany: 26-02-2010, 11:34   

Cytat:
to nie można by było żeby wiedzieć tylko profesję gracza z którym odbędzie się walka czyli mag/wojownik/hybryda ;) bez żadnych nikow ;)


A po co miałaby być ta arena? Czytałeś wcześniejsze posty? Po to żeby wyłonić najlepszą hybrydę a nie normalna walka na mapie.
 
 
Marwell Revell
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Goddess Of War
Level: 85
Dołączył: 24 Paź 2008
Wysłany: 26-02-2010, 12:54   

Kamaize napisał/a:

A po co miałaby być ta arena? Czytałeś wcześniejsze posty? Po to żeby wyłonić najlepszą hybrydę a nie normalna walka na mapie.


jak byś czytał to byś wiedział że też rozważają opcje inne to są propozycje no ale ... zresztą i tak nie wiedział byś co to za przeciwnik jaka ma sile ataku itd ... wiec i tak duzo niewiadomych
_________________
Don't call me hero, hero can die. Call me legend because legend is immortal.

One shot one kill
no luck - just skill
 
 
 
Ashariel 
Użytkownik



Level: 666
Wiek: 40
Dołączył: 16 Lis 2005
Skąd: Leicester
Wysłany: 28-02-2010, 00:39   

Istnieja dwie cechy ktore chcialbym zeby charakteryzowaly Arene:
1. Calkowicie anonimowy przeciwnik - musisz byc przygotowany na wszystko, skresla to anty z jakichkolwiek osiagniec w walkach na arenie.
2. Dynamizm - walka za walka, az komus sie znudzi albo zabraknie przeciwnikow, jakiekolwiek przygotowywanie skryptu pod kolejnego przeciwnika powinno sie odbyc przed zapisaniem na arene inaczej nie bedzie roznicy miedzy duelami czy turniejem. Uwazam ze po dolaczeniu do arenek rozpoczecie walki nie powinno zajac dluzej niz kilka sekund, no chyba ze bedzie za malo chetnych wtedy moze nie dojsc do niej wcale ;)

Jezeli ktos chce wprowadzac innowacje do pomyslu nalegam aby te dwa punkty pozostawil niezmienne.

Odnosnie HL, tu problemem jest brak rozsadnie ustalonego max lvl w grze. Z tego co pamietam ma on byc ustalony w MFO3 wiec problemy z HL znikna calkowicie.

Odnosnie Hybryd, NS ktorego ja nazywam hitterem tez jest hybryda ;) A arenki nie maja wylonic najlepszej hybrydy tylko najbardziej wszechstronna postac.

Odnosnie inteligencji i setow eq. Mozna dac mozliwosc ustawienia jednego schematu na walki na arence, ale jak juz wspomnialem powinno sie to ustawiac przed zapisaniem sie na arenke.

Cytat:
Ale wtedy nie przypominało by to walki a arenie tylko walkę PvP na mapie. Na arenę gdy wchodzili gladiatorzy to zawsze byli w pełni sił i mieli szansę pokonać przeciwnika w równej walce ;)


Moze byc i tak, ta kwestie pozostawiam juz w rekach adminow ;)
_________________

http://old.my-fantasy.net/
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom