Chociaz po przemysleniu uwazam ze nie koniecznie, walka moglaby sie odbyc nawet jak ktos jest offline, komunikat tak jak "Zostales..." pojawialby sie po zalogowaniu.
Nawet bedac hybrydka trzeba sie na walke odpowiednio ubrac HL nie mowie o niskich lvl bo tam do 20 lvl mozna stac przed miastem z jednym eq
Widzę, ze nie czytałeś moich poprzednich postów. Musisz przestać myśleć takimi kategoriami i uświadomić sobie, że nie ustawisz swojej postaci pod przeciwnika, ani Twój przeciwnik pod Ciebie - wygra ten, kto będzie miał bardziej uniwersalny set postaci.
_________________ Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów. S. Lem
ale pomysł jest ciekawy i można go chyba jeszcze przedyskutować. może będzie to jakiś pomysł do v3? ;p
a wracając do tematu, skoro walka odbywałaby się na zasadzie "Zostałeś zaatakowany" to czy wtedy nasza ilość HP i tak musiałaby być pełna, tak jak w przypadku pojedynku czy walki turniejowej.
_________________
[Gospoda 120 G - Krzysztop][3siu - Landern]
"Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości" - Terry Pratchett
a wracając do tematu, skoro walka odbywałaby się na zasadzie "Zostałeś zaatakowany" to czy wtedy nasza ilość HP i tak musiałaby być pełna, tak jak w przypadku pojedynku czy walki turniejowej.
Wydaje mi sie ze lepiej jakby hp nie uzupelnialo sie przed walka, trzeba by wtedy byc ostroznym i rozwaznie chodzic po mapie lub siedziec w miescie.
Ale wtedy nie przypominało by to walki a arenie tylko walkę PvP na mapie. Na arenę gdy wchodzili gladiatorzy to zawsze byli w pełni sił i mieli szansę pokonać przeciwnika w równej walce
Widzę, ze nie czytałeś moich poprzednich postów. Musisz przestać myśleć takimi kategoriami i uświadomić sobie, że nie ustawisz swojej postaci pod przeciwnika, ani Twój przeciwnik pod Ciebie - wygra ten, kto będzie miał bardziej uniwersalny set postaci.
Tak Adi...
Ale zauwaz, ze HL w tym przypadku sa troszke dyskrimonowani.
Wystarczy zrobic wlasnie nsa, ewentualnie moze ktos (w znaczeniu: troche wiecej osob) odkryje wzor kto atakuje pierwszy i zyskuje spora przewage.
_________________
pyry nie som strofe
Pisze nie poprawnie po polskiemu.
Udalo sie dolaczyc do areny. W Twojej kategorii levelowej X-Xlvl jest obecnie zapisanych X graczy, potrzeba jeszcze X chetnych aby walki sie rozpoczely. Uwazaj! Walka moze sie zaczac w kazdym momencie!
I tu jest maly trick. Wiedzac ze brakuje w moim przedziale 1 osoby dolaczlbym sie jako ostatni co daloby mi pewnosc ze przygotuje sie do walki nalezycie W tym czasie ktos kto walczylby z bosem ubralby sie na niego a tu booom walka na arenie i nie jest przygotowny tak jakby chcial.
Rozwiazanie:- po zapisaniu sie na arene nalezaloby ustawic:
- profil eq
- inteligencje
ktore beda uzywane w walce na arenie
Swoja droga czy rzeczywiscie w tym pomysle przeciwnicy maja nie wiedziec z kim zawalcza czy bardziej chodzi o to ze po wylosowaniu przeciwnkia mamy np 1h na odpowiednie ubranie sie?
a wracając do tematu, skoro walka odbywałaby się na zasadzie "Zostałeś zaatakowany" to czy wtedy nasza ilość HP i tak musiałaby być pełna, tak jak w przypadku pojedynku czy walki turniejowej.
Wydaje mi sie ze lepiej jakby hp nie uzupelnialo sie przed walka, trzeba by wtedy byc ostroznym i rozwaznie chodzic po mapie lub siedziec w miescie.
Wolałbym jednak, żeby było to podobne do walk turniejowych - zapisuję się na arenę, ustawiam profil ekwipunku i skrypt inteligencji, a czekając na przeciwnika i walkę, nie muszę się o nic martwić.
SaKe napisał/a:
Tak Adi...
Ale zauwaz, ze HL w tym przypadku sa troszke dyskrimonowani.
Wystarczy zrobic wlasnie nsa, ewentualnie moze ktos (w znaczeniu: troche wiecej osob) odkryje wzor kto atakuje pierwszy i zyskuje spora przewage.
NS nie gwarantuje wygranej, a na wysokich poziomach ten set praktycznie nie ma racji bytu (co potwierdziły walki podczas testów). A jeśli chodzi o warunek pierwszego ataku, to wydawało mi się, że zawsze znajomość mechaniki gry dawała przewagę, więc dlaczego tym razem miałoby być inaczej (czyt. "niesprawiedliwie")?
Jarus napisał/a:
Swoja droga czy rzeczywiscie w tym pomysle przeciwnicy maja nie wiedziec z kim zawalcza czy bardziej chodzi o to ze po wylosowaniu przeciwnkia mamy np 1h na odpowiednie ubranie sie?
Z tego co zrozumiałem, to dopiero w raporcie walki mielibyśmy okazję poznać swojego przeciwnika - właśnie ta niewiadoma mi się podoba ; >
_________________ Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów. S. Lem
Widzę, ze nie czytałeś moich poprzednich postów. Musisz przestać myśleć takimi kategoriami i uświadomić sobie, że nie ustawisz swojej postaci pod przeciwnika, ani Twój przeciwnik pod Ciebie - wygra ten, kto będzie miał bardziej uniwersalny set postaci.
Tak Adi...
Ale zauwaz, ze HL w tym przypadku sa troszke dyskrimonowani.
Wystarczy zrobic wlasnie nsa, ewentualnie moze ktos (w znaczeniu: troche wiecej osob) odkryje wzor kto atakuje pierwszy i zyskuje spora przewage.
NS na wysokim poziomie jest zupełnie nieopłacalny, gdyż limit ataku
w grze wynosi 10k
Profesja: Mag
Nick: Goddess Of War
Level: 85
Dołączył: 24 Paź 2008
Wysłany: 26-02-2010, 12:54
Kamaize napisał/a:
A po co miałaby być ta arena? Czytałeś wcześniejsze posty? Po to żeby wyłonić najlepszą hybrydę a nie normalna walka na mapie.
jak byś czytał to byś wiedział że też rozważają opcje inne to są propozycje no ale ... zresztą i tak nie wiedział byś co to za przeciwnik jaka ma sile ataku itd ... wiec i tak duzo niewiadomych
_________________ Don't call me hero, hero can die. Call me legend because legend is immortal.
Istnieja dwie cechy ktore chcialbym zeby charakteryzowaly Arene:
1. Calkowicie anonimowy przeciwnik - musisz byc przygotowany na wszystko, skresla to anty z jakichkolwiek osiagniec w walkach na arenie.
2. Dynamizm - walka za walka, az komus sie znudzi albo zabraknie przeciwnikow, jakiekolwiek przygotowywanie skryptu pod kolejnego przeciwnika powinno sie odbyc przed zapisaniem na arene inaczej nie bedzie roznicy miedzy duelami czy turniejem. Uwazam ze po dolaczeniu do arenek rozpoczecie walki nie powinno zajac dluzej niz kilka sekund, no chyba ze bedzie za malo chetnych wtedy moze nie dojsc do niej wcale
Jezeli ktos chce wprowadzac innowacje do pomyslu nalegam aby te dwa punkty pozostawil niezmienne.
Odnosnie HL, tu problemem jest brak rozsadnie ustalonego max lvl w grze. Z tego co pamietam ma on byc ustalony w MFO3 wiec problemy z HL znikna calkowicie.
Odnosnie Hybryd, NS ktorego ja nazywam hitterem tez jest hybryda A arenki nie maja wylonic najlepszej hybrydy tylko najbardziej wszechstronna postac.
Odnosnie inteligencji i setow eq. Mozna dac mozliwosc ustawienia jednego schematu na walki na arence, ale jak juz wspomnialem powinno sie to ustawiac przed zapisaniem sie na arenke.
Cytat:
Ale wtedy nie przypominało by to walki a arenie tylko walkę PvP na mapie. Na arenę gdy wchodzili gladiatorzy to zawsze byli w pełni sił i mieli szansę pokonać przeciwnika w równej walce
Moze byc i tak, ta kwestie pozostawiam juz w rekach adminow
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach